Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@12:56:10 GMT

فوت عابر پیاده بر اثر عبور از عرض بزرگراه آزادگان

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۵۸۶۴

رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت از فوت عابر پیاده به خاطر عبور از عرض بزرگراه آزادگان و در اثر برخورد وانت پیکان با وی خبر داد.

به گزارش میزان، احسان مومنی در خصوص این خبر اعلام داشت: در ساعت ۲۲:۳۹ شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی تصادف یکدستگاه وانت پیکان و فوت عابر پیاده در مسیر غرب به شرق آزادگان لاین کندرو بعداز پل ساوه به علت عدم توجه به جلو بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۲۶ پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مومنی بیان داشت: عابر پیاده‌ای که قصد عبور از عرض بزرگراه را داشته بدون توجه به خطرات ناشی از این کار اقدام به عبور از عرض بزرگراه آزادگان می‌نماید و در این حین راننده وانت این عابر را ناگهان مقابل خود می‌بیند.

رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت گفت: با حضور ناگهانی این عابر مقابل پژو راننده دیگر نتوانست خودروی خود را کنترل کرده و در مواجه با عابر دیگر کاری از دستش برنیامده و، چون زمانی برای ترمز کردن و ایست کامل نداشه با عابر پیاده به شدت برخورد می‌نماید.

وی افزود: در اثر شدت ضربه عابر پیاده در محل حادثه فوت می‌کند.

مومنی گفت: به همین علت، در این محدوده شاهد بار ترافیکی حاصل از ایستادن و نگاه کردن به این حادثه و تنگی معبر بودیم که با تلاش همکاران و خارج کردن این وسیله از موقعیت تصادف بار ترافیکی کاهش یافت و ترافیک به وضعیت قبل بازگشت.

این مقام انتظامی به عابرین توصیه کرد: هیچ گاه و در هیچ زمانی اقدام به تردد از عرض اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها ننمایند و همیشه از پل‌های عابر پیاده استفاده نمایند هرچند می‌بایست تا رسیدن به پل عابر زمانی را اختصاص دهند، ولی به این نکته توجه داشته باشند که استفاده از پل عابر در هر زمان بهتر از پذیرش خطر و به استقبال تصادف و حوادث ناگوار رفتن است.

در انتها موُمنی اظهار داشت: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 انتخابات 1400 غزه فوت عابر پیاده عبور بزرگراه نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 انتخابات 1400 غزه عبور از عرض بزرگراه عابر پیاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۵۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دو طرح عمرانی در بزرگراه آزادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، با تعریض خط کندروی شرقی بزرگراه آزادگان با بزرگراه شهید لشگری در منطقه ۲۱ و اجرایی شدن طرح تحکیم بزرگراه آزادگان بار ترافیکی این منطقه کاهش یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • (ویدئو) لحظه عبور یک گردباد شدید از بزرگراه
  • افتتاح دو طرح عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • بایدن: زمانی به دنبال خودکشی بودم + بشنوید
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید/ فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر
  • دو تصادف منجر به فوت در دو نقطه از شهر تهران
  • دو تصادف فوتی در دو نقطه از شهر تهران
  • رفع خطر از ۲۱۲ محل حادثه خیز تهران | ساخت پهلوگاه‌های اضطراری در بزرگراه‌های تهران