Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیش بینی می شد که کریستیانو رونالدو دوران به مراتب موفق تری را نسبت به آن چیزی که در این دو، سه فصل اتفاق افتاده، در یوونتوس پشت سر بگذارد. در واقع بیانکونری امیدوار بود که با ورود فوق ستاره پرتغالی به بزرگترین هدف خود یعنی فتح لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند اما حالا حتی در این فصل سهمیه چمپیونزلیگ آنها نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محقق نشدن اهداف رونالدو در یوونتوس و از طرف دیگر برخی انتقادات که نسبت به او مطرح شده، شایعاتی را در رابطه با احتمال جدایی برنده پنج باره توپ طلا از این تیم به وجود آورده و حالا یک نشانه دیگر از آن به چشم خورده تا شایعات وداع رونالدو با بانوی پیر قوت بگیرد.

 

مادر کریستیانو رونالدو اخیرا ادعا کرده بود که تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا پسرش را برای بازگشت به پرتغال و حضور در اسپورتینگ لیسبون راضی کند. البته بلافاصله بعد از این اظهار نظر خورخه مندس، مدیر برنامه های فوق ستاره پرتغالی هرگونه شایعه بازگشت او به پرتغال را تکذیب کرد.

 

در همین رابطه Per Semper Calcio ویدئویی را منتشر کرده که نشان می‌دهد اتومبیل های غول آسا و گران قیمت کریستیانو رونالدو واقع در گاراژی در شهر تورین با یک کامیون در حال بارگیری هستند.
این کامیون متعلق به Rodo Cargo است که یک شرکت بسیار بزرگ و معروف در رابطه با حمل و نقل محسوب می شود. جالب تر و قابل تامل تر اینکه این شرکت در لیسبون مستقر است.

نکته مهم دیگر درباره این مسئله به این موضوع برمی‌گردد که کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۱۸ و هنگام ترک رئال نیز اتومبیل های خود را از مادرید به تورین منتقل کرده بود و حالا این اتفاقی که رخ داده می‌تواند نشانه بزرگی در مورد کریستیانو رونالدو باشد و اثبات کند که شاید او قصد دارد به اسپورتینگ لیسبون برگردد.

 

گفتنی است تنها یک هفته تا پایان رقابت های سری آ باقی مانده و به نظر می رسد که در صورت ناکامی یوونتوس در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کار آنها برای حفظ فوق ستاره پرتغالی دو چندان دشوار خواهد شد. با این حال باید منتظر ماند و دید که نهایتاً چه تصمیمی از سوی رونالدو اتخاذ خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو یوونتوس اسپورتینگ لیسبون اسپورتینگ لیسبون کریستیانو رونالدو یوونتوس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی مهدی طارمی تیم ملی ایران تراکتورسازی سپاهان علی کریمی تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۸۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | ماندنی شدن ژاوی در بارسلونا و باخت شوکه‌کننده لیورپول در دربی مرسی‌ساید، تیترهای کیوسک امروز (پنجشنبه 25 آوریل 2024) بودند.

آتالانتا به یووه رسید
دربی برای یک ستاره دیگر؛ دوئل اینتر و میلان برای زیرکزی طلاق به سبک ایتالیایی
الگری برابر پیولی؛ شنبه، آخرین جدال یووه و میلان آن‌ها
نمایش اسکاماکا، آتالانتا به یووه رسید ژاوی می‌ماند
شرایط لاپورتا و دکو برای ادامه همکاری تا 2025 پذیرفته شد ژاوی 2025؛ او می‌ماند یامال، کوبارسی، گاوی، پدری و فایه، پنج غیرقابل‌فروش بارسا
ژاوی می‌ماند دربیِ تخریب
امید قهرمانی لیورپول بعد از شوک گودیسون پارک به پایان رسید

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • مجتهدزاده: ممنوعیت ثبت اظهارنامه قضایی علیه مقامات دولتی، اقدامی نسنجیده است
  • کریستیانو رونالدوی کوچک؛ انتقاد ماریو گومز از بدنسازی و تغییرات عضلات مسوت اوزیل!
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • قطر و ترکیه گزارش‌هایی مبنی بر اخراج رهبران حماس از دوحه را رد کردند
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید