Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@05:14:50 GMT

بر اساس اعلام بانک مرکزی؛ نرخ رسمی ۱۷ ارز کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۸۳۳۷

بر اساس اعلام بانک مرکزی؛ نرخ رسمی ۱۷ ارز کاهش یافت

 امروز هر دلار آمریکا ۴۲ هزار ریال، پوند انگلیس ۵۹ هزار و ۳۲۸ ریال  و یورو ۵۱ هزار و ۴۸ ریال ارزش‌گذاری شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بر پایه این گزارش، امروز هر فرانک سوئیس ۴۶ هزار و ۵۷۶ ریال، کرون سوئد پنج هزار و ۴۲ ریال، کرون نروژ پنج‌هزار و ۸۱ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۸۶۵ ریال، روپیه هند ۵۷۳ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۹ هزار و ۵۲۲ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۷ هزار و ۵۶۳ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۴۷۱ ریال، دلار هنگ‌کنگ پنج‌هزار و ۴۰۹ ریال و هر ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۴ ریال قیمت‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز در تابلوی بانک مرکزی، هر دلار کانادا ۳۴ هزار و ۷۸۴  ریال، دلار نیوزیلند ۳۰ هزار و ۲۹۰ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۹۷۷ ریال، لیر ترکیه پنج هزار و ۴۹ ریال، روبل روسیه ۵۶۹ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۲ هزار و ۸۷۸ ریال، لیر سوریه ۳۴ ریال، دلار استرالیا ۳۲ هزار و ۶۱۶ ریال، ریال عربستان سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۴۴۹ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۶۱ ریال، ۱۰ روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۱۳۲ ریال، کیات میانمار (برمه) ۲۷ ریال، یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار ۶۳۴ ریال، یکصد درام ارمنستان هشت هزار و ۶۶ ریال و دینار لیبی ۹ هزار و ۴۱۷ ریال ارزش‌گذاری شد.

همچنین هر یوان چین ۶ هزار و ۵۲۴۵ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۳ هزار و ۳۸۳  ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۱۶۸ ریال، یک‌هزار وون کره‌جنوبی ۳۶ هزار و ۹۶۹ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۸۲۲ ریال، لاری گرجستان ۱۲ هزار و ۳۷۹ ریال، یک‌هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۴۲ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۳ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار و ۷۹۶ ریال، منات جمهوری آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۷ هزار و ۶۲۷ ریال، سامانی تاجیکستان سه‌هزار و ۶۸۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۸۹ ریال قیمت خورد.

 

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۸۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک شهر، سیدعباس نوربهاء در همین رابطه افزود: عضویت در پروژه ریال دیجیتال به دو صورت متولی و عضو عادی نزد بانک مرکزی بوده که عضو متولی دارای ویژگی تایید تراکنش ریال دیجیتال و توسعه قرارداد هوشمند را داشته و راسا امکان ارائه خدمات مرتبط با کیف ریال دیجیتال و کاربر را دارا خواهد بود.

نوربهاء تصریح کرد: بانک شهر از آبان ماه سال گذشته آمادگی خود را جهت همکاری در این پروژه ریال دیجیتال به عنوان عضو متولی به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که پس از تایید آن بانک، بانک شهر به عنوان عضو متولی ریال دیجیتال معرفی شد.
وی با بیان اقدامات صورت گرفته در راستای عضویت بانک شهر، گفت: مرحله اول پیاده سازی کیف پول عادی و تجاری به صورت پایلوت و در محیط تستی شبکه برنای بانک مرکزی بوده که این مهم انجام و تایید بانک مرکزی را نیز گرفت. در ادامه محیط عملیاتی این پروژه نیز پیاده سازی و هم اکنون آماده بهره برداری است.
مدیرامورسیستم های بانکی بانک شهر عنوان کرد: پول دیجیتال بانک مرکزی مفهومی نوین است که به ارز دیجیتالی که بانک مرکزی آن را منتشر کرده است، دلالت دارد. این نوع پول در برخی از کشوری های جهان مورد استفاده قرار گرفته و برخی دیگر نیز در حال تحقیق و آزمون بر روی آن هستند.
نوربهاء ادامه داد: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز این مراحل را پشت سرگذاشته و در حال ارائه آن با نام ریال دیجیتال بوده و به عنوان یکی از بانک های مرکزی دنیا، این نوع پول را منتشر می کند.
مدیرامورسیستم های بانکی بانک شهر خاطرنشان ساخت: ریال دیجیتال از طریق بانک های عامل توزیع شده و این بانک ها باید نرم افزارهای لازم را توسعه دهند تا این پول برای کابران قابل استفاده باشد؛ خوشبختانه این مهم در بانک شهر و در راستای تحقق شعار "نوآوری در خدمت" به مشتریان ارائه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار تا پایان سال
  • پیش‌بینی اقتصاددانان از آینده قیمت دلار
  • دلیل کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر چیست؟ همتی پاسخ داد
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار / خریداران ارز بخوانند
  • بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد
  • نرخ ارز امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • کاهش نقدینگی و تورم با تمرکز بانک مرکزی در حوزه ریال
  • لیلام ۱۶ میلیون دلار در افغانستان
  • نرخ ارز امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات