Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@21:32:44 GMT

فرشاد ماجدی: توهین عیسی آل کثیر به استقلالی ها آشکار بود

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۶۵۷۱

فرشاد ماجدی گفت: ما در بازی با ذوب‌آهن بالای ۸ موقعیت گل داشتیم به قول یکی از دوستان انگار نیروی ماورایی اجازه نمی‌داد توپ وارد گل بشود

فرشاد ماجدی در خصوص آخرین وضعیت استقلال صحبت هایی را انجام داده است.

به گزارش طرفداری، گفتگوی فرشاد ماجدی با فرهیختگان را می خوانید:

در آستانه دیدار فردا با ذوب‌آهن در جام حذفی چه صحبتی دارید؟ به‌نظر می‌رسد درحال حاضر تمام امید استقلالی‌ها به موفقیت در این جام باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما می‌خواهیم تمام توان و انگیزه و تمرکزمان را بگذاریم تا جام حذفی را بگیریم و صددرصد تلاش‌مان را می‌کنیم تا این اتفاق بیفتد تا اینجای کار که متاسفانه حق ما را ضایع کرده‌اند و هیچ‌کس هم صدایمان را نمی‌شنود. این درحالی است که ما نسبت به توانمندی و قدرت خودمان هیچ شک و تردیدی نداریم و از این موضوع نمی‌ترسیم، بلکه از ناداوری‌ها می‌ترسیم. من معتقدم در وهله اول باید داوری‌ها همراه با عدالت و مطلوب باشد تا ما در زمین مسابقه حق‌مان ضایع نشود.

به‌نظر می‌رسد هنوز از اتفاقات دیدار مقابل پرسپولیس و پنالتی گرفته نشده ناراحت هستید.

چراکه نه ما همه تلاشمان را برای دربی انجام دادیم تا بتوانیم با دست پر از میدان خارج شویم، اما با یک اشتباه داور همه رشته‌هایمان پنبه شد، ضمن اینکه در دقایق ابتدایی دیدار با ذوب‌آهن نیز در لیگ برتر این تیم روی خطای آشکار بازیکنانش به گل رسید و مطمئن باشید اگر در همان دقایق ابتدایی دربی به پرسپولیس گل می‌زدیم، جریان بازی عوض می‌شد و ورق به نفع استقلال می‌چرخید.

دربی از لحاظ فنی چطور بود؟ فکر می‌کردید در پایان ۹۰ دقیقه این نتیجه به‌دست بیاید؟

هرگز! چون ما همه تلاشمان را برای موفقیت کردیم همان طور که دیدید در نیمه اول نیز به‌طور کامل بازی دست ما بود ضمن اینکه در این دیدار ما همه کانال‌ها را بسته بودیم و شعاع حرکتی بازیکنان پرسپولیس را محدود کرده و آنها فقط یکی دو موقعیت نصفه‌ونیمه داشتند که یکی از اینها متاسفانه تبدیل به گل شد، اما اگر شما بازی‌های قبلی این تیم را ببینید موقعیت‌های گل فراوان آنها در هر دیدار مشهود بوده و به‌طور میانگین بالای 10 موقعیت روبه‌روی هر تیمی پیدا می‌کردند، اما مقابل ما نتوانستند عرض‌اندام کنند. با این حال متاسفانه در ادامه یک گل بد خوردیم تا آخر بازی هر چقدر تلاش کردیم نتوانستیم آن را جبران کنیم.

حتما شنیده‌اید که در این مدت صحبت از جایگزینی برخی از مربیان مثل امیر قلعه‌نویی به‌جای فرهاد مجیدی است. به‌عنوان کسی که سال‌ها کنار مجیدی مربیگری کرده و رفاقت دارید چه تحلیلی از این موضوع دارید؟

این کارها و این رفتارها اصلا درست نیست و به‌نظر من الان باید فقط از مجیدی حمایت کرد؛ چراکه حمایت از مجیدی حمایت از استقلال است. نسبت به کسانی که این فضاسازی را کرده و جوسازی می‌کنند هشدار می‌دهم هم دست از رفتارهای خود بردارند چون این همان مجیدی است که موفق شد با استقلال صدرنشین گروه مرگ شده و تیم را به‌عنوان تنها تیم از این گروه به مرحله بعد برساند. چطور آنجا همه حمایت کردند و همین آقایان هم حامی تیم بودند، اما حالا با دو باخت که مستحق آن نبودیم و باید هر دو بازی را می‌بردیم آن هم به‌خاطر کیفیت بازی و موقعیت‌هایی که داشتیم حالا این‌گونه به مجیدی حمله می‌کنند. آن هم در فضای مجازی و کسانی که هیچ چیزی از فوتبال سر در نمی‌آورد و این‌گونه جوسازی می‌کنند‌. به‌عنوان یک استقلالی می‌گویم الان وقت این صحبت‌ها نیست و باید از مجیدی و استقلال حمایت کرد و مطمئن باشید فرهاد هم کار خود را بلد است و از علم و دانش به‌روز فوتبال بهره می‌برد و قول می‌دهم اگر انسجام این تیم دست نخورد و تقویت بشود با فرهاد مجیدی می‌تواند جام‌های خوبی را هم امسال و هم سال بعد بگیرد.

به دربی برگردیم به‌عنوان کسی که روی نیمکت استقلال بودید و از نزدیک شاهد ماجرا، مقصر اتفاقات آخر بازی واقعا چه کسی بود؟

اگر یک بار دیگر صحنه را ببینید محمد نادری برای توپ تکل می‌زند و بازیکن حریف درحالی که اصلا پایش به توپ نخورده بود خودش را پرت می‌کند، اما متاسفانه همه سر ما ریخته‌اند. در این زمان وقتی مربیان ما برای جدا کردن بازیکنان به زمین رفتند، برخی رفتارهای ناشایست از طرف پرسپولیسی‌ها رخ داد که همین موضوع باعث شد خود به خود درگیری به‌وجود بیاید، اما آن چیزی که من دیدم اصل کار این بود که پرسپولیسی‌ها دعوا را شروع کردند، ضمن اینکه وقتی آل‌کثیر بعد از گلزنی با آن حرکت به نیمکت ما، هواداران و تیم استقلال توهین می‌کند و این‌گونه نیمکت ما را تحریک می‌کند مشخص است که در دقایق بعد از گل، این بازی می‌تواند مستعد هر نوع جنجالی شود که درنهایت هم این جنجال را خود پرسپولیسی‌ها در دقایق پایانی آغاز کردند. من معتقدم کمیته انضباطی با این رفتار آل‌کثیر باید یک محرومیت سنگین را برای او درنظر بگیرد چون با حرکتی که این بازیکن بعد از گلزنی انجام‌ داد جو مسابقه برگشت و دو تیم با عصبانیت در ادامه کار را دنبال کردند. نکته دیگر اینکه واقعا نمی‌دانم چرا رسیدگی به مسائل انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان به بعد از دربی موکول شده و جالب اینکه الان حتی به بهانه اتفاقات دقایق پایانی دیدار دربی می‌خواهند پرونده مسابقه پرسپولیس و سپاهان را رسیدگی کنند. چه‌بسا اگر آن اتفاقات نبود شاید آن پرونده به بایگانی سپرده می‌شد و خبری از رسیدگی به آن حالاحالاها نبود. بعد از دیدار پرسپولیس و سپاهان این همه جنجال در ورزشگاه نقش جهان به‌وجود آمد و خیلی اهمیت داشت که به‌موقع به این پرونده رسیدگی شود حتما اتفاقات را دیده‌اید که چطور کاپیتان پرسپولیس یک پای دعوا بود، اما کمیته انضباطی رسیدگی به این پرونده را به بعد از دربی موکول کرده است. این در حالی است که می‌شد حداقل مثل پرونده‌های قبلی یا همین پرونده گادوین منشا که در شب بازی با پرسپولیس او را محروم کردند، رای موقت صادر کرد واقعا دلیل این رفتار فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی را نمی‌فهمم. مطمئن باشید اگر به پرونده دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان به‌موقع رسیدگی می‌شد شاید این اتفاقات دقایق پایانی دربی نیز هرگز رخ نمی‌داد.

بعد از آسیا چه اتفاقاتی افتاد که استقلال دو بازی را متحمل شکست شد. عملکرد باشگاه در این ناکامی‌ها نقش داشت؟

به هر حال اتفاقاتی افتاد، اما در نهایت باشگاه هم حمایت‌های لازم را کرد. یک مقدار در آن اوایل شاید مشکلاتی به‌وجود آمد اما در ادامه اوضاع بهتر شده و صبح روز دربی نیز پاداش بازیکنان را هم پرداخت کردند.

پس دلیل اصلی این دو شکست مقابل ذوب‌آهن و پرسپولیس چه بود؟ یعنی مسائل فنی دخیل بودند؟

ما در بازی با ذوب‌آهن بالای ۸ موقعیت گل داشتیم به قول یکی از دوستان انگار نیروی ماورایی اجازه نمی‌داد توپ وارد گل بشود. به‌نظر من اگر موقعیت‌های ما تبدیل به گل می‌شد بالای پنج گل به تیم اصفهانی می‌زدیم، اما متاسفانه توپ‌هایمان وارد دروازه نمی‌شد. در هر صورت تیمی که به لاک دفاعی می‌رود و دفاع اتوبوسی را به اجرا می‌گذارد و لایه‌ها را نزدیک می‌کند به‌صورت طبیعی نمی‌توانید در طول ۹۰ دقیقه بیشتر از یکی دو بار صاحب موقعیت شوید اما ما با آن دفاع فشرده ذوب‌آهن هفت هشت موقعیت مسلم گلزنی را به‌وجود آوردیم. در بازی با ذوب‌آهن هم در همان دقایق ابتدایی چندین فرصت را از دست دادیم ‌‌و حتی در دیدار با پرسپولیس هم اگر پنالتی دقایق ابتدایی گرفته می‌شد و این توپ تبدیل به گل می‌شد مطمئنا در پایان هر نتیجه دیگری به‌جز شکست استقلال به‌دست می‌آمد و مطمئن باشید چه ذوب‌آهن و چه پرسپولیس در دقایق ابتدایی از استقلال گل می‌خوردند در ادامه می‌توانستیم بیشتر از سه گل به این تیم‌ها بزنیم.

به آینده استقلال چقدر امیدوارید؟

صددرصد امیدوارم اما اگر هواداران حمایت کنند و فضای مجازی دست از ایجاد جو کثیف و مسموم علیه باشگاه و فرهاد مجیدی بردارد، مطمئن باشید کسب ستاره سوم با فرهاد مجیدی دور از دسترس نیست. فرهاد مجیدی، جوان، باانگیزه و مربی کاربلد و به‌روزی است و فقط نیاز به حمایت دارد. او تمام وقت خود را برای موفقیت استقلال گذاشته و می‌دانم بعضا نیمه‌های شب درحال دیدن فیلم بازی‌هاست. این درحالی است که بازیکنان خوبی هم داریم که با جان و دل برای موفقیت استقلال تلاش می‌کند با این حال همه چه بازیکن و چه مربی و حتی خود ما نیز یک جاهایی اشتباه می‌کنیم اما درمجموع از بازیکنان‌مان راضی هستیم. همه هم‌قسم شده‌ایم تا این تیم نتیجه بگیرد و مطمئن باشید در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا مدعی اول قهرمانی خواهیم بود.

در هر صورت برای دیدار یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که به‌صورت تک دیدار برگزار می‌شود بازی سختی مقابل الهلال را در پیش دارید.

صددرصد بازی سختی را در پیش داریم، اما برای ما که از گروه مرگ به‌عنوان صدرنشین صعود کردیم، اگر حمایت بشویم و این فضاسازی‌ها به پایان برسد الهلال را هم شکست می‌دهیم.

آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات نیز بعد از برد پرسپولیس در دربی با استوری خود ناراحتی استقلالی‌ها را بیشتر کرد. در این خصوص صحبتی ندارید؟

دوست ندارم درباره مسائل و آدم‌های سیاسی صحبت کنم، اما به‌نظر من اینکه وزیری که در این کشور شخصیت حقوقی دارد بخواهد اینطور از یک تیم حمایت کرده و تیم مقابل را به تمسخر بگیرد کار درستی نیست. اگر آقای آذری‌جهرمی هوادار است در جمع خانواده خود هوادار باشد و لازم نیست این هواداری را در بوق و کرنا کرده و بخواهد در جامعه پخش کند تا موجبات دلخوری نیمی از مردم را فراهم کند، چون با این کار مطمئنا متهم به جوسازی می‌شود‌.. اینجا با یک شکست و ناکامی بسیاری از هواداران از ناامیدی حتی بیمار می‌شوند، اما آیا آقای وزیر از این چیزها اطلاع دارد ضمن اینکه من از شما می‌پرسم آیا در بین دولتمردان کسی را داریم که این‌گونه بخواهد استقلالی بودنش را فریاد زده و اینطور در فضای مجازی هواداری‌اش را اعلام کند؟ البته نمی‌گویم وزیر استقلالی نداریم، بلکه آنها می‌دانند شرایط چگونه است و به خودشان اجازه نمی‌دهند که برخی از این اتفاقات که آذری‌جهرمی رقم می‌زند را تکرار کنند. هواداران استقلال و پرسپولیس شاید با یک باخت کارشان به بیمارستان کشیده شود چون با این دو تیم زندگی می‌کنند و بعد یک وزیر این‌گونه حمایتش را با توهین به حریف و هوادارانش اعلام می‌کند و مطمئنا این کار درست نیست.

