Web Analytics Made Easy - Statcounter

مومنی از حمایت ۳۲ هزار حامی از ایتام و محسنین استان مرکزی خبر داد.

« مجید مومنی» با اشاره به اهمیت دستگیری از ایتام و نیازمندان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: کمک به نیازمندان و محرومین از دستورات دین مبین اسلام و از اولویت های کاری کمیته امداد بوده است.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با اشاره به اینکه در این روزها که با بیماری کرونا مواجه شدیم و این بیماری سبب بیکاری و ایجاد مشکلات برای افراد زیادی شده است، بیان کرد: امروز بیش از گذشته به همدلی و همراهی مردم مومن و نوعدوست نیازمندیم و امید است همواره شاهد همدلی و همراهی افراد جامعه در دستگیری از این عزیزان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به فعالیت های کمیته امداد در راستای کمک به ایتام و محسنین افزود: تعداد ۶۵۰۰ یتیم و محسنین توسط ۳۲ هزار حامی در سطح استان حمایت می شوند.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه از برنامه‌های کمیته امداد استان مرکزی در ماه مبارک رمضان جذب حامی برای ایتام تحت حمایت بوده است، ادامه داد: طرح «ایران مهربان» در ایام ماه مبارک رمضان به منظور دستگیری از ایتام و جذب حامی برای ایتام و محسنین برگزار شد که خوشبختانه مورد استقبال قرار گرفت.

 

مومنی در ادامه با اشاره به کسب رتبه دوم کشوری امداد استان مرکزی در پویش ایران مهربان در سال گفت: تا کنون تعداد ۶۵۰۰ یتیم و محسنین توسط ۳۲ هزار حامی حمایت می شوند و میانگین پرداختی حامیان به این افراد ۴۶۰ هزار تومان می باشد.

 

همنشینی با فقراء و دیدار با بیماران صعب العلاج و خانواده‌های ایتام

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در ادامه با اشاره به اینکه در ماه رمضان برنامه های گسترده ای از سوی کمیته امداد در راستای کمک به نیازمندان اجرا شده است، گفت: همنشینی با فقراء و دیدار با بیماران صعب العلاج و خانواده‌های ایتام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از برنامه ‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان بوده است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: در این دیدارها که با حضور جمعی از مسئولان استانی انجام شده، کمک‌های قابل توجهی به خانواده‌ها صورت گرفته است و امیدواریم همچنان شاهد همدلی و همراهی مردم خیر و نوعدوست استان در کمک به نیازمندان باشیم.

 

مؤمنی با اشاره به اینکه همزمان با ماه مبارک رمضان سومین مرحله پویش مواسات و همدلی در استان مرکزی برگزار شد، اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان ۱۴۶ هزارو ۵۱۰ پرس غذای گرم، ۳۷ هزارو ۵۶۰ افطاری ساده و ۴۵ هزارو ۶۰۸ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه کمیته امداد تولید کننده فقر نیست، اضافه کرد: فقر جای دیگر تولید می شود خروجی آن وارد کمیته امدادمی شود؛کمیته امداد مانند اورژانس اجتماعی است و خدمات آن برای خانواده‌های مستعد توانمندی زماندار است.

 

مدیر کل کمیته امداد استان در پایان با اشاره به اینکه کمیته امداد به عنوان دبیر شورای زکات اقدام به جمع آوری زکات فطریه می نماید ، اظهار داشت: به منظور جمع آوری فطریه در سطح استان برای زکات فطریه عام ، افراد می توانند فطریه خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۹۵۹۳ ، زکات فطریه سادات به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۷۸۶۹، کفاره غیرعمد به شماره کارت ۶۰۳۷۰۹۹۷۹۵۰۰۷۶۱۳۴ و کفاره عمد به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۴۴۰۱ و یا از طریق شماره حساب ۸۸۰۳۱۹۵۶۵ نیز فطریه‌های خود را واریز کنند.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایتام و محسنین کمیته امداد امام خمینی ره استان مرکزی ماه مبارک رمضان ایتام و محسنین شماره کارت ۳۲ هزار حامی استان مرکزی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۶۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تامین ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی مددجویان هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته، ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: این اعتبار برای خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی هزینه شد.

۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار در هرمزگان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی