Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: با توجه به شروع فصل برداشت محصولات کشاورزی در اکثر شهرستان‌ها و افزایش تردد، ادوات کشاورزی (تراکتور، تیلر، کمباین) در مسیرجاده‌ها باعث اختلال و برهم زدن نظم عبور و مرور ترافیک و تصادفات شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: ناهمگونی سرعت ادوات کشاورزی با سایر وسایل نقلیه در جاده‌ها و غیر منتظره بودن حضور آن‌ها در سطح سواره رو برای کاربران جاده‌ای و همچنین عدم برخورداری از سیستم روشنایی مناسب و علائم و تجهیزات بازدارنده در شب هنگام، موجب افزایش سطح ریسک و کاهش ضریب ایمنی در جاده‌ها می‌شود.

رئیس پلیس راه استان ایلام افزود:کاربران ادوات کشاورزی هنگام ورود به شانه خاکی جاده باید به آیینه‌های بغل مجهز باشند تا زوایه‌های کور پشت سر خود به ویژه در زمان بستن دنباله بند‌ها به راحتی روئیت کنند.

سرهنگ همتی زاده در پایان اضافه کرد: پلیس راه استان ایلام در جهت ترویج فرهنگ رانندگی و پیشگیری از تصادفات حدود ۴۰۰ قطعه برچسب شبرنگ به رانندگان حاضر اهدا کرد تا به عنوان الگویی در جوامع روستایی نمود پیدا کند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه ادوات کشاورزی ادوات کشاورزی استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۹۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاک‌سازی جاده روستای کوه سفید به همت جمعی از دانش آموزان قمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، به مناسبت هفته زمین پاک، جمعی از دانش آموزان مدرسه معصومیه منطقه شش، با شرکت در پویش پاکسازی محدوده شهری از زباله های پلاستیکی، ورودی جاده روستای کوه سفید را از زباله ها پاک‌سازی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انحراف به چپ کامیون چهار نفر کشته برجای گذاشت
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • آزادسازی دو هزار مترمربع از زمین های کشاورزی اسلامشهر
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • پاک‌سازی جاده روستای کوه سفید به همت جمعی از دانش آموزان قمی
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