Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@03:03:44 GMT

دستگیری عاملان قتل دو نفر در الشتر

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۹۰۳۰

دستگیری عاملان قتل دو نفر در الشتر

الهی، با اشاره به قتل دو نفر که در درگیری طی روزهای اخیر در شهرستان الشتر رخ داده است، گفت: با تشکیل تیم‌های ویژه قاتلان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «یحیی الهی»، امروز(28اردیبهشت)، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در روزهای اخیریک فقره درگیری در یکی از خیابان‌های الشتر به وقوع پیوست و ۲ نفر در این درگیری به قتل رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه شناسایی و دستگیری قاتلان به صورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت، افزود: با تشکیل تیم‌های ویژه و انجام کارهای اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، محل اختفای متهمان در سلسله شناسایی شد.

 

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی قضائی، سحرگاه امروز طی یک عملیات ضربتی ۲ قاتل و شرور سابقه دار دستگیر و در عملیاتی دیگر ۹ نفر محرک و مسببین اصلی این درگیری نیز شناسایی و دستگیر شدند.

 

سردار الهی با اشاره به اعتراف قاتلان به جرم خود با همدستی ۲ نفر دیگر، گفت: شناسایی و دستگیری همدستان آنان نیز در حال پیگیری است.

 

وی با اشاره به اینکه ایجاد ناامنی و درگیری مسلحانه خط قرمز پلیس است، گفت: با هنجارشکنان طبق قانون قاطعانه می شود.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: دستگیری قتل نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۹۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالرضا رخشان امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل بر اثر تیرخوردگی فردی جوان در شهر خرم‌آباد، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: باتوجه‌به نامشخص بودن قاتل، مأموران پس از انجام تحقیقات و اقدامات شبانه‌روزی پلیس قاتل را شناسایی، با هماهنگی قضائی و طی یک عملیات ضربتی قاتل به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

رئیس پلیس آگاهی لرستان، بیان داشت: متهم پس از اعتراف به قتل، علت و انگیزه را اختلافات خانوادگی بیان داشت.

سرهنگ رخشان، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 6095043

دیگر خبرها

  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • محفلی به نام شهدا در شهر شاهدیه
  • دستگیری زوج جیب بر در منطقه ثامن مشهد
  • اوباش تحت تعقیب در صفادشت شناسایی و در «خوشنام» ملارد دستگیر شد
  • دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز