Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@20:19:21 GMT

نامه هایی به دخترم سهراب در آبادان

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۸۱۷۷

نامه هایی به دخترم سهراب در آبادان

طیبه نیک آزاد نویسنده کتاب نامه هایی به دخترم سهراب در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: این کتاب ، داستان زنی ست به نام تهمینه با ذهنی آشفته و سرگردان که از طریق نامه با فرزندش در ارتباط است و او را از حالات روحی و عاطفی خود و احوال ناشناخته ی پدر باخبر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:روایت در این داستان غیر خطی ست و زمان ها درهم شکسته شده و زن در گذشته و حال، حقیقت و خیال در رفت و برگشت است و دیگر شخصیت های نمایشنامه که سعی کمک به او را دارند خود نیز گاها وارد بازی ذهن او می شوند.

نامه هایی به دخترم سهراب

نویسنده کتاب نامه هایی به دخترم سهراب تصریح کرد:اولین سوالی که همه قبل از خواندن کتاب و با شنیدن نام آن از من میپرسند در مورد عنوان کتابه که چرا نامه هایی به دخترم سهراب، سهراب که یک اسم پسرانه ست!

نیک آزاد اضافه کرد: حتما باید متن خوانده شود تا متوجه این پارادوکس شوید، این حرف یک تبلیغ نیست منتهی اگر بخواهم درمورد اسم کتاب توضیح بدم باید کل نمایشنامه را بدون هیچ کم و کاستی تعریف کنم.

دیگر آثار نویسنده کتاب نامه هایی به دخترم سهراب

او گفت:سه نمایشنامه دیگر هم در دست چاپ داریم که البته دو سال گذشته و متاسفانه هنوز ناشر اقدام لازم را انجام نداده اند و علت مشخص نیست.

نویسنده کتاب نامه هایی به دخترم سهراب افزود:پارسال در آموزشگاه های آنلاینی که انتشارات سیراف برگزار کرده بود و بسیار هم پربار و مفید بود با صدیقه جاویدی مدیر انتشارات آشنا شدم و در مجموعه داستان " مشق قرنطینه"  که به همت وی و مینو فرشچی به چاپ رسید بنده این افتخار را داشتم که دو داستان هام در کتاب باشد، این همکاری و آشنایی و لطف وی منجر به چاپ نامه هایی به دخترم سهراب شد که از وی  تشکر می کنم نه تنها به خاطر چاپ کتاب ما بلکه به خاطر منش و مهربانی و مرامی که دارند.

نیک آزاد عنوان کرد: چاپ اول این کتاب در اواخر سال ۹۹ انجام شد و در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ روانه بازار شد.

او در پایان گفت:امیدوارم علاقه مندان به حوزه ادبیات و تئاتر این کتاب را که با نهایت عشق نوشته شده دوست داشته باشند و بپسندند که تمام افتخار ما خوانندگان و دوستان هستند .

بخشی از یک نامه و متن کتاب نامه هایی به دخترم سهراب

دخترم بین خودمان بماند، پدرت گاهی میمیرد، حتی به رفتن هایش هم شک دارم وقتی غیبش میزند به گمانم میرود گوشه ای که در تنهایی و دور از چشم ها بمیرد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آثار هنرمندان حوزه ادبیات و تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۸۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دخترم برای تعلیق از دانشگاه افتخار می‌کنم | ویدئو

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه ویدئویی در این باره را مشاهده می کنید.

کد خبر 847218 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو اسرائیل خبر ویژه ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • به دخترم برای تعلیق از دانشگاه افتخار می‌کنم | ویدئو
  • عرضه چهار نمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • الزام فرهنگسازی برای کتاب‌های الکترونیکی
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • روایتی حقوقی و هنری از کارگران کارخانه چیت‌سازی بهشهر 
  • انتشارکتاب «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا (ع)
  • نق‌نق‌‌نویسی داستان اجتماعی نیست
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو
  • ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها