Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – هری کین به مسئولان تاتنهام اعلام کرده که می‌خواهد در تابستان از این باشگاه جدا شود و همین موضوع باشگاه‌های بزرگ اروپایی را برای جذب او گوش به زنگ کرده است.

تیم‌های منچستریونایتد، چلسی و منچسترسیتی به عنوان مشتریان اصلی کین در خبرها ذکر شده‌اند چرا که گفته می‌شود این مهاجم قصد دارد در لیگ برتر انگلیس باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر ستاره ۲۷ ساله بخواهد در خارج از انگلیس بازی کند هم با توجه به رکوردهایی که در زمینه گلزنی داشته و توانایی‌های فوق‌العاده‌اش قطعاً تیمهای بزرگی را خواهان خود می‌بیند. کین می‌خواهد قبل از شروع جام ملت‌های ۲۰۲۰ که به تابستان امسال منتقل شده، تکلیف تیم آینده خود را روشن کند.

در این مطلب به بررسی پنج مقصد احتمالی هری کین در فصل آینده می‌پردازیم: منچستریونایتد

یونایتد بیشترین شانس را در جذب کین دارد، حتی با وجودی که ادینسون کاوانی یک سال دیگر قراردادش را با این تیم تمدید کرده است. مدت‌هاست که منچستریونایتد مشتری کین است چرا که از زمانی که روملو لوکاکو راهی اینتر شد، این تیم نیاز به جذب یک مهاجم نوک بزرگ را حس می‌کند. آنها سال گذشته راضی به پرداخت ۱۰۸ میلیون پوند برای جذب جیدن سانچو نشدند اما امسال برای هری کین حاضر هستند هر هزینه‌ای را انجام دهند. با آمدن کین و قرار گرفتن او در نوک حمله و حضور مارکوس رشفورد و میسون گرینوود در کناره‌ها سیتی صاحب یک خط حمله قدرتمند می‌شود و کاوانی هم یک پشتوانه عالی برای این خط حمله است که دست سولشائر را برای انتخاب تاکتیک‌های تهاجمی متنوع باز می‌گذارد. منچسترسیتی

قهرمان این فصل لیگ برتر انگلیس هم نیاز به یک مهاجم نوک دارد چرا که سرخیو آگوئرو از تیم جدا می‌شود. البته که پپ گواردیولا خیلی وقت‌ها تیمش را بدون مهاجم نوک به میدان فرستاده و نتیجه هم گرفته است اما او نیاز به یک مهاجم بزرگ را به مسئولان اماراتی باشگاه اعلام کرده است. اگر یک باشگاه باشد که بتواند از پس هزینه‌های سنگین فسخ قراداد بربیاید آن باشگاه سیتی است. البته ترجیح منچسترسیتی این است که یک بازیکن جوان‌تر مثل ارلینگ هالند را جذب کند و آنها با پدر این بازیکن نروژی نیز مذاکراتی داشته‌اند. فران تورس هم با هت‌تریک و عملکرد درخشانی که در بازی مقابل نیوکاسل داشت به عنوان یکی از گزینه‌های گواردیولا برای بازی در نوک حمله انتخاب شده است. چلسی

کمتر پیش آمده که چند باشگاه بزرگ همزمان در پنجره نقل و انتقالات به دنبال مهاجم نوک باشند اما چلسی هم قطعاً جزو تیمهایی است که وارد رقابت برای خرید هری کین خواهد شد. توماس توخل یک مهاجم مرکزی بزرگ می‌خواهد چرا که تیمو ورنر آلمانی در پیدا کردن راه دروازه حریفان خوب عمل نکرده است. تیم آبی‌پوش لندنی بیش از ۲۰۰ میلیون پوند در تابستان گذشته صرف خرید بازیکنان جدید کرد و رومن آبرامووویچ مالک باشگاه احتمالا امسال هم پول سنگینی هزینه می‌کند تا تیمش را دوباره به مدعی قهرمانی در لیگ برتر و دیگر جام‌ها تبدیل کند. با این وجود دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام به خوبی می‌داند اگر ستاره‌اش را به تیم رقیب همشهری خود  یعنی چلسی بفروشد تبدیل به چهره‌ای منفور نزد هواداران تاتنهام خواهد شد. رئال مادرید

