Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@14:09:36 GMT

توزیع بیش از ۳۵۰ تن کالای اساسی در مهاباد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۷۸۸۸

توزیع بیش از ۳۵۰ تن کالای اساسی در مهاباد

محمد جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: در طول ماه رمضان ۳۵۷ تن کالای اساسی مورد نیاز شهروندان با نرخ دولتی در راستای ایجاد تعادل در بازار این شهرستان توزیع شده است.

جهین افزود: از این مقدار ۷۲ تن برنج دانه بلند هندی و ۷۲ تن شکر با قیمت مصوب در سطح شهرستان توزیع شده و ۵۸ تن برنج از سهمیه باقی مانده طی روز‌های آینده نیز جذب و در بین فروشگاه‌های معرفی شده توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: همچنین در ماه مبارک رمضان نیز به دلیل تولید بامیه و زولبیا ۲۱۳ تن روغن مخصوص شیرینی پزی در بین قنادی‌های سطح شهرستان توزیع شده است.

این مقام مسئول اذعان کرد: سامانه شبانه روزی ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت و سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی آماده دریافت شکایات و گزارشات مردمی در خصوص تخلفات صنفی واحد‌های صنفی، تولیدی، خدماتی و فروشگاه‌های زنجیره می‌باشند.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کالای اساسی تنظیم بازار ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۷۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در این بازدید از کارگاههای فنی و حرفه‌ای مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان گفت: بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات درکنار تعمیر و ساماندهی فضای آموزشی و اداری این مرکز در اعتبارات شهرستانی و ملی در نظرگرفته خواهد شد تا بتوان در چند سال آینده شاهد رونق و توسعه فضای آموزشی مناسب برای استفاده متقاضیان کسب فن و مهارت باشیم.

حسن عباسی افزود: آموزشهای فنی و حرفه‌ای به عنوان پل ارتباطی واحد‌های تولیدی و صنعتی با آموزش، علاوه بر حرفه‌آموزی و آماده‌سازی افراد برای احراز شغل، با ارتقای کارایی و توانمندی نیرو‌ها به توسعه کسب و کار و اقتصاد کشور نیز کمک می‌کند.

در این بازدید، هیمن هرمزیاری رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان مهاباد گزارشی از فعالیتها و عملکرد این مرکز را ارائه کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد