Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین شمس گفت: آغاز لیگ برتر قبل از جام جهانی دو ویژگی مثبت دارد. بازیکنان در شرایط مسابقه قرار می‌گیرند و همچنین با پولی که دریافت می‌کنند، زندگی آنها سر و سامان می‌گیرد

حسین شمس از پایان لیگ برتر فوتسال می گوید.

به گزارش طرفداری، حسین شمس درباره پایان لیگ برتر فوتسال به تسنیم گفت:

مسابقات امسال، بهترین لیگ چند سال اخیر بود و تعداد مدعیان به شش تیم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات بسیار نزدیک بود و مس سونگون با شایستگی قهرمان شد. این تیم می‌تواند الگویی برای همه باشد. راهی که پرسپولیس در فوتبال رفت، مس سونگون در فوتسال می‌رود و ثبات در مدیریت، مربی و بازیکنان سبب رقم خوردن چنین نتیجه‌ای شد.

حسین شمس با تمجید از بازیکنان مس سونگون گفت:

مس بازیکن درخشانی چون فرهاد فخیم داشت که بهترین بازیکن ایران است. گیتی‌پسند هم نتیجه خوبی گرفت و نایب‌قهرمانی در این لیگ فشرده ارزش زیادی دارد. بهتر از همه سن‌ایچ ساوه بود که با یک تیم معمولی به مقام سوم جدول رسید.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال در پاسخ به این پرسش که آیا بهتر است فصل آینده لیگ برتر نیز با همین شیوه برگزار شود یا خیر گفت:

امسال به‌خاطر شیوع کرونا می‌خواستند بازی‌ها را کاهش دهند. اگر سال آینده کرونا فروکش کند، بهتر است لیگ به‌صورت یک مرحله‌ای و در 26 هفته برگزار شود. از سازمان لیگ تشکر می‌کنم که در این شرایط کرونایی، فوتسال را جزو چند رشته‌ای قرار داد که لیگ برتر آن برگزار شود.

شمس در این باره که بهتر است لیگ برتر فوتسال، قبل از جام جهانی لیتوانی آغاز شود یا بعد از آن، گفت:

آغاز لیگ برتر قبل از جام جهانی دو ویژگی مثبت دارد. بازیکنان در شرایط مسابقه قرار می‌گیرند و همچنین با پولی که دریافت می‌کنند، زندگی آنها سر و سامان می‌گیرد. خیال بازیکن در این شرایط راحت است که قبل از جام جهانی قرارداد بسته و در شرایط مسابقه وارد جام جهانی می‌شود.

شمس درخصوص تصمیم فدراسیون فوتبال بر فروش ساختمان فوتسال گفت:

بعید است چنین اتفاقی بیفتد. این ساختمان متعلق به باشگاه‌های فوتسال است و آنها در رده‌های مختلف حق عضویت دادند تا این ساختمان خریداری شد. مگر می‌توانند از پول فوتسالی‌ها چنین کاری کنند؟ پس از اشتباه در انتخاب سرپرست کمیته فوتسال، این تصمیم اشتباه پشت اشتباه بوده و غیر قابل تحمل است. سازمان لیگ، مسابقات را به‌صورت مستقل برگزار می‌کند و فکر نمی‌کنم فدراسیون اینقدر اشتباه کند.

«اگر ساختمان فوتسال فروخته شود، چه آینده‌ای می‌توانیم برای این رشته تصور کنیم؟»، سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این پرسش گفت:

همه با هم می‌گوییم «انا لله و انا الیه راجعون» و سر قبر فوتسال می‌رویم! رشته‌ای که قرار بود روزی مستقل شود و قول استقلالش را دادند. هنگام انتخابات گفتند فوتسال مانند سایر ارکان فدراسیون فوتبال به‌صورت مستقل و تحت پوشش فدراسیون فعالیت می‌کند.

شمس که پیش‌تر گفته بود او را به‌خاطر انتخاب سراجی تهدید می‌کردند، در پاسخ به این پرسش که آیا این تهدیدها ادامه دارد یا خیر، گفت:

خیر. صحبت‌هایی که کردم باعث شد تهدیدها قطع شود. آنها از مصاحبه‌های من ناراحت و معتقد بودند صحبت‌های من در شأن سراجی نبود. من هم پاسخ دادم و او قول داد چنین کاری نکند. من هم دیگر صحبتی نکردم.

اخبار داغ 

فیلم انتقال جنازه بابک خرمدین در چمدان توسط پدر و مادرش + جزییات قتل و عکس ها برترین های قرن با اکبر کارگرجم: دلم نمی آید فقط 3 نفر انتخاب کنم، همه بهترین بودند تخلف آشکار هیات فوتبال تهران در ثبت قرارداد ها/ 2 قهرمانی استقلال پس گرفته می‌شود؟ فرزاد مجیدی: مدیر عامل پرسپولیس روی خط زنده نمی آید چون بلد نیست دروغ بگوید! / فوتبال برتر بررسی شرایط صعود تیم ها به اروپا در لیگ انگلیس؛ اوضاع پیچیده است! سیگار کشیدن پپ گواردیولا در جشن قهرمانی منچسترسیتی / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قبل از جام جهانی لیگ برتر حسین شمس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۷۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۲.۹ تن طلا در ۲۱ حراج/ امروز چقدر طلا فروخته شد؟

بیست‌ویکمین حراج شمش طلا با فروش ۱۸۰ کیلو طلا به پایان رسید و با این حساب در ۲۱ حراج ۲.۹ تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با معامله 180  قطعه شمش یک کیلوگرمی به پایان رسید. بنابراین طی 21 جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران 2,9 تن شمش مورد معامله قرار گرفته است.

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+شرایط

 

طی جلسه معاملاتی امروز یک شنبه 9 اردیبهشت ماه 1403و در دو حراج عمده و خرد، مجموعا 250 قطعه شمش طلای استاندارد از سوی صادرکنندگان عرضه شد. میانگین قیمت شمش های طلای معامله شده در این روز،  4 میلیارد و 388 میلیون تومان به ثبت رسید.

به گزارش تسنیم، بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران از ساعت 12 روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه برگزارمی‌ شود. 

زمان جلسه حراج از ساعت 12 تا 16 است و وجه‌الضمان مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال (3،500،000،000 ریال) به‌ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت 24 روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال 1403 مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند. طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • ساعت طلای مسافر تایتانیک ۹۱ میلیارد تومان در حراجی فروخته شد
  • فروش ۲.۹ تن طلا در ۲۱ حراج/ امروز چقدر طلا فروخته شد؟
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • (عکس) حسین حسینی به جانشینش در استقلال؛ مطمئنم که می‌درخشی
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات