Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@13:08:34 GMT

دعوت به همکاری در حوزه خدمات بانکی و پرداخت

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۸۴۹۷

نماینده توسعه بازار تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران آشنایی با ابزارهای پرداخت بانکی و شناخت بازار هدف نداشتن سوء پیشینه کیفری و عدم منع فعالیت از نظر نظام بانکی کشور دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم دارا بودن مهارت‌ کاربری کامپیوتر و اینترنت متقاضیان محترم میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل فرم ثبت نام بر روی لینک زیر کلیک نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آدرس ایمیل : info@farasan.ir

 جنسیت: مرد و زن

 مقطع: چند مقطع

 اطلاعات تماس: مراجعه به متن آگهی

 مهلت: ۱۴۰۰/۰۴/۰۹

 

پربیننده ترین استخدام مدرس آنلاین مدرسه و کنکور در مجموعه وب سایت آموزشی آیبل در تهران استخدام سرپرست دفتر فنی راهسازی و سرپرست نقشه برداری راهسازی از تهران استخدام کارشناس ارتباط با مشتری در ایرسا پرواز سپهرداد در تهران استخدام مدیر کارخانه و مدیر مالی در تهران استخدام نقشه کش مکانیک و کارمند انفورماتیک در هواکاران پارس دانش در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت انتخابات ۱۴۰۰ تهران استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۸۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری عصر روز شنبه در نشست کمیته تخصصی نهضت ملی مسکن، بر تسریع در پرداخت اقساط تسهیلات پروژه‌ها توسط بانک‌ها تأکید کرد و گفت: تا پایان هفته قرارداد تسهیلات پروژه‌های ۴۸ واحدی امور عشایری ایوان، ۴۰ واحدی شهر دره‌شهر و ۷۲ واحدی شهر سرابله منعقد و پرداخت‌ها انجام شود.

وی افزود: در این جلسه برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی برای ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحد در سطح استان انجام گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به تأمین زمین در شهرهای هلیلان، دره شهر، آبدانان و بدره، به اداره کل راه و شهرسازی تاکید شد که در خصوص تسریع در طراحی‌ها و واگذاری به کارگزار اقدام کند.

هژبری اضافه کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی مناسب تعدادی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن و آمادگی واگذاری به مردم، ضروری است متقاضیان نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام کنند تا در مهلت مقرر واحدها تکمیل و تحویل آنان شود.

کد خبر 6090489

دیگر خبرها

  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • عملکرد دستگاه‌ها در اجرای اعتبارسنجی هماهنگ بانکی بررسی شد
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی