Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ وزیر نیرو با بیان اینکه تابستان ۱۴۰۰ "خشک‌ترین" سال‌‌ در پنج دهه اخیر خواهد بود، گفت: نگران اوج بار و تامین آب آشامیدنی هستیم که امید است ‌همه دستگاه‌های دولتی و اجرایی ‌در صرفه‌جویی مصرف انرژی اهتمام ورزند. - اخبار استانها -

به‌گزارش گروه استان‌های خبرگزاری تسنیم، ‌رضا اردکانیان‌ پیش از ظهر امروز ‌در آئین بهره‌برداری از 10 پروژه صنعت برق در استان‌های کرمان، فارس و کرمانشاه با اعتبار 336 میلیارد تومان که در هفته هفتم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، اظهار داشت: امید است پیشاپیش همه دستگاه‌های دولتی و اجرایی کشور در صرفه‌جویی مصرف انرژی، پیش‌رو بوده و مردم نیز در بخش‌های مختلف به ویژه خانگی سهم و نقش خود را در این زمینه ایفا کنند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدوارم با رعایت ملاحظات بهداشتی، دیگر پیک یا موج پنجمی در موضوع کرونا نداشته باشیم و همگی مواظبت کنیم از این که به ویژه در فصل انتخابات با احتراز از شرایطی که ممکن است ما را گرفتار اوج مجدد کند انتخابات باشکوه و فراموش نشدنی را با حضور گسترده همه مردم برگزار کنیم.

اردکانیان همچنین گفت: با افتتاح پروژه‌های امروز، از ابتدای سال 1400 تاکنون 35 پروژه از مجموعه طرح‌های وعده داده شده در قالب این پویش به ثمر رسیده و حدود 8 هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها از منابع مختلف سرمایه‌گذاری شده است.

بازگشت خشکسالی به ایران/ تابستان "داغ داغ" در انتظار کلان‌شهرها/ سدهای کشور یکی پس از دیگری تهی می‌شوند+ نمودار10 پروژه صنعت برق با فرمان وزیر نیرو در کرمان، فارس و کرمانشاه افتتاح شد / بهره‌برداری از 2 نیروگاه خورشیدیهشدار وزیر نیرو نسبت به کمبود برق ‌/ اردکانیان: امیدواریم با همکاری مردم ‌مصرف برق را در تابستان ‌مدیریت کنیموزیر نیرو: روزهای سخت تأمین آب و برق را بدون مشکل سپری می کنیم

وزیر نیرو اظهار داشت: این مسیر مطابق برنامه هفتگی تا پایان سال بدون وقفه ادامه خواهد یافت، به‌ویژه در هفته‌های باقی‌مانده از فعالیت دولت دوازدهم، این افتخار را خواهیم داشت که طرح‌های برنامه‌ریزی شده از جمله 4 سد مخزنی و تعدادی نیروگاه‌های عمده و بزرگ اعم از حرارتی و تجدیدپذیر، تصفیه‌خانه‌های آب و فاضلاب و آبرسانی روستایی را به نتیجه برسانیم و مراسم افتتاحیه این پروژه‌ها مطابق برنامه برگزار شود.

وی گفت: این فعالیت‌ها در کنار کار مستمر و شبانه‌روزی است که توسط همکاران صنعت در پهنه کشور و با حمایت و پشتیبانی همه دستگاه‌ها برای عبور موفق از تابستان 1400 که یکی از خشک‌ترین سال‌ها در پنج دهه اخیر است انجام خواهد شد.

اردکانیان گفت: امید است مجموع برنامه‌هایی که برای مدیریت اوج بار در تابستان و همچنین برای تامین آب آشامیدنی کافی و مطمئن در این سال تدارک دیده شده با حمایت همگی به‌ویژه با همراهی و همکاری مردم به ثمر برسد.

وی تاکید کرد: دولت همه گونه پشتیبانی و همکاری از این طرح‌ها را داشته و هفته جاری هم پیشنهاد مشترک وزارت نیرو و وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه به منظور اختصاص بیش از 3200 میلیارد تومان منابع برای طرح‌های آبرسانی فوری و اضطراری در مناطق تحت تنش در همه استان‌های کشور به تصویب هیئت وزیران رسید.

وی با اشاره به اینکه این طرح‌ها در حال اجرا هستند، اظهار داشت: این تصمیم و تصویب‌نامه ایجاد اطمینان برای تامین منابع مالی مورد نیاز است و امید است با اتمام به موقع آنها بتوانیم موضوع تامین آب شرب را به نحو مناسبی به ثمر برسانیم.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزیر نیرو تامین آب استان ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۶۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج:اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفط کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی تاج در حاشیه تجلیل از قهرمانان با حضور رئیس جمهور درباره این مراسم اظهار کرد: امروز جلسه خوبی برای مدال آوران است. موضوع ورزش قوی برای ایران قوی در حال اجرا است. فوتبال ما حال خوبی دارد و جای تیم ملی اینجا خالی است، اگر بازی با قطر را از دست نمی دادیم الان بچه ها اینجا بودند. البته فوتسال و فوتبال ساحلی ما قهرمان آسیا شد و در ساحلی سوم جهان هم شدیم. در فوتسال مردان هم در رنکینگ چهارم جهان شدیم و در زنان هشتم. این اعتبار بسیار مهمی است. درست است که اینجا پاداشی نمی دهند، اما هشتم دنیا شدن با سرمایه گذاری که ژاپن و عربستان می‌کنند، این رتبه ارزشمند است.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد حضور فوتبال ساحلی در جمع پاداش بگیران گفت: بهترین نتیجه گروهی را در میان رشته های تیمی کسب کرده ایم. این را باید مدیون وزیر ورزش باشیم که پیگیری کرد تا فوتبال ساحلی هم در جمع تقدیرها قرار بگیرد.

وی در مورد ارسال نامه در مورد حضور تماشاگران به وزیر ورزش گفت: البته ما پاسخ نامه وزیر ورزش را دادیم. وزیر ورزش در مورد وضعیت باشگاه‌ها و اقدامات فرهنگی که باید می‌شده و نشده، نگران بودند. ما هم پس از درخواست وزیر ورزش جلساتی را در همین ۲، ۳ روز برگزار کردیم. هم با هلدینگ خلیج فارس و هم بانک‌هایی که پرسپولیس را خریدند، جلسه داشتیم.

وی تاکید کرد: امروز هم جلسه داریم. به همه هم اعلام کردیم که اگر کسی نمی تواند کرامت زنان را در ورزشگاه ها حفظ کند، ممکن است حضور آنها را منع کنیم. لیگ سال آینده را هم با چارت مشخص برگزار می کنیم. اولین موضوع بلیت الکترونیکی است و هرکسی تماشاگری باید روی صندلی خودش بنشیند و با سازمان ثبت هم صحبت کردیم. اگر این اتفاق نیفتد، لیگ را برگزار نمی‌کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه گفته است حضور زنان در ورزرشگاه‌ها در صورت فراهم نبودن شرایط منع می‌شود عنوان کرد: منع نمی‌شود، بلکه ضابطه مند می‌شود. باشگاه ها باید مسئولیت پذیر باشند و به خوبی و خوشی از  تماشاگران بدرقه کنند. اینکه همین جوری بیایند و بروند و مدیریتی نشود، به هر قیمتی ورود زنان عملی نیست.

تاج در مورد اینکه نظرش در مورد هواداران مرد با توجه به اتفاقی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد، تاکید کرد: ما آن فرد را ۱۰ سال محروم کردیم. جرائمی که الان صادر می‌شود استثنا است و جدی. در مورد حضور زنان هرکسی باید رعایت شئونات را رعایت کند. از سال آینده صندلی‌ها با کد ملی خواهد بود و می‌توانیم براحتی متخلفان را شناسایی کنیم. LOC باید ۱۰۰ درصد اجرا شود. یعنی فرمانده میدان ناظر بازی خواهد بود و همه باید زیر نظر او باشند.  

وی ادامه داد: ما باید در مجموع کانون هواداران را در هر باشگاهی ایجاد کنیم. موضوعات مهم دیگری هم است که باید با وزیر ورزش صحبت کنیم. طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه ها فقط باید تیم فوتبال داشته باشند و اگر قرار است رشته های دیگری هم داشته باشند، باید مجموعه دیگری را تاسیس کنند. این مشکلی را برای باشگاه های ما ایجاد می کند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه نبی گفته شرکت توسعه برای ورود VAR همکاری نمی‌کند، گفت: موانع برطرف شده و دستگاه‌ها وارد شده‌اند و در گمرک هستند. ورزشگاه هم برای ما نیستند و اگر بود، خودمان می بردیم. ورزشگاه آزادی، نقش جهان، غدیر و یادگار برای شرکت توسعه هستند.

وی در جریمه ۲ میلیاردی ویسی از سوی سازمان لیگ و اینکه گفته می‌شود هنوز به کمیته انضباطی ابلاغ نشده، گفت: جرائم را ارکان قضایی باید در نظر بگیرند. این جرائم هم قطعی است. امروز هم به کمیته انضباطی ابلاغ کردم و قرار است فقط کمیته انضباطی جرائم را اعلام کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر ارتباطات رئیسی قرار است اینترنت را به «سرعت نور» برساند!
  • اوجی: تولید نفت را به بیش از ۵.۵ میلیون بشکه می‌رسانیم
  • مهمترین دستاوردهای دولت در سه سال اخیر در قم
  • تاج: اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفظ کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/ وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • تاج:اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفظ کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • تاج:اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفط کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • روند اجرای عملیات پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان بررسی شد
  • بررسی از پروژه تأمین‌کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان در سمیرم
  • تهران در خطر است؛ ماجرا چیست؟
  • قطار ۵ستاره تابستان امسال به همدان می‌رسد