Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، داریوش صمیمی رئیس هیات دوومیدانی چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقه رکوردگیری در دو ماده پرتابی دیسک و وزنه به دلیل به تعویق افتادن رقابت‌های قهرمانی کشور و در پیش بودن مسابقات جوانان جهان، عصر دوشنبه در مجموعه آفتاب تهران برگزار شد و پرتابگر استان توانست حدنصاب حضور در مسابقات جهانی را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: حدنصاب حضور در رقابت ماده پرتاب دیسک رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان جهان، ۵۷ متر تعیین شده است و صادق صمیمی در مسابقه رکوردگیری، پرتاب ۵۸ متر و ۹۲ سانتی‌متر را به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید

رقابت دوومیدانی کار چهارمحال و بختیاری در مسابقات بین‌المللی

صمیمی اظهار داشت: مسابقات دوومیدانی جوانان جهان اواخر مردادماه امسال در شهر نایروبی کشور کنیا برگزار می‌شود و بنا بر تصمیم فدراسیون دوومیدانی، ارزیابی دیگر ورزشکاران رده سنی جوانان که شانس بالایی برای کسب حدنصاب حضور در این رقابت‌ها را دارند نیز در آینده برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: پیش از این قرار بود مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی، روز‌های ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت ماه امسال به میزبانی شهرکرد برگزار شود که به دلیل صادر نشدن مجوز از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، این مسابقات لغو شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیات دوومیدانی رقابت های قهرمانی مسابقات جهانی پرتاب دیسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۷۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پس از برگزاری دو مرحله مسابقه انتخابی و با تصمیم اعضاء کمیته فنی فدراسیون ورزشکاران اعزامی کشورمان به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا مشخص شدند.   بر همین اساس، سجاد آقایی، محمد حسام مظفری، علی سروری، ارشیا مصدقی و مهدی هفت چشمه در بخش پسران و همچنین الناز موسایی، نازنین فاطمه عیدیان، مانا حسینی و ملیکا نوروزی در بخش دختران ترکیب تیم ملی دو و میدانی کشورمان را در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا تشکیل خواهند داد.   گفتنی است، زهرا نبی زاده و ایمان روغنی به عنوان مربی و قاسمعلی فیروزی نیز بعنوان سرپرست اعضاء کادر فنی تیم اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خواهند بود.   رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا روز‌های ۵ تا ۸ اردیبهشت به میزبانی شهر دبی در کشور امارات متحده عربی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت