Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان گل‌محمدی در دومین گام خود در رقابت‌های حذفی باید با شاهین بندر عامری از لیگ دسته دوم پیکار کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرخ پوشان پس از پیروزی شیرین در شهرآورد پایتخت، حالا باید دیدار خود در جام حذفی را مقابل شاهین بندر عامری انجام دهند؛ تیمی از لیگ دسته دوم کشور که نماینده روستای عامری در فوتبال کشور است! پرسپولیس که در مرحله قبلی نیز با حریفی از لیگ دسته دوم یعنی مس نوین کرمان روبرو شد، امشب سه شنبه - ۲۸ اردیبهشت ماه - نیز باید در بوشهر به مصاف تیم دیگری از این سطح فوتبال کشورمان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوبیا تکرار حذف برانکو مقابل تیم دسته دویی

پرسپولیس که این روزها کورس سنگینی با سپاهان برای تصاحب عنوان قهرمانی لیگ برتر دارد جمعه هفته گذشته با عبور از سد شاگردان مجیدی، امید دوچندانی به ادامه فصل پیدا کرد. سرخ‌ها که در نیم فصل اول علیرغم داشتن دفاعی مستحکم با چالش در گلزنی روبرو بودند حالا با آمدن شهریار مغانلو، عیسی آل کثیر و مهدی ترابی مشکل شان در فاز تهاجمی را بر طرف کرده و به دنبال تکمیل گلات قهرمانی هستند.

آنها در جام حذفی تا اینجا کار قرعه نسبتاً آسانی داشته‌اند. با این وجود خاطره تلخ حذف مقابل قشقایی شیراز همچنان در ذهن سرخ‌ها است و به خوبی می‌دانند دست کم گرفتن رقبا در جام حذفی، چه مجازات سنگینی می‌تواند داشته باشد.

آشنایی با بندر عامری؛ روستای تیم دار!

شاهین بندر عامری برخلاف نام ناشناخته‌اش، با ۴۴ سال فعالیت قدمتی طولانی در فوتبال جنوب دارد. بندر عامری روستایی با جمعیتی قریب به ۲۵۸۱ نفر طبق سرشماری سال ۹۵، از توابع بخش دلوار شهرستان تنگستان بوده و در فاصله هفتاد کیلومتری با بوشهر قرار دارد. این بندر بیشتر به خاطر اسکله تجاری و صیادی و کارگاه‌های کشتی و لنج‌سازی خود شناخته می‌شود.

سفید پوشان شاهین عامری که با حذف استقلال ملاثانی در مرحله قبلی به عنوان تنها تیم دسته دویی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به شمار می‌روند، امیدوارند از فرصت به دست آمده برای مصاف با پرسپولیس نهایت استفاده را ببرند و قدرت شان را به رخ فوتبال ایران بکشند. آنها اکنون در رده چهارم گروه ب لیگ دسته دوم با ۲۸ امتیاز قرار دارند و همچنان برای صعود به پلی آف و حضور در لیگ دسته اول شانس دارند.

از جاشویی در کشتی تا مصاف با پرسپولیس

یکی از نکات قابل توجه در رابطه با تیم شاهین بندر عامری، بازیکنان این تیم هستند که اکثراً فوتبال تنها شغل‌شان نیست و علاوه بر بازی در مستطیل سبز، اغلب به کار در کشتی‌های تجاری بندر عامری مشغولند حتی برخی بازیکنان این تیم در کارهایی همچون جابجایی بار فعالیت می‌کنند.

کد خبر 494439

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس هواداران پرسپولیس جام حذفی باشگاه قشقایی استان بوشهر بوشهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شاهین بندر عامری لیگ دسته دوم جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۸۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،در ادامه رقابت‌های مرحله دوم لیگ دسته سوم آزادگان، تیم‌های مشهدی به مصاف رقبای خود رفتند و نتوانستند طعم پیروزی را بچشند. در هفته نهم این مسابقات، شادکام با علیرضا نیکبخت در مصافی خارج از خانه مقابل فرد البرز با یک گل شکست خورد.

شریعت نوین، دیگر تیم بحران‌زده مشهدی در خانه پذیرای چالای سنگسر بود و موفق شد با ثبت تساوی ۱ بر ۱ به نخستین امتیاز خود در این دوره از رقابت‌ها دست یابد.

آرامش سومین تیم مشهدی هم در چالوس به مصاف خورشید طلایی این شهر رفت و با تساوی ۱ بر ۱ متوقف شد.

به این ترتیب، شادکام ۱۵ امتیازی ماند و به رده چهارم تکیه زد. آرامش با ۱۳ امتیاز به رده هفتم جدول سقوط کرد و شریعت نوین نیز با یک امتیاز در قعر جدول قرار گرفت.

سپاهان ب با ۲۰ امتیاز صدرنشین است و عقاب تهران با ۱۸ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • داستان تیتراژ سریال«دلیران تنگستان»/ وقتی موسیقی ایرانی محترم است
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • برنامه و داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال