Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از اجرای طرح هفتگی "قم در مسیر تحول" به‌منظور افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های شهری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های شهری اظهار داشت: این پروژه‌ها به‌منظور افزایش خدمات مدیریت شهری به زائران و مجاوران کریمه اهل‌بیت(س) صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه افتتاح و آغاز عملیات عمران شهری سبب تقویت روحیه امید و ایجاد انگیزه مضاعف در بین مردم می‌شود، ابراز کرد: یکی از اهداف این برنامه که از ۲۹ اردیبهشت‌ماه تا ۱۲ مردادماه برگزار می‌شود، ایجاد انگیزه و افزایش مشارکت مردم در امور شهری است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: این پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف امور شهری نظیر عمرانی، خدماتی، ترافیکی، شهرسازی، فرهنگی، ورزشی، فضای سبز، تفریحی و سرمایه‌گذاری خواهد بود.

وی از برگزاری نخستین دوره این افتتاحیه‌ها در هفته جاری خبر داد و گفت: در این هفته بهره‌برداری از پروژه مجتمع فرهنگی ورزشی سردار شهید عزیززادگان در منطقه دو، احداث ادامه بلوار امامت و احداث بوستان ستایش در منطقه هشت در نظر گرفته شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری آغاز عملیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۸۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند