Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@00:09:07 GMT

پیشنهاد ۹ میلیارد دلاری «آمازون» برای خرید یک کمپانی

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۵۹۲۷

پیشنهاد ۹ میلیارد دلاری «آمازون» برای خرید یک کمپانی

آمازون در تلاش است استودیو بزرگ و معروف فیلمسازی مترو گلدن مایر (MGM) را با هزینه ۹ میلیارد دلاری خریداری کند.

به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، صحبت های پیرامون تلاش چند کمپانی بزرگ از جمله آمازون برای خرید کمپانی «MGM» چندی پیش مطرح شده بود اما منابع هالیوودی تائید کرده اند علاقه آمازون برای خرید این استودیو وارد مرحله جدیدی شده و هزینه ۷ تا ۱۰ میلیارد دلاری را برای این کار در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیران کمپانی «MGM» که از اواخر سال گذشته مشغول یافتن یک خریدار هستند، در حال بررسی پیشنهادات است و گفته می شود قیمت ۹ میلیارد دلاری را برای این استودیو بزرگ و قدیمی فیلمسازی در نظر گرفته اند در حالی که برخی دیگر قیمت آن را ۵ میلیارد دلار اعلام کرده اند. 

آمازون در حال حاضر دارای بیش از ۲۰۰ میلیون عضو پرایم از سراسر جهان است و در سال گذشته ۱۷۵ میلیون نفر از این اعضاء از محتوای نمایش آنلاین استفاده کرده اند و این کمپانی در تلاش است با خرید مجموعه بزرگ فیلم ها و سریال های کمپانی «MGM»، این بخش از فعالیت خود را توسعه دهد. 

 «مترو گلدن مایر» (MGM) مدعی است یکی از بزرگترین مجموعه های فیلم و سریال را در جهان در اختیار دارد و در فهرست ۴ هزار فیلم این استودیو، سری فیلم هایی معروفی چون «جیمز باند»، «هابیت»، «راکی»، «روبوکاپ» و «پلنگ صورتی» در کنار فیلم هایی چون «سکوت بره ها»، «هفت شگفت انگیز» و «چهار عروسی و یک تدفین» دیده می شود. 

همچنین این استودیو حق پخش ۱۷ هزار قسمت از مجموعه های تلویزیونی از جمله «وایکینگ ها»، «فارگو»، «قصه ندیمه»، «شهرت»، «گلادیاتورهای آمریکایی»، «استارگیت» و ...  را در اختیار دارد. 

بخش رسانه و سرگرمی تنها بخشی کوچک از امپراتوری بزرگ آمازون است و این کمپانی در سال گذشته ۱۱ میلیارد دلار برای خرید فیلم، سریال و موسیقی برای سرویس های پرایم و نمایش آنلاین خود هزینه کرده است که ۴۰ درصد از سال گذشته آن بیشتر است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمازون استودیو MGM میلیارد دلاری برای خرید سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۵۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ

ضرر خالص بوئینگ در سه ماهه اول سال میلادی کنونی، ۳۵۵ میلیون دلار اعلام شد.

به گزارش ایسنا، غول هواپیماسازی آمریکایی بوئینگ در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ میزان ۳۵۵ میلیون دلار ضرر خالص داشته است.

بوئینگ در بیانیه‌ای اعلام کرد درآمد این شرکت ازجمله فروش محصولات و خدمات با کاهش ۷.۵ درصدی به ۱۶.۶ میلیارد دلار در دوره ژانویه تا مارس نسبت به مدت مشابه سال قبل رسیده است.

درآمد این شرکت از فروش هواپیماهای تجاری به ۴.۶۵ میلیارد دلار رسید، در حالی که درآمدهای دفاعی، فضایی و امنیتی ۶.۹۵ میلیارد دلار ثبت شد.

درآمد خدمات جهانی نیز در این دوره سه ماهه بالغ بر پنج میلیارد دلار بوده است.

همچنین شرکت بوئینگ اعلام کرد که درآمد سه ماهه اول مالی سال ۲۰۲۴ به میزان ۱۶.۵۷ میلیارد دلار بوده است. نتیجه بهتر از حد انتظار این شرکت زمانی حاصل شد که اقدامات جامع را در راستای تقویت کیفیت و ایمنی تجارت خود در نظر گرفت.

کل سفارشات معوقه این شرکت به ۵۲۹ میلیارد دلار افزایش یافت که شامل بیش از ۵۶۰۰ هواپیمای تجاری می‌شود. این شرکت کاهش سرعت تولید بوئینگ ۷۳۷ خود را به زیر ۳۸  فروند اعلام کرد که هدف از این اقدام ایجاد بهبود در سیستم مدیریت کیفیت آن است.

دیو کالهون، رئیس و مدیرعامل بوئینگ، اظهار کرد نتایج سه ماهه اول ما منعکس‌کننده اقدامات فوری برای کاهش سرعت تولید ۷۳۷ برای بهبود کیفیت آن است. ما برای تقویت سیستم‌های مدیریت کیفیت و ایمنی خود زمان بیشتری صرف خواهیم کرد و این اقدام آینده‌ای قوی‌تر و با ثبات‌تری را رقم خواهد زد.

به گزارش بیزنس، پس از انتشار این گزارش در پیش بازار نیویورک، سهام بوئینگ ۳.۷۰ درصد افزایش یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (تصویر) وقتی علی دایی خواننده شد!
  • حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ
  • پرسپولیس به جد‌ی‌ترین طلبکارش رسید!
  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • رقابت دو بازی ایرانی برای کسب جایزه فستیوال ۲۰۲۴ بازی سال منا
  • انقلاب آمازون در حوزه بسته‌بندی به کمک هوش مصنوعی