برای هری کین چند مشتری بزرگ خارج از انگلیس هم وجود دارد و حتی گفته شده که یک باشگاه که اسم آن فاش نشده با نمایندگان کین مذاکره هم کرده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که این باشگاه می‌تواند رئال مادرید باشد که گزینه اولش خرید هالند و گزینه بعدی‌اش جذب هری کین است. ستاره تاتنهام قیمت کمتری نسبت به هالند، ستاره دورتموند دارد و تاتنهام هم تمایل بیشتری دارد که بازیکن خود را به تیمی خارج از انگلیس بفرستد و رقبای مستقیم خود در لیگ برتر را تقویت نکند. بارسلونا هم یکی از تیم‌هایی است که جزو مشتریان کین مطرح شده هرچند که آنها فعلاً تمرکز خود روی جذب سرخیو آگوئرو که بازیکن آزاد است گذاشته‌اند و می‌خواهند او را در کنار مسی داشته باشند. پاری‌سن‌ژرمن

تیم فرانسوی هم مثل منچسترسیتی از پشتوانه مالی قوی برخوردار است که می‌تواند در راه خرید کین به آن‌ها کمک کند. گزینه جذاب دیگر برای کین در تیم پاری‌سن‌ژرمن، مائوریسیو پوچتینو سرمربی این تیم است که سابقه چند سال کار درخشان و صمیمانه با هری را در تاتنهام دارد. پاری‌سن‌ژرمن مدت‌هاست که با شایعات زیادی در مورد سرنوشت دو ستاره خود کیلیان امباپه و نیمار مواجه است. نیمار قرارداد خود را تمدید کرد اما تکلیف امباپه هنوز مشخص نیست. پوچتینو می‌تواند با حضور کین، یک خط حمله ایده‌آل را حتی در صورت جدایی امباپه داشته باشد. کین زیر نظر پوچتینو در تاتنهام شکوفا شد و دوست دارد جاه‌طلبی‌های خود در کسب جام را نیز با این مربی آرژانتینی برآورده کند.

بیشتر بخوانید: جدایی کریس از یووه قطعی شد/ تصاویری از انتقال ماشین‌های رونالدو از شهر تورین

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تاتنهام چلسی منچسترسیتی هری کین منچستریونایتد رئال مادرید پاری سن ژرمن تاتنهام چلسی خبر ویژه رئال مادرید منچسترسیتی منچستریونایتد نقل و انتقالات اروپا هری کین مهاجم نوک لیگ برتر یک مهاجم هری کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۶۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعی کردیم وفادار به واقعیت باشیم/فیلم دفاع مقدس باید برای نسلی که جنگ را یک روز هم ندیده جذاب باشد

حبیب‌الله والی‌نژاد گفت: ما سعی کردیم راوی باشیم و امانت‌دار اگرچه امانت‌داری سخت است چرا که می‌خواهیم درست بگوییم و البته جذاب که این کار سختی است.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حاج حبیب والی‌نژاد که در کارنامه هنری خود آثاری چون «پایان انتظار»، «نیمه پنهان ماه»، «ایستاده رد غبار»، «بادیگارد» را ثبت کرده خاطراتش را از عهد اخوت و صیغه برادری رزمندگان آغاز کرد. او در شب خاطره حوزه هنری برای حاضران در سالن سوره شرح داد: پیش از عملیات‌ها عهد و پیمانی بسته می‌شد تا بازماندگان ماموریت‌ها حتی یک ثانیه از لحظات جنگ را برای مردم بازگو کنند. یکی وفای به عهد را با روایتگری  یکی با تصویر باید رویت می‌کرد. من سعی کردم وقایع را به تصویر بکشم ولی اینکه چقدر توانسته‌ام عهد اخوت، برادری و توکل را نشان نشان دهم، نمی‌دانم.

 

او افزود: همه قهرمانان کشورمان فقط توکل کردند و هرکس توکل کرد و به ماجرای کربلا ایمان داشت در این مسیر موفق شد چون مسیر، مسیر سختی است و حتی انتخابش هم سخت است.

حاج حبیب والی‌نژاد اظهار کرد: من توفیق داشتم که در حوزه هنری فیلمبرداری را آموختم بنابراین سعی می‌کردم در میدان لحظات را ثبت کنم. و اما سینما، قاب سینما برای امروز است که به گفته مقام معظم رهبری ما تکلیف داریم به تصویر بکشیم. سختی کار تا اینجاست که چطور آن را تبدیل به فیلمنامه جذاب و دیدنی کنیم. کار ساخت فیلم دفاع مقدس و «آسمان غرب» خیلی کار سختی بود و خیلی از افراد برای تولید آن کمک کردند. من به عنوانسرباز در ارتش با دوستان هوانیز خواستم با عهد اخوتی که بسته‌ایم تنها سه روز از انتخاب، توکل و نبرد شهید شیرودی و دوستانی را که به او کمک کردند، نشان دهیم.

وی ادامه داد: در شرایطی که ارتش عراق از چندمرز سعی کرد وارد کشور شود، شهید شیرودی و همرزمانش عهد اخوت بستند. در آن زمان شرایط سختی وجود داشته و انتخاب حضور در میدان هم انتخاب سخت بوده است. از طرفی عراق محل اسکان نیروهای ایرانی را هم بمباران می‌کرد تا به سرپل ذهاب نروند.

وی با اشاره به اینکه برای ما هم از این دست تصمیم‌ها خیلی زیاد است به زیاد بودن قهرمانان بی‌ادعایی که از جانفشانی‌هایشان صحبت نمی‌کنند و قهرمانان کشور هستند، پرداخت.

تهیه کننده «آسمان غرب» خطاب به حاضران در سالن تاکید کرد: ماجراها و رشادت‌هایی در سینه همرزمان و افرادی که در جنگ حضور داشته‌اند وجود دارد که رفتن سراغ آنها و یددن و شنیدن آنها کار شما است. ما با ساخت «آسمان غرب» قدم اول را برداشتیم و قدم‌های بعد را شما باید بردارد. تمام آنچه در سینه مبارزان و مردان جنگ وجود دارد یک درس برای نسل امروز است تا برای آینده عبرت بگیرید. برای همین هم مقام معظم رهبری فرمودند درباره قهرمان‌ها بگوییم و فیلم درباره آنها بسازیم. شهید شیرودی این قهرمانی را برای سه روز در منطقه سرپل انجام می‌دهد و خوب است که پس از آن را شما بخوانید، ببینید و بگویید.

وی درادامه به خاطرات نیروهای هوانیروز در پادگان ابوذر و شهید شدن هزار ایرانی در یک روز سخن گفت. وی همچنین یادآور شد: فیلم سینمایی «آسمان غرب» درباره سه روز عملیات قهرمانه شهید علی اکبر شیرودی و همرزمانش است.

والی نژاد در ادامه به شرایط سخت ساخت فیلم «آسمان غرب» اشاره کرد و در ادامه از شهید مرتضی آوینی یاد کرد.

وی در پایان سخنانش گفت: با مرتضی آوینی در حوزه هنری و در دوره بعد از جنگ همکاری کردم. آنچه شهید آوینی ساخت در دوره‌ای بود که در بخش تولید روایت فتح بودم و برخی آثار ساخته شد. ما سعی کردیم راوی باشیم و امانت‌دار. اگرچه امانت‌داری سخت است چراکه می‌خواهیم درست بگوییم و البته جذاب که این کار سختی است. ما سعی کردیم وفادار به واقعیت باشیم. فیلم باید برای نسلی که جنگ را یک روز هم ندیده جذاب باشد و در عین حال واقعیت داشته باشد. من از شهید آوینی آموختم و در روایت فتح مستندسازی کردم.

دیگر خبرها

  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • نمایی بسیار زیبا و جذاب از امواج دریا (فیلم)
  • داستان جذاب زندگی یک نوجوان در «جرئت و حقیقت»
  • ادعای عجیب تن‌هاخ: ما جذاب‌‌ترین تیم لیگ هستیم!‏
  • (تصاویر) عکس‌های خیره کننده و جذاب کیت وینسلت
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • خوشحالی کین: فعال شدن بند پاداش جذاب
  • سعی کردیم به واقعیت وفادار باشیم / فیلم دفاع مقدس باید برای نسلی که جنگ را یک روز هم ندیده جذاب باشد
  • سعی کردیم وفادار به واقعیت باشیم/فیلم دفاع مقدس باید برای نسلی که جنگ را یک روز هم ندیده جذاب باشد