Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@06:31:06 GMT

وزیر احمدی نژاد به نفع چه کسی از کاندیداتوری انصراف می دهد؟

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۵۹۶۲

وزیر احمدی نژاد به نفع چه کسی از کاندیداتوری انصراف می دهد؟

برنا: شمس الدین حسینی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم و کاندیدا سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در پاسخ به این سوال که چرا در این دوره وزرای دولت احمدی نژاد تمایل به رئیس جمهور شدن پیدا کردند، گفت: اگر دقت کنیم از دولت های مختلف افراد زیادی حضور پیدا کردند اما گویا همکاران ما در دولت آقای احمدی نژاد بیشتر به چشم آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پاسخ به این سوال که آیا به نفع کسی کنار می کشید، بیان کرد: به نفع خودم شرکت کردم و مصمم هستم در عرصه انتخابات باقی بمانم. 

او در پاسخ به این سوال که از برنامه های خود در دولت دهم در صورت منتخب مردم  شدن استفاده خواهید کرد، گفت: زمانیکه به عنوان دبیر طرح تحول اقتصادی منصوب شدم و هنوز سمت وزارت را نداشتم به طرح تحول اقتصادی اشاره و بیان کردم این طرحی نیست که به تنهایی پیش برود. تجارب مختلف اقتصاد ایران را حتی قبل از انقلاب بررسی کردم و به یک جمع بندی رسیدم ولی طبیعی است که ده سال از اجرای آن طرح می گذرد و شرایط ایران متفات است، شرایط اجرای آن طرح و بازخوردهایش را مدنظر قرار می دهم و حتما از طرح های جدیدتر و منطبق با شرایط روز استفاده خواهم کرد.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا از زنان در کابینه خود استفاده می کنید، بیان کرد: بله حتما. قومیت و جنسیت برایم مهم نیست کارامدی برایم اولویت دارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر احمدی نژاد انصراف کاندیداتوری پاسخ به این سوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۵۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین بارش باران در ایستگاه در روستای انجیره آبدانان

احسان احمدی نژاد کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: ایستگاه‌های هواشناسی آبدانان با ۱۱۷ میلی متر، میمه ۱۱۰ و ارکواز ملکشاهی با ۱۰۵ میلی متر به ترتیب بعد از انجیره بیشترین میزان بارش باران را ثبت کرده اند و مقدار دریافت نزولات جوی ایلام در این بازه زمانی ۵۷ میلیمتر بوده است.

وی افزود: هرچند اصل سیستم امشب به تدریج از آسمان استان خارج می‌شود، اما به خاطر وجود رطوبت در جو، طی ساعاتی از فردا بارش‌های رگباری بهاری به ویژه در نواحی شمال استان رخ می‌دهد.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام اضافه کرد: بارش‌های امروز موجب طغیان رودخانه‌ها و مسیل ها، آبگرفتگی معابر و لغزندگی جاده‌ها می‌شود.

احمدی نژاد یادآور شد: این سیستم بارشی همراه با خطر اصابت صاعقه، تکرگ، رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد موقتی است.

وی ادامه داد: فردا نیز باتوجه به رگباری و بهاری بودن سیستم و بارش‌های نقطه ای، احتمال بروز آبگرفتگی موقت وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان استان ها استان‌ها

دیگر خبرها

  • ثبت بیشترین بارش باران در ایستگاه در روستای انجیره آبدانان
  • ادعای علیرضابیگی از مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد
  • مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد / دولت به وزرا می‌گوید استیضاح نشو، استعفا بده!
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • ادعای علیرضا بیگی از مخالفت احمدی نژاد با گشت ارشاد
  • زبان طنز نیشدار است
  • سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم
  • عکس احمدی‌نژاد و سعید جلیلی ۲۰ سال قبل
  • مراسم ازدواج خواهرزاده احمدی نژاد در استانبول + عکس
  • ازدواج خواهرزاده احمدی‌نژاد در ترکیه (+ عکس)