Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@22:38:00 GMT

ضرورت اصلاح الگوی مصرف در دستگاه‌های اجرایی قزوین

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۷۹۳۱

ضرورت اصلاح الگوی مصرف در دستگاه‌های اجرایی قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ رقیه نانگیر، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قزوین  با بیان این مطلب، اظهار کرد:با توجه به اهمیت این موضوع در شورای اداری استان که مدیران تمامی دستگاه های اجرایی حضور دارند، بر این موضوع تاکید خواهیم کرد و گزارش دستگاه ها را در این زمینه دریافت می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: با توجه به وضعیت مصرف انرژی به ویژه برق در سطح کشور، برای استان سهمیه تعیین شده است و ما نیز کارگروهی را در این زمینه در حال راه اندازی هستیم که مکاتبات آن انجام و سهمیه های دستگاه ها هم تعیین شده است.

معاون استاندار با اشاره به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، گفت:  دستگاه های اجرایی باید از تمام توان، تجهیزات و نیروی انسانی خود برای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات همکاری کنند و در توزیع نیروی انسانی از جابه جایی کارکنان در شهرستان ها تا حد ممکن خودداری کنند.

او اضافه کرد: در نشستی که با فرمانداران داشتیم دغدغه آنها در این زمینه مطرح و قرار شد که نیروی انسانی هر شهرستان در همان منطقه به کار گرفته شود تا در ساماندهی نیروها مشکلاتی به وجود نیاید.

نانگیر گفت: استان قزوین حدود ۷۵۰مگاوات انرژی برق نیاز دارد که گاهی مصرف استان از ۹۰۰ و هزار مگاوات هم می گذرد که اگر این روند ادامه یابد استان دچار خاموشی می شود.

او بیان کرد: در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر استان قزوین ۹۵۲داوطلب در سطح ۲۸شهر استان به رقابت خواهند پرداخت که ۸۶ درصد داوطلبان مرد و ۱۴درصد آنها زن هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قزوین افزود: استان قزوین دارای ۶۷۹ روستای واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراهای روستایی است که در این دوره چهار هزار و ۶۳۳ نفر داوطلب ثبت نام کردند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸خرداد ماه امسال برگزار می شود.

کد خبر 1516262

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۷۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزندآوری باید ضرورت ملی و اولویت زندگی جوانان باشد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، هوشنگ توکلی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در سخنانی عنوان کرد: معتقدم که تصمیم گیری و دیدگاه نسبت به جوانی جمعیت و ازدیاد آن باید از جامعه به بالا تزریق شود.

وی ادامه داد: وقتی خواسته‌ای در جامعه تعریف می‌شود و جا می‌افتد، به سمت مدیران اجرایی هم می‌رود و همین نشان می‌دهد که چنین علاقه‌ای الان در جامعه وجود دارد. وی در ادامه اظهار داشت: زمانی که چنین دیدگاهی به مدیران جامعه تزریق شود قطعا جزو اولویت هایشان قرار میگیرد و توجه می‌کنند که چه چیز‌هایی نیاز این جوانان است و تعادل بین نیاز‌ها، خواسته‌ها، توقعات و قدرت اجرایی خود را برقرار می‌کنند، هر تصمیمی در اینجا گرفته شود می‌تواند به نفع جامعه باشد.

توکلی با اشاره به شعار جوانگرایی جامعه گفت: همین شعار نشان می‌دهد که ما جوانان را می‌خواهیم تشویق به ازدواج و سپس فرزندآوری کنیم، این را هم باید در نظر بگیریم که در طول سالیان گذشته کشورما دچار تحریم‌های زیادی بوده و همه روی جامعه اثر منفی گذاشته است حال باید سرمایه گذاری‌هایی داشته باشیم که بتواند این ضعف‌ها را جبران کند و جزو اولویت‌های جامعه قرار بگیرد، قطعا قوه مجریه ما در این زمینه نیت خوبی دارد و باید بررسی کند که براساس آن چه سیاست‌هایی را در نظر بگیرد.

توکلی با اشاره به اینکه آشوب‌هایی که در سراسر دنیا دیده می‌شود نیرو‌های جوان جامعه را نسبت به آینده نگران می‌کند، گفت: الان هم که دانش بشری رشد کرده، کهنسالان بیشتر عمر می‌کنند و شرایط به طوری شده کشوری مثل انگلیس یک قتل عام علیه سالمندانش در بیمارستان راه انداخته به دلیل اینکه توان دادن خرج سالمندان را ندارد، حال در این شرایط و در جامعه خودمان باید وضعیت با بسنجیم تا نیروی کار و انسانی جوانمان از دست نرود و برای آینده هم برنامه ریزی درست داشته باشیم.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب
  • گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌ها است
  • رئیس قوه قضاییه: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • فرزندآوری باید ضرورت ملی و اولویت زندگی جوانان باشد
  • پیوستن اداره‌های دولتی پایتخت به پویش کاهش مصرف آب
  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان
  • نیروها به تناسب ظرفیت اشتغال در حوزه معدنی کرمان آموزش ببینند
  • اورژانس قزوین ‌۱۲۰ نیرو کم دارد
  • جذب ۲۴ هزار و ۸۸۰  نفر  دبیر و هنرآموز/ برگزاری آزمون استخدامی ۲۸ اردیبهشت