Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@13:44:47 GMT

رعد ۴۴ رقم خورد/ دستگیری ۸۲۷ سارق و ۱۷ قاچاقچی

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۷۵۱۵

رعد ۴۴ رقم خورد/ دستگیری ۸۲۷ سارق و ۱۷ قاچاقچی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه نمایشگاه طرح رعد اظهار کرد: دومین مرحله از طرح رعد در سال ۱۴۰۰ و چهل و چهارمین طرح رعد از ابتدا تا کنون در پلیس پیشگیری پایتخت به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: بالغ بر ۳۰ هزار اموال مسروقه مردم کشف و ۸۲۷ نفر سارق، زورگیر و مال‌خر دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی گفت: تعدادی از این افراد در قالب ۳۷ باند عمل می‌کردند که دستگیر شدند و ۱۴۹ دستگاه خودرو از آنها کشف شد.

سردار رحیمی بیان کرد: سرنوشت ۸۸۹ پرونده مشخص شد و ۸۵ نفر از محکومین متواری دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ بیان کرد: ۱۳ میلیارد تومان از اموال مسروقه مردم کشف و ۱۱ قبضه سلاح جنگی و شکاری از مجرمان کشف شد.

وی ادامه داد: ۲۰ پرونده کالای قاچاق به اجرا گذاشته شد و ۱۷ نفر از قاچاقچیان کالا دستگیر و ۵ هزار و ۶۷۰ کالای قاچاق کشف شد.

رحیمی خاطرنشان کرد: پاکسازی نقاط آلوده از لوث وجود متجاهرین در دست اقدام قرار گرفته است که ۲۶۰ نفر از خرده فروشان در این طرح دستگیر و ۱۳ کیلوگرم مواد مخدر از آنها کشف شده است.

به گفته رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری ۵۴ نفر در ارتباط با سی دی و اقلام غیراخلاقی خبر داد.

کد خبر 5214861 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت طرح رعد دستگیری سارق شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا واکسن کرونا سازمان تامین اجتماعی طرح کنترل چاقی دانش اموزان کوچ انتخابات 1400 سازمان امداد و نجات هلال احمر متروی تهران کیفیت هوای تهران پلیس راهور ثبت نام دانش آموزان شهرداری کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۷۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سرهنگ ستاد محمد محمودی اظهار کرد: در راستای انسداد نوار مرز و جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور و در جهت برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، مرزبانان هنگ تایباد موفق شدند، مقادیری مواد مخدر از نوع هروئین پودری را کشف کنند. 

فرمانده هنگ مرزی تایباد افزود: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و جلوگیری از ورود مواد افیونی به داخل کشور، مرزبانان هنگ مرزی تایباد در ایست و بازرسی ۱۷ شهریور موفق شدند طی چند عملیات جداگانه تعداد ۲۰۹ بسته مواد آب بندی شده به وزن ۲ کیلو  و ۳۴۴ گرم از نوع هروئین پودری که در معده جاساز شده بود را  از ۳ نفر تبعه افغان کشف کنند.

وی بیان کرد: ضمن قدردانی از تلاش همرزمان خود مبارزه با قاچاق موادمخدر را از اولویت‌های این فرماندهی دانست و افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند، امروز مرزبانان مجاهد بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و اجازه انجام اعمال خلاف قانون را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند. 

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • دستگیری شاهرخ‌خان در تهران | ناگفته های شاهرخ خان در گفت و گو با همشهری آنلاین
  • دستگیری ۳۰۰ نفر در دانشگاه‌های کلمبیا و نیویورک