Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس لوداب؛ محمد امین سجادی- مشکلات بی‌شمار روستای تهلیون وسطی امان اهالی این را بریده است.

روستای تهلیون وسطی (شهدای عدالت منش) دهستان چین از توابع بخش لوداب، با جمعیت ۳۰ خانواری به نماد محرومیت تبدیل شده، سالهاست طعمه خوبی برای سیاسیون استانی و حتی کشوری شده تا به میان مردم آن بیایند، وعده دهند، عکس یادگاری بگیرند و بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهالی این روستا برای حفظ ارزش های انقلاب و دفاع از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  با حضور حداکثری در جبهه های حق علیه باطل در طول هشت سال جنگ تحمیلی با رژیم بعثی عراق سه شهید والامقام و چندین جانباز تقدیم این انقلاب کرده‌اند.

شهیدان عدالت‌منش از دل همین روستای محروم برخواستند و برای آرامش و آسایش مردم کشورشان جان خویش را فدا کردند.

جعفرقلی، محمدرضا و رضاقلی عدالت‌منش سه برادری که از روستای  تهلیون وسطی دهستان چین بخش لوداب به جنگ حق علیه باطل رفتند و دلاور مردانه جنگیدند و به شهادت رسیدند.

اهالی روستا تهلیون وسطی در گفتگو با خبرنگار فارس از مشکلات بی شمار این روستا گفتند.

یکی از برادران شهیدان عدالت‌منش در این گفتگو اظهار کرد: روستای تهلیون وسطی اگر چه افتخار می کند که سه شهید والامقام تقدیم این کشور و این انقلاب کرده اما حق این مردم نیست در چنین محرومیت مضاعفی به سر برند.

وی افزود: نداشتن حصار و سرویس بهداشتی برای گلزار شهدای عدالت منش، نداشتن آب شرب و لوله کشی مناسب برای روستا و گلزار شهدا، عدم وجود جاده مناسب برای روستا و گاز کشی نیمه تمام این روستا از جمله مشکلاتی محسوب می شود که سال‌های سال است علی رغم پیگیری ها بی شمار و وعده مسئولان هنوز برطرف نشده اند.

نصرت الله صناعی‌زاده یکی دیگر از اهالی این روستا نیز گفت: برای تامین آب آشامیدنی روستا که از بقیه نیاز ها موجود در روستا از اهمیت بیشتر برخوردار است نیازمند لوله هستیم تا با استفاده از یک چشمه فصلی و به صورت موقت آب مورد نیاز روستا تامین شود.

حجت الاسلام جاوید از اهالی و روحانیون ساکن در این روستا در ادامه این گفت‌وگو عنوان کرد: قریب به ۱۲ سال است که از طریق مسئولان استانی پیگیر مشکلات این روستا و روستا های اطراف بوده اما متاسفانه هنوز که هنوز است هیچ اقدام اثربخشی برای حل مشکلات این روستا صورت نگرفته است.

اهالی این روستا از مسئولان استانی و کشوری تقاضا داشتند که به حرمت این سه شهید والامقام مشکلات عدیده  این روستا را در اولین فرصت ممکن برطرف کنند.

انتهای پیام/82009

 

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید عدالت منش عدالت منش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۶۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادرم با هدیه وحید شمسایی روحیه گرفت

‌به گزارش خبرگزاری مهر، احسان الداغی، برادر شهید غیرت با تحسین حرکت سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در واکنش به این اقدام اظهار کرد: در یک سال گذشته هر وقت گروه‌های ورزشی برای دلجویی مادرم می‌آمدند، او روحیه می‌گرفت و بسیار خوشحال می‌شد.

برادر شهید حمیدرضا الداغی افزود: دیروز نیز مادرم با شنیدن خبر اهدای قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در آسیا به برادر شهیدم و یادآوری حرکت او، بسیار شاد شد و روحیه مضاعفی گرفت.

وی یادآور شد: حمیدرضا ورزشکار بود و مادرم با بچه‌های ورزشکار ارتباط دلی دارد. تشکر می‌کنم از بزرگواری وحید شمسایی که در آن لحظات یاد برادرم را زنده کرد و این جریان ادامه‌دار شد.

کد خبر 6091881

دیگر خبرها

  • وعده‌های پوچ نمکی بر زخم اهالی شهرک ابریشم چهارباغ
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • مادرم با هدیه وحید شمسایی روحیه گرفت
  • گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • این لک لک ها اهالی را مجبور به خانه سازی می کنند
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • در این روستا یک شب در سال همه کوفته می خورند | مراسم «اوکوز قوربانی» در روستای اسفنجان شهرستان اسکو
  • آیین گاوکشان 
  • تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر