Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@04:38:09 GMT

زمان برگزاری یونیورسیاد دانشجویان جهان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۶۷۸۲

زمان برگزاری یونیورسیاد دانشجویان جهان مشخص شد

فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی (فیزو) تاریخ جدید بازی های تابستانی دانشجویان جهان (یونیوسیاد) Chengdu ۲۰۲۱ را تیرماه سال آینده اعلام کرد.

به گزارش ایمنا، کمیته اجرایی بازی‌های دانشجویان جهان، اعلام کرد سی و یکمین یونیورسیاد دانشجویان جهان که در ابتدا قرار بود در چنگدو، استان سیچوان چین در آگوست ۲۰۲۱ برگزار شود به دلیل وضعیت جهانی COVID-۱۹ و محدودیت‌های سفر بین المللی به سال ۲۰۲۲ موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش طبق اعلام کمیته اجرایی بازی‌ها این رقابتها ۵ تا ۱۶ تیر ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد و بر اساس تصمیم فدراسیون بین المللی ورزش‌های دانشگاهی فیزو، نام بازی‌های دانشگاه جهانی Chengdu ۲۰۲۱ FISU و لوگوی آن حفظ خواهد شد.

باید خاطرنشان کرد، پیش از این در بیانیه فیزو در ارتباط با لغو این دوره از رقابت‌ها آماده بود: به دلیل بسته بودن برخی دانشگاه‌ها، بعضی از ورزشکاران دانشگاهی نیز فرصتی برای تمرین برای این رقابت‌ها نداشتند و به همین خاطر تصمیم به لغو رقابت‌ها گرفته شد و در سال ۲۰۲۲ که وضعیت سلامت جوامع مختلف رو به بهبودی بود، این رقابت‌ها را برگزار خواهیم کرد.

کد خبر 494412

منبع: ایمنا

کلیدواژه: چین فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی ورزش دانشجویی ورزش دانشگاهی فدراسیون ورزش دانش آموزی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دانشجویان جهان رقابت ها بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۶۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ ایروان در سال ۲۰۲۳ مسابقات قهرمانی اروپا را با موفقیت برگزار کرد و کاراکاس نیز در همین سال جاری میلادی میزبان رقابت‌های پان امریکا بود. علاوه بر دو رویداد فوق، میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال ۲۰۲۶ نیز به شهر بوینوس آیرس پایتخت آرژانتین داده شد.

محمد جلود رییس IWF از انتخاب میزبان رویداد‌های جهانی در قاره‌های مختلف دنیا استقبال کرده و انتخاب زودهنگام این دو شهر را موجب ثبات تقویم و برنامه ریزی بهتر برای برگزاری آنها دانست.

با وجود این که سیستم کسب سهمیه برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۸ هنوز مشخص نشده، اما در هر صورت، مسابقات جهانی سال ۲۰۲۷، یکی از رویداد‌های مهم کسب سهمیه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نتایج فینال پنج وزن نخست مشخص شد
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • زمان برگزاری جلسه بعدی حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مشخص شد
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد