Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیخ دیاباته مهاجم مالیایی تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت در تمرین روز گذشته شرکت نکرد و احتمالاً غایب بازی با ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال فردا (چهارشنبه) در دیداری حساس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف ذوب‌آهن اصفهان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که تمرکز فرهاد مجیدی و تیمش برای رسیدن به قهرمانی در جام حذفی است، شیخ دیاباته مهاجم خارجی استقلال به کادر فنی اعلام کرده که مصدوم است و نمی‌تواند تمرین کند. مهاجم اهل کشور مالی استقلال که در دیدارهای اخیر به خاطر عملکردش مورد انتقاد قرار گرفته است، در تمرین روز گذشته شرکت نکرد و احتمالاً امروز هم در تمرین غایب خواهد بود تا دیدار با ذوب‌آهن را در صورت غیبت در مراحل آماده‌سازی تیم از دست بدهد.

ظاهراً این بازیکن چند ماه از حقوق خود را از باشگاه استقلال دریافت نکرده است و شاید به این دلیل، مصدومیت را بهانه کرده باشد، موضوعی که هنوز باشگاه استقلال به آن واکنش نشان نداده است. از قرارداد دیاباته دو ماه دیگر باقی مانده است و مشخص نیست با توجه به قرارداد سنگین مالی که این بازیکن با استقلال طی دو فصل داشته است، آیا مجیدی حاضر به ماندن این بازیکن خواهد بود یا نه.

مجیدی: پیروانی در جایگاهی نیست که درباره استقلال صحبت کند/ وزیر که هیچ نوه و نتیجه‌اش هم ستاره قهرمانی آسیا را نمی‌بینند

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شیخ دیاباته استقلال شیخ دیاباته استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۸۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا رقابت سخت و حساسی را در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مقابل آلومینیوم برگزار می‌کند که علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه را به علت آسیب‌دیدگی در فهرست نفراتش ندارد، اما یک بازیکن دیگر هم دور از لیست سرخ‌پوشان برای این بازی است.

به گزارش ورزش سه، سعید صادقی که در مسابقه مرحله گذشته جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران و 6 هفته اخیر لیگ برتر دور از ترکیب پرسپولیس بود و به‌عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت، فردا هم دور از 11 نفر اصلی و البته لیست بازیکنان تیمش برای جدال با آلومینیوم اراک است.

هافبک تکنیکی پرسپولیس که آخرین‌بار در هفته هجدهم لیگ برتر در نُهم اسفندماه حضور در ترکیب پرسپولیس را تجربه کرده و پس از آن به‌عنوان بازیکن تعویضی استفاده شده بود، فردا دور از لیست نفرات سرخ‌پوشان برابر آلومینیوم است.

پرسپولیس که در نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر در اراک مقابل شاگردان سیدمجتبی حسینی شکست خورد، فردا در غیاب علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه و سعید صادقی دیدار برابر آلومینیوم را آغاز می‌کند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899719

دیگر خبرها

  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • ناراحتی پادشاه از غیبت دیوید تیلور در المپیک؛ حسن یزدانی: زیبایی کشتی کمتر شد!
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال