Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها حامیان جریان اصلاحات که بدون نامزد شاخص و دندان‌گیر با گزینه‌های متعدد وارد انتخابات شده است دچار سردرگمی شده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ چند وقتی است در فضای کشور بخصوص شهرهای کوچک و روستاها، اعضا شوراهای شهر و روستا که نتوانسته اند از مسیر های قانونی به خواسته های خود در توسعه روستا یا شهر خود برسند، سعی کرده اند از ظرفیت برگزاری انتخابات جهت دست یابی به خواسته های خود بهره ببرند و از همین رو برخی ها از شوراهای روستا با تحریک مردم از عدم شرکت در انتخابات یا عدم نامزدی در انتخابات و از حد نصاب انداختن تعداد شورا و غیره سخن می گویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلاهی از نمد انتخابات

بعد از مشخص شدن نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با نزدیکی زمان تایید صلاحیت نامزدها بسیاری سعی دارند ریاست ستاد نامزدهای سیاسیون انتخابات آینده را بر عهده بگیرند تا در سهم خواهی های بعد از انتخابات جایگاهی داشته باشند و با استفاده از ظرفیت های نامزده های انتخاباتی از نمد انتخابات کلاهی برای خود بدوزند.

ریاست ستاد رییس هم چنان نامشخص

با توجه به اعلام سید ابراهیم رییسی مبنی بر این که ستاد سیستماتیک نخواهد داشت ریاست ستاد وی در استان بوشهر همچنان نا مشخص است . در دور گذشته انتخابات ریاست جمهوری ریاست ستاد رئیسی در جریان باعث اختلافاتی در میان حامیان وی شد و هم زمان رئیس ستاد در استان در راس کار قرار گرفت.

سردرگمی جریان اصلاحات در استان بوشهر

جریان اصلاحات که این روزها بدون نامزد شاخص و دندان گیر با گزینه های متعدد وارد انتخابات شده است این موضوع باعث سردگمی حامیان آنها در استان ما شده است. در استان بوشهر هم سران اصلاحات ….

توییت "ابراهیم رضایی" خطاب به "علی لاریجانی"

وارد دوگانه سرهنگ حقوقدان نشوید. ابراهیم رضایی در توییتی نوشت ۱۰ سال لباس نامی پوشیده اید و جزء کاندیداهایی هستید که سرتیپ بوده اید توصیه می کنم وارد دوگانه سرهنگ و حقوقدان نشوید ؛پیروز هم شوید، پایانتان وضعیت فعلی آقای روحانی است.

گرایش برخی اصلاح طلبان به ستاد نامزدهای اصولگرا

برخی اصلاح طلبان کمتر تابلو دار که تا دیروز در گوشه و کنار برای دولت روحانی یقه چاک می کردند با مشاهده آرایش سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ سعی کرده اند به جای حضور در ستاد نالمزدهای هم فکر خود به سمت ستاد نامزدهای درجه دوم و سوم اصولگرایان سوق پیدا کنند.

افزایش حملات به سید ابراهیم رییسی

با ثبت نام سید ابراهیم رییسی در انتخابات پیش رو تخرییب های سنگینی از توپخانه جریان مقابل و با پشتیبانی جریان های خارج نشین آغاز شده است.

آنها که تکلیفشان برای حضور یا عدم حضور او در انتخابات با قدرت تمام به تخریب وی می پردازند و از محتواهای از پیش تولید شده برای این کار بهره می برند.

تشکیل شبکه حامیان احمدی‌نژاد در بوشهر

شبکه‌ای از گروه ها و کانال های حامیان احمدی نژاد در بوشهر توسط حامیان مارک دار وی در حال شکل گیری است برخی ها احتمال برنامه ریزی برای آشوب بعد از رد صلاحیت وی را دلیل این شبکه سازی می دانند چون نزدیکان وی هم می دانند که احتمال تایید وی تقریبا صفر است.

سیاه نمایی رسانه‌های اصلاح طلب بوشهر

رسانه‌‎های اصلاح‌طلب استان بوشهر که ناامیدانه به انتخابات آینده نظر می کنند و به سبب عملکرد دولت نزدیکشان کارنامه ای برای ارائه ندارند این روزها دست به سیاه نمایی و نا امید کردن مردم استان بوشهر از آینده انتخابات مشغول هستند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان بوشهر جریان اصلاحات ستاد نامزدهای ریاست ستاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۷۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، این  مراسم  با حضور مسئولان مربوطه و دو نماینده معرفی شده از سوی دو نامزد برگزار شد و تاریخ پخش برنامه‌های تبلیغاتی آنها مشخص شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان  در این مراسم گفت: برای  این دور از انتخابات صدا و سیمای استان برای برنامه‌های تبیینی و تولیدی اهمیت حضور را در انتخابات دنبال خواهد کرد تا مردم با کیفیت بهتری بتوانند نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

{$sepehr_media_11058210_ 600_350}

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی پاسخ پیشنهاد حماس را با اصلاحات به مصر داد
  •  واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان نصیری درباره اتحاد شاهزاده و تاجزاده؛ تکرار یک شوخی بی‌مزه است | ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد | واقعا یک توهم است
  • حمله شدید کرباسچی به نصیری: تعادل نداری و به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خوری | دنبال جذب جایگاه هست
  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد؛ او فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول
  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات