Web Analytics Made Easy - Statcounter

تسنیم: مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری در مراسم رونمایی از برنامه انتخاباتی حزب متبوعش طی سخنانی اظهار داشت: ما برای ورود به انتخابات ریاست‌جمهوری در چارچوب جبهه اصلاحات ایران سه تصمیم جدی را دنبال می‌کنیم.  اول اینکه فارغ از اینکه نام چه شخصی در نهایت از درون جبهه اصلاحات بیرون می‌آید، نامزد نهایی جبهه اصلاحات باید از دورن جریان اصلاح طلبی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌ تصمیم دوم این بوده که راه‌های گسترش مشارکت مردمی در انتخابات را دنبال کنیم از جمله پیگیری مشکلات مردم  که مانع حضور آنها در انتخابات می‌شود و تصمیم سوم این بوده است که با نظرسنجی‌های میدانی در نهایت کاندیدای نهایی اصلاح‌طلبان مشخص شود.

دبیرکل حزب مردم سالاری گفت:‌ حزب ما به طبع  تابع همین برنامه‌‌ها است مگر اینکه برخی از احزاب به هر دلیلی بخواهند از تصمیمات جمعی جبهه اصلاحات ایران تخطی کنند. بنابراین در حال حاضر اصلاح‌طلبان برنامه‌ای برای حمایت از چهره‌های غیراصلاح‌طلب از جمله آقای لاریجانی ندارند.

کواکبیان در واکنش به این سوال که با توجه به عملکرد ضعیف دولت،‌ آیا آقای جهانگیری شانسی برای پیروزی در انتخابات خواهد داشت؟ خاطرنشان کرد: برای پاسخ به این سوال کمی زود است. چرا که اولا باید شورای نگهبان نتایج صلاحیت ها را اعلام کند و پس از آن نیز مناظرات شکل بگیرد که تاثیر بسزایی در رای مردم دارد و تازه بعد از آن مردم هستند که باید رای بدهند. بنابراین مشخص نیست که مردم در نهایت چه تصمیمی می‌گیرند و انیطور نیست که مردم به دلیل گله‌مندی از دولت با قطعیت به جهانگیری رای ندهند.

وی در ادامه مدعی شد: اگر مردم بالای 60 درصد  در انتخابات شرکت کنند ما شکی نداریم که پیروزی از آن اصلاح طلبان است ولی اگر انتخابات به سمت و سویی برود که مانند انتخابات مجلس یازدهم 60 درصد مردم در انتخابات شرکت نکنند تکلیف مشخص است.

کواکبیان در پاسخ به این سوال که شانس خود را برای بدل شدن به عنوان کاندیدای نهایی اصلاح‌طلبان چه میزان می‌‌داند، گفت: از 14 نفری که جبهه اصلاحات ایران معرفی کرده تنها 9 نفر در عرصه رقابت‌ها باقی مانده‌اند و الان به طور طبیعی همه این 9 نفر کاندیداهای اولیه جبهه اصلاحات هستند اما تصمیمی‌که در جلسه اخیر جبهه اصلاحات گرفته شد این بود که در نهایت باید نظرسنجی‌های ملی کاندیدای نهایی اصلاح‌طلبان را مشخص کند و نمی‌شود با رای‌گیری در جبهه اصلاحات و بدون در نظر گرفتن نظر مردم اقدام به معرفی گزینه نهایی اصلاح‌طلبان کنیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: کواکبیان کاندیدای نهایی اصلاح طلبان نهایی اصلاح طلبان جبهه اصلاحات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۷۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی لاریجانی با انتشار پیامی درگذشت مادر بهروز نعمتی، نماینده پیشین مجلس را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

جناب آقای بهروز نعمتی

درگذشت مادر گرمی تان موجب تالم و تاثر خاطر گردید.

اینجانب خود را در اندوه جنابعالی شریک دانسته،ضمن عرض تسلیت صمیمانه به شما، اخوان گرامی، خانواده معززو دیگر بستگان، از درگاه خداوند متعال برای آن بانوی مؤمنه، شادی روح و رحمت واسعه الهی و برای جمیع بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می نمایم.

علی لاریجانی

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899351

دیگر خبرها

  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • لزوم بازنگری در زمان اجرای مالیات بر عایدی سرمایه
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • برنامه جامع مشارکت مردم در اقتصاد امروز نهایی می‌شود
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد