Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، صبح امروز تعدادی از کارکنان شرکتی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) که در یکی از شرکت‌های پیمانکار ایران ایر به عنوان پرسنل خدمات فرودگاهی مشغول به کار هستند، در اعتراض به تصمیم ایران ایر مبنی بر احتمال عدم تمدید قرارداد نیروهای شرکتی در سال جاری، در ترمینال ۲ مهرآباد تجمع کرده و دست از کار کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام که با تعویق برخی پروازها و معطلی مردم و مسافران در ترمینال ۲ مهرآباد همراه شد، سبب شد تا با پادرمیانی برخی مسئولان شرکت فرودگاه‌ها و مدیر ترمینال ۲، این افراد به محوطه ایران ایر منتقل شوند. پروازها در حال حاضر در حال انجام است.

یک مقام مسئول در ایران ایر، برگزاری این تجمع و تأخیر پروازهای ترمینال ۲ مهرآباد را تأیید کرد.

پیش از این نیز علیرضا برخورد، مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از برنامه ریزی این شرکت برای عدم تمدید قراردادهای نیروهای شرکتی، خدماتی و فضای سبز ایران ایر به دلیل بالا بودن تعداد پرسنل این شرکت اعم از شاغل و بازنشسته و ناتوانی در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان آن خبر داده بود.

گفتنی است ایران ایر این روزها با مشکلات گسترده‌ای دست به گریبان بوده و حتی محمد اسلامی، وزیر راه در نامه‌ای به مدیرعامل هما، نسبت به تعویق در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شاغل و بازنشسته این شرکت در ماه جاری انتقاد کرده بود.

محمود واعظی، مسئول دفتر رئیس جمهور در اواخر بهمن ماه سال گذشته در نامه‌ای به نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه دستور داده بود تا برای رفع مشکلات هما، هزار میلیارد تومان به این شرکت اختصاص داده شود که این وعده واعظی تا کنون عملی نشده است.

همچنین هیچ یک از صندوق‌های بازنشستگی کشوری و تأمین اجتماعی حاضر به پذیرش صندوق بازنشستگی هما نیستند و ایران ایر مجبور به پرداخت حقوق بازنشستگان هما از محل منابع داخلی خود است.

کد خبر 601783 برچسب‌ها هواپیما - فرودگاه ایران هواپیما - ایران ‌ایر اعتراض - تجمع - تحصن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هواپیما فرودگاه ایران هواپیما ایران ایر اعتراض تجمع تحصن ایران ایر ترمینال ۲ ۲ مهرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۶۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان

تین نیوز

به گزارش خبرنگار تین نیوز، روابط عمومی راه آهن اعلام کرد نقل قول ذکر شده از مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در پیامک ارسالی به همکاران خدماتی این شرکت، کذب بوده و بصورت خودسرانه ارسال شده است.

بنا به اعلام روابط عمومی راه آهن در روز برگزاری جلسه، تذکرات لازم به افراد خاطی هم بصورت شفاهی و هم مکتوب داده شده است.

شایان ذکر است پیش از این پیامک دعوت به جلسه با مدیرعامل شرکت راه آهن خطاب به کارکنان خدماتی این شرکت منتشر شده بود که محتوای آن، تهدید به برخورد جدی با افرادی بود که ممکن است در این جلسه حاضر نشوند.

 

  آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کارکنان شرکت مخابرات آلمان اعتصاب می‌کنند
  • فرابورس برای پذیرش شرکت‌ها شرط گذاشت
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد
  • عکس| دانشجوی مخالف تجمع ضدصهیونیستی، کارشناس ایران اینترنشنال از آب درآمد
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس
  • دانشجوی آمریکایی سارق در رودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس