Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@03:46:24 GMT

افتتاح ۴ پروژه برق رسانی در کرمان

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۶۷۶۲

افتتاح ۴ پروژه برق رسانی در کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امروز سه شنبه با حضور ویدئو کنفرانسی رضا اردکانیان، وزیر نیرو، ۴ پروژه برق رسانی به صورت همزمان در شهرستان‌های ریگان، منوجان و راور افتتاح شدند.

حبیبی، مدیر عامل برق منطقه‌ای استان کرمان در این مراسم گفت: پست ۱۳۲ شهرستان ریگان، بزرگ‌ترین پست فوق توزیع در استان کرمان است که امروز در ریگان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این پست با ظرفیت ۱۰۰ مگاولت آمپر و با ۲ فیلدر ۱۳۲و ۱۶ فیلدر خروجی است، تصریح کرد: این پست فوق توزیع، نقش به سزایی در تامین زیر ساخت‌های انرژی در شهرستان محروم ریگان خواهد داشت.

مدیر عامل برق منطقه‌ای استان کرمان با اشاره به اینکه ظرفیت پست منوجان از ۶۰ مگاولت آمپر به ۸۰ مگاولت آمپر افزایش یافت، بیان داشت: در مجموع با افتتاح این ۲ پست، ۱۲۰ مگاولت به ظرفیت تامین انرژی استان اضافه شد.

او گفت: این ۲ پروژه ۱۵۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری در بر داشته است که از محل منابع داخلی وزارت نیرو تامین شده است.

حبیبی افزود: همچنین ۲ پروژه نیروگاه خورشیدی که ظرفیت آن‌ها هزار و ۵۱۸ کیلو وات است، با سرمایه گذاری ۲۵ میلیارد تومانی به همت بخش خصوصی در قالب قرارداد‌های خرید تضمینی نیروگاه خورشیدی که باعث کاهش آلایند‌ه‌های محیط زیستی خواهند شد، امروز در منطقه راور وارد مدار شدند.

او بیان داشت: با راه اندازی این نیروگاه خورشیدی، مجموع ظرفیت استان در بخش انرژی خورشیدی به ۵۹ مگاوات رسید که تا پایان سال به ۶۵ مگاوات افزایش می‌یابد.

مدیر عامل برق منطقه‌ای استان کرمان از مردم استان خواست: با توجه به کاهش نزولات جوی در مصرف برق صرفه جویی کنند.

حجت الاسلام حبیب رضا زاده، امام جمعه ریگان نیز در این مراسم با قدردانی از وازت نیرو برای راه اندازی این پست گفت: تکیه به توان داخلی از عملکرد مطلوب وازت نیرو است.

او بیان داشت: خوشبختانه تمامی امکانات به کار رفته در این نیروگاه داخلی هستند.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر نیرو برق رسانی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۶۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اردبیل، عباس نوظهور در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج سازندگی برگزار شد، اظهار کرد: بسیج سازندگی استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ مجموعا ۵۰۷ میلیارد تومان در حوزه‌های عمرانی از قبیل مسکن، راه، آب‌رسانی، سیل‌بند، مدرسه، آسفالت، مسجد و... هزینه کرده است.
وی افزود: در سال ذکر شده ۱۳۵ مسکن مددجویی با هماهنگی کمیته امداد ساخته شد و همچنین ۶۵ کیلومتر راه روستایی احداث و تحویل هم‌وطنان شد.
رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل با بیان اینکه طی سال گذشته ۲۳۶ مورد آب‌رسانی در روستا‌های استان انجام شد، اذعان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته در طی سال جاری به ۵۰۸ روستا آب شربِ پایدار وصل خواهد شد، و همچنین قرار است مطابق پیش‌بینی انجام شده، در مجموع ۸ هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی استان اردبیل از جمله ساخت هزار واحد مسکن ملی هزینه شود.
نوظهور به فعالیت‌های گسترده گروه‌های جهادی در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: ۲هزار و ۴۰۰ گروه جهادی با تخصص‌های مختلف در عرصه‌های گوناگون مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی به هم‌استانی‌ها هستند.
رییس بسیج سازندگی استان اردبیل با اشاره به برنامه‌های این سازمان هم‌زمان با هفته گرامیداشت بسیج سازندگی، تشریح کرد: طی این ایام قرار است گروه‌های جهادی اعم از علمی، آموزشی، خدماتی، بهداشتی، درمانی، دامپزشکی و... در مناطق عشایری و روستایی حاضر شده و خدمات ارائه کنند.
نوظهور ادامه داد: طی این ایام ۲۵ واحد مسکن مددجویی، احداث ۱۰ کیلومتر جاده روستایی، تحویل طرح آب‌رسانی در ۷ نقطه، ۴ سیل بند، ۱۵ مدرسه، کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • پوشش همایش پیرغلامان حسینی با تمام ظرفیت رسانه‌ای کرمان
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان
  • به روز رسانی نقشه شهر همدان
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • افتتاح دوره دوم کارآموزی قضایی در دادگستری استان آذربایجان غربی با ۳۹ نفر 
  • وضعیت عمومی حجاب در شهر کرمان نسبتاً مطلوب است
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد
  • رد رشوه از سوی مامور وظیفه شناس فراجا در ریگان