حمید مطهری، مربی پرسپولیس بعد از بازی مصاحبه کرده و گفته بود شکایت استقلالی‌ها از عیسی آل‌کثیر یک نوع عوام‌فریبی است.

وقتی که صحنه را می‌بینید و عکس و فیلم آن موجود است و توهین آشکار، دیگر چه عوام‌فریبی؟ او به همه ما استقلالی‌ها و نیمکت تیم به‌صورت مشخص توهین کرده آیا این عوام‌فریبی است؟ با این حرکت ناشایست و توهینی که به ما شد باید چه کار می‌کردیم؟ یعنی این حق را هم نداریم که از استقلال و هوادارانش دفاع کنیم؟ اگر این اتفاق در فوتبال اروپا می‌افتاد و یکی این کار را می‌کرد بین ۶ ماه تا یک سال او را محروم می‌کردند.

علی شجاعی، بازیکن پرسپولیس که در دقایق پایانی ناجی دروازه تیمش شد هم در مصاحبه‌ای گفته بود مجیدی من را در تیم ملی امید نمی‌شناخته، اما حالا حتما می‌شناسد.

مطمئن باشید فرهاد همه را می‌شناسد، اما مربیگری سلیقه‌ای است و در آن برهه زمانی که مجیدی در تیم امید بود احساس کرد به‌جای شجاعی بازیکن دیگری به دردش می‌خورد و به‌نظر من این صحبت‌ها خوب نیست که بازیکن بخواهد درباره مربی یک تیم دیگر صحبت کند. یک بازیکن باید  یاد بگیرد که به بزرگ‌تر خودش احترام بگذارد. مطمئن باشید فرهاد مجیدی همه را می‌شناسد و اتفاقا بازی همین علی شجاعی را با فرهاد مجیدی در ورزشگاه دستگردی از نزدیک دیدیم، اما فرهاد احساس کرد مهره دیگری که هم‌پست شجاعی است به دردش می‌خورد و این دلیل نمی‌شود که علی شجاعی را نشناسد. در هر صورت مربیگری سلیقه‌ای است و نمی‌توان همه سلیقه‌ها را برآورده کرد. البته شجاعی یک‌بار دیگر هم این حرف را زده بود.

اخبار داغ 

فیلم انتقال جنازه بابک خرمدین در چمدان توسط پدر و مادرش + جزییات قتل و عکس ها برترین های قرن با اکبر کارگرجم: دلم نمی آید فقط 3 نفر انتخاب کنم، همه بهترین بودند تخلف آشکار هیات فوتبال تهران در ثبت قرارداد ها/ 2 قهرمانی استقلال پس گرفته می‌شود؟ فرزاد مجیدی: مدیر عامل پرسپولیس روی خط زنده نمی آید چون بلد نیست دروغ بگوید! / فوتبال برتر بررسی شرایط صعود تیم ها به اروپا در لیگ انگلیس؛ اوضاع پیچیده است! سیگار کشیدن پپ گواردیولا در جشن قهرمانی منچسترسیتی / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دقایق ابتدایی مطمئن باشید دقایق پایانی فرشاد ماجدی فرهاد مجیدی استقلالی ها ذوب آهن نظر من آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۶۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس حذف شد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ امروز جمعه در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک برگزار شد که این دیدار با تساوی ۴ - ۴ در پایان ۱۲۰ دقیقه همراه بود تا ضربات پنالتی تکلیف برنده را مشخص کند.

اوستون ارونوف (۱۱)، عیسی آل‌کثیر (۲۵ و ۱۰۹) و سینا اسدبیگی (۹۴) برای پرسپولیس و مهدی لیموچی (۸۰)، شروین بزرگ (۷+۹۰ و ۱۱۱) و علیرضا نقی زاده (۲+۱۲۰) برای آلومینیوم گلزنی کردند.

ترکیب‌های اصلی برای حذفی

اوسمار ویه را با هدف کسب قهرمانی در جام حذفی همچون لیگ برتر در نبود علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه به دلیل مصدومیت تصمیم گرفت با ترکیب زیر تیمش را وارد میدان کند:

امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی (وحید امیری - ۴۵)، مهدی ترابی (سینا اسدبیگی - ۵۹)، گئورگی گولسیانی، مسعود ریگی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن (علی نعمتی - ۸۳)، محمد خدابنده‌لو (فرشاد فرجی - ۷۸)، اوستون ارونوف (میلاد سورگی - ۸۳) و عیسی آل‌کثیر.

همچنین مجتبی حسینی نیز تصمیم گرفت بازیکنان همیشگی خود در فصل جاری لیگ برتر را برای این دیدار انتخاب کند تا ریسک کمتری را بابت هماهنگی بین شاگردان خود تحمل کند. ترکیب آلومینیوم به شرح زیر است:

احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فر (شروین بزرگ -۷۸)، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان (رضا جبیره- ۷۰)، میلاد بدرقه (امیر نوری - ۷۸) و محمدمهدی لطفی.

نترس مثل آلومینیوم زیرک همچون پرسپولیس

نماینده اراک همچون دیدارهای قبلی خود مقابل پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر بازی رو به جلو را در دستور کار خود قرار داد.

همین امر نیز باعث شد تا میزبان اراکی در دقیقه‌های ابتدایی فشار زیادی را از جناحین به دفاع پرسپولیس وارد کند تا پس از دفع توپ بتوانند با شوت‌زنی نفراتی همچون لیموچی و اکبرپور به گل برسند.

تدبیری که نه تنها راه به دروازه رفیعی گلر جوان سرخ‌ها نداشت بلکه باعث شد تا بازیکنان پرسپولیس با کمترین لمس توپ، نفوذهای قابل توجهی را به عمق دفاع حریف داشته باشند.

حرکت انفرادی اوستون ارونوف در دقیقه ۱۱ و جا ماندن دفاع آلومینیوم باعث شد تا پرسپولیس نخستین گل بازی را به ثمر برساند.

برنامه‌های مجتبی حسینی برای زدن گل تساوی چیزی جز سرعت بخشیدن نبود ولی این تیزهوشی بازیکنان باتجربه سرخ‌ها بود تا بار دیگر با توپ ربایی آل‌کثیر و حرکت پا به توپ او در دقیقه ۲۵ دومین گل را برای پرسپولیس با شوت او به همراه داشته باشد.

آلومینیوم روی پرسپولیس را خش داد

نیمه دوم با بازی کاملاً یکطرفه آلومینیوم آغاز شد تا پرسپولیس چاره‌ای جز دفاع چند لایه و استفاده از ضد حمله نداشته باشد.

اصرار به ارسال از جناحین توسط هافبک‌های آلومینیوم بارها مدافعان پرسپولیس را به زحمت انداخت تا رفیعی سه مرتبه مجبور به نجات دروازه سرخ‌ها شود.

با این حال آلومینیوم دست از تلاش برنداشت تا اینکه توانست در دقیقه‌های پایانی دو گل خورده را جبران کند. لیموچی گل اول را روی والی زیبا به ثمر رساند.

پس از آن هم در حالی که ویه را پرسپولیسی‌ها منتظر سوت پایان بازی بودند شروین بزرگ روی هنرنمایی با سوت سرکش توانست دومین گل آلومینیوم را در آخرین ثانیه‌ها به ثمر برساند و کار به وقت اضافه کشیده شود.

باتری اضافی دو تیم در وقت‌های اضافی!

دو تیم پس از تساوی در وقت‌های قانونی سراغ وقت‌های اضافی رفتند تا تکلیف تیم صعودکننده به مرحله یک چهارم را مشخص کنند. پرسپولیس خیلی زود توانست گل سوم را به ثمر برساند تا تیم برتر شوند. آنها که گویی شارژ دوباره شده بودند توانستند انسجام خود در حمله به شوی دروازه آلومینیوم را حفظ کنند و گل چهارم را روی ضد حمله توسط عیسی آل‌کثیر به ثمر برسانند.

میزبان اراکی تلاش زیادی کرد دوباره دو گل خورده را جبران کند که با اشتباهات محرز خط دفاعی پرسپولیس چنین اتفاقی دوباره رخ داد تا آلومینیوم نشان دهد دست از تلاش برای بردن پرسپولیس بر نمی‌دارد.

رستگاری در ضیافت پنالتی

ماراتن ضربات پنالتی در نهایت با نتیجه به سود به پایان رسید.

کد خبر 6089336 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • پرسپولیس حذف شد
  • گل دوم عیسی آل کثیر به آلومینیوم (آلومینیوم اراک 2-4 پرسپولیس)
  • جام حذفی| تعویض طلایی حسینی جواب داد/مصاف پرسپولیس و آلومینیوم به وقت‌های اضافی کشیده شد
  • عجیب‌ترین گل فصل پرسپولیس به نام آل‌کثیر
  • جام حذفی| پرسپولیس فاتح نیمه اول دیدار با آلومینیوم
  • گل دوم و زیبای پرسپولیس به آلومینیوم اراک توسط عیسی آل‌کثیر | ببینید
  • گل دیدنی عیسی آل کثیر به آلومینیوم (آلومینیوم اراک 0-2 پرسپولیس)
  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