Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین ایلام؛ رضا احمدی در جمع رؤسای روابط عمومی‌های ادارات منابع طبیعی استان ایلام اظهار کرد: روابط عمومی‌ها نقش بسیار ارزشمند و زبان گویای دستگاه‌ها هستند.
وی ادامه داد: بدون شک همکاری و تعامل روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها می‌تواند عملکرد مثبت و موفقیت‌های یک سازمان را برای افکار عمومی بیان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمدی تصریح کرد: خوشبختانه منابع طبیعی استان اقدامات بسیار خوبی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ منابع طبیعی در استان انجام داده و در این راستا نیز دست یاری به سمت همه روابط عمومی‌ها برای ترویج فرهنگ منابع طبیعی دراز می‌کند.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام ادامه داد: یکی از اقدامات مهمی که در سال‌های اخیر در دستور کار منابع طبیعی استان قرار گرفته است، توسعه نهالستان‌ها و کاشت و پرورش گونه‌های بومی درا ین نهالستان‌ها با ظرفیت بالا است.
وی گفت: باتوجه به ظرفیت، کیفیت و تنوع تولید نهال در نهالستان‌های ایوان و مهران باعث شده این دو بعنوان نهالستان‌های مادر در کشور شناخته شوند.
مدیرکل منابع طبیعی استان اظهار داشت: در سه سال اخیر میزان جنگل کاری در این استان به ۵۰ هزار هکتار رسیده، در حالی که این آمار در هشت سال گذشته ۷۰ هزار هکتار جنگل کاری بوده و قبل از انقلاب و پس از آن تنها ۱۰ هزار هکتار از اراضی استان جنگل‌کاری شده بود.
احمدی، توسعه باغات، بیابان‌زدایی و همچنین افزایش جنگل‌های دست کاشت را از دیگر اقدامات مهم در حوزه منابع طبیعی استان در چند سال اخیر برشمرد و افزود: از آنجا که اجرای طرح‌های آبخیزداری در ایلام موجبت توقف سیل در استان شده، مشابه این طرح به همه استان‌های کشور ابلاغ شده است.
 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: منابع طبیعی ایلام رضا احمدی جنگل کاری منابع طبیعی استان روابط عمومی ها نهالستان ها هزار هکتار جنگل کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۶۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،موسی مقیمی معاون حفاظت اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه ساری  اظهار کرد: در بحث حفاظت طی ۱۲ ماهه سال گذشته طی ۱۱۵فقره انجامدعملیات آزادسازی مساحت ۳۷۰ هکتار از جنگل‌های استان مازندران به طبیعت برگشت.

وی افزود: در بحث رفع تبصره براساس تبصره ذیل ماه ۵۵، ۸۵۶ فقره به مساحت ۲۱۴ هکتار از اراضی جنگلی صورت گرفت.

معاون حفاظت اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه ساری با اعلام اینکه کشفیات چوب الات در طول ۱۲ ماهه یک‌هزار و ۵۰۰ فقره بوده است، گفت: در این زمینه خودروهای توقيف شده هم پس از سیر مراحل قضایی و قانونی آزاد شدند.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان
  • ضرورت استفاده از هوش مصنوعی و پهپاد‌ها برای حفاظت از جنگل‌ها
  • نجات زاگرس با الگوی ۳ کشور اروپایی | مرگ یک پنجم مساحت جنگل‌های زاگرس | جنگلداری اجتماعی چگونه زاگرس را احیا می کند؟
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران / بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟
  • احیای جنگل‌های هیرکانی گلستان با تولید و کاشت سه میلیون نهال
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • گیاهان دارویی بومی ایلام، در خطر انقراض
  • آفت ملخ در تاغزارهای چند شهرستان خراسان رضوی طغیان کرد
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری