Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: این واحد صنعتی در بین شرکت کنندگان در ارزیابی ششمین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی از سوی سازمان مدیریت صنعتی مفتخر به دریافت تندیس برنزی سه ستاره شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «روح اله نوریان» در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: شرکت پالایش گاز ایلام در سال های اخیر در کنار افزایش تولید، در خصوص کاهش شاخص های مصرف انرژی اقدامات مهمی را به انجام رساند که در نتیجه ی آن کاهش حدود 18 درصدی شدت مصرف انرژی نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به مهمترین اقدامات انجام شده شاخص های مصرف انرژی در این پالایشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: انجام ممیزی تفصیلی انرژی،نگهداشت سیستم مدیریت انرژی ایزو50001،بازرسی فنی موتور خانه های شرکت و اخذ گواهینامه ایزو 16000،انجام بازرسی معیار مصرف انرژی پالایشگاه مطابق استاندارد 14156،خرید هیتر های تابشی جهت گرمایش کارگاه مرکزی و کالا و خرید الکتروموتورهای دور متغیر مورد نیاز واحد آمین بوده است.


وی ادامه داد: همچنین استفاده از گازهاي فلش درام برای سوخت زباله سوزهای واحد گوگرد، استفاده ی حداکثری از سوخت اتان جهت مصرف بویلرهاي تولید بخار،تعویض مولکولارسیو واحد نمزدایی و نصب مبدل های آلومینیومی واحد بازیافت اتان تنها بخشی از اقدامات انجام شده در راستای کاهش مصرف انرژی و کاهش آلاینده های زیست محیطی در کنار افزایش تولید بوده است.


مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد:شرکت پالایش گاز ایلام در سال 1399ضمن شرکت در ششمین جایزه ملی انرژی موفق به دریافت تندیس برنزی سه ستاره گردید و "محمد محمدی "کارشناس ارشد مدیریت انرژی این شرکت به عنوان مدیر برتر انرژی در این همایش ملی معرفی شد.


همچنین دبیر اجرایی جایزه ملی مدیریت انرژی طی لوح تقدیری خطاب به دكتر نوریان، مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام آورده است ارتقاء سطح مدیریت انرژی در آن مجموعه در موضوع بهره‌وری بهینه از منابع انرژی در راستای حرکت در جهت سیاستهای کلی کشور و توجه به مسئولیت های اجتماعی قابل تقدیر است.


«علیرضا قاسمی» دبیر اجرایی جایزه ملی مدیریت انرژی افزود: پالایشگاه گاز ایلام در حوزه فرآیندهای انرژی‌بربرنده تندیس برنزی سه ستاره  شده و همچنین مطابق روال دبیرخانه جایزه ملی مدیریت انرژی در انتخاب مدیران برتر انرژی، مهندس محمد محمدی به عنوان مدیر برتر انرژی نیز برگزیده شده‌ است‌.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: پالایشگاه گاز ایلام جایزه ملی مدیریت انرژی شرکت پالایش گاز ایلام گاز ایلام مصرف انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۶۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه ملی محیط زیست برای دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان از کسب رتبه نخست جایزه ملی محیط زیست کشور توسط دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.

مجید مرادی زیرکوهی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در هشتمین دوره اعطای جایزه ملی محیط زیست کشور، دانشجو مهران سهرابی‌نیک با ارائه طرح نوآورانه «طراحی رآکتور نوری زیستی برای تصفیه همزمان آب و هوا» با همکاری مرکز نوآوری و خلاقیت دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان، موفق به کسب مقام نخست و عنوان برگزیده در بخش اختراعات و طرح‌های نوآورانه این جشنواره شد.

وی ادامه داد: این جشنواره در استان اصفهان و با شرکت ۷۰ دانشجو، در پنج محور «رساله برتر»، «پایان‌نامه برتر»، «ابداع، اختراع و طرح نوآورانه»، «دانشجوی فعال در زمینه حفاظت از گونه‌های در معرض خطر انقراض» و «فرهنگ‌سازی در زمینه حفظ محیط‌ زیست» برگزار شد.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان عنوان کرد: هدف از برگزاری هشتمین دوره اعطای جایزه ملی محیط‌زیست کشور، تجلیل از برگزیدگان  و فعالان در زمینه حفاظت از محیط‌ زیست و ارج‌ نهادن به فعالیت‌های برجسته علمی و ترویجی بوده است.

وی عنوان کرد: سهرابی‌نیک طراح و مجری طرح، از دانشجویان کارشناسی ارشد رشته شیمی دانشگاه است. این طرح با همکاری امیر زیدی، سعید خدادوست و مجتبی مکاری، از اعضای هیات علمی دانشگاه اجرا شد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • جایزه ملی محیط زیست برای دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه حوزه انرژی، توسعه درآمدهای ارزی کشور در شرایط تحریم را میسر کرد
  • جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس
  • بیژن زنگنه متهم ناترازی بنزین/ احیای پالایشگاه‌سازی در دولت سیزدهم
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام