Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران بهرام فرهی مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک رفاه کارگران در باره فیلم منتشر شده در فضای مجازی در خصوص یکی از شعبه های این بانک اظهار کرد: ابتدا باید نسبت به این اتفاق ابراز تاسف کرد؛ حفظ حرمت و کرامت مشتری همیشه سر لوحه و نقشه راه بانک رفاه کارگران بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه این فیلم برای تیرماه سال گذشته بوده و پس از اطلاع مدیریت بانک از این حادثه، با دستور ایشان، رئیس شعبه مربوطه به کمیته انضباطی احضار و پرونده تشکیل شده و حکم نهایی اخراج برای نامبرده صادر شد.

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای مجازی فیلم کارگران اخراج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۸۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟

صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به دستور رئیس جمهور درباره ارائه خدمات به کارگران نخبه بیان کرد: در جشنواره روز کارگر شاهد بودیم که بسیاری از کارگران از دست رئیس جمهور کشورمان نشان دریافت کردند که اینها تماما نشان دهنده استفاده از اهمیت دادن به این قشر است و انشالله از توانمندی هایشان نیز استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: نخبگان در هر حوزه ای نخبه هستند  طبیعی است که خدماتی که نیاز داشته باشند به آنها ارائه خواهد شد البته نخبگانی که روز گذشته با رئیس جمهور دیدار کردند همه شاغل بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی
  • بلومبرگ: عربستان فعالان منتقد اسرائیل را دستگیر می‌کند
  • عضویت ۹۶ هزار نفر در جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی
  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟
  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند
  • فهرست شورای وحدت هنوز نهایی نشده است
  • بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • حمایت‌های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌گیرد
  • افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود