Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری عبری از گفت‌وگوهای محرمانه نخست‌وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای تشکیل دولت ائتلافی میان آنها پرده برداشتند.

 شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و بنی گانتس، وزیر جنگ این رژیم گفت‌وگوهایی را در پس پرده برای تشکیل دولت ائتلافی جدید این رژیم انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که صحبت‌ها درباره تشکیل دولت ائتلافی است؛ به نحوی که ابتدا گانتس و برای یک سال و نیم ریاست دولت را برعهده بگیرد و در این مدت نتانیاهو وزیر خارجه و نخست‌وزیر جایگزین باشد و در صورت تشکیل دولت حزب گانتس شش وزیر را به خود اختصاص خواهد داد.

این منابع در ادامه گفتند که بیشتر اختلافات میان نتانیاهو گانتس درباره کرسی وزارت دادگستری و پرونده انتصابات در نهادهای قضایی این رژیم است و دو طرف در حال تلاش برای ایجاد فرمولی در این زمینه و دستیابی به توافق درباره آن هستند.

طبق گفته این منابع، احتمال داده می‌شود که توافق میان رئیس حزب لیکود و آبی ـ سفید پس از پایان مهلت تعیین شده برای یائیر لاپید، رئیس "یش عتید" (حزب آینده‌ای هست) صورت بگیرد؛ چراکه گانتس نمی‌خواهد دیگران تصور کنند که او علیه فراکسیون "تغییر" عمل می کند.

این گزارش درحالی مطرح شد که دفتر نتانیاهو آن را تکذیب کرد و دفتر گانتس نیز اعلام کرد که همچنان به فراکسیون تغییر پایبند بوده و تعامل امروز وی با نتانیاهو در راستای امنیت رژیم صهیونیستی است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تشکیل دولت ائتلافی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۹۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از یائیر لاپید رئیس جریان مخالف در این رژیم گزارش داد: محال است یک عملیات به نفع اسراییلی ها بدون بازگرداندن اسرا از نوار غزه انجام شود.

وی افزود: هر روز منتظر هستیم تعداد بیشتری از اسرا یکی پس از دیگری کشته شوند.

لاپید اضافه کرد: اگر من نخست وزیر بودم، عملیات در شهر رفح را در برابر بازگرداندن اسرا لغو می کردم.

وی بیان کرد: اگر مواضع سختگیرانه کابینه نتانیاهو نبود می شد یک توافق در ماه دسامبر امضا کرد.

«تزیپی لیونی» وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی شب گذشته در سخنانی با انتقاد از عملکرد کابینه این رژیم به ریاست بنیامین نتانیاهو نسبت به فروپاشی اسراییل هشدار داد.

شبکه خبری الجزیره گزارش داد که تزیپی لیونی در سخنانی اذعان کرد اسراییل به دلیل کابینه نتانیاهو پس از شروع جنگ هفتم اکتبر در وضعیت سقوط آزاد قرار گرفته است.

وی با اشاره به عجز کابینه نتانیاهو در مهار حماس گفت: نتانیاهو به دلیل حضور ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی و اسموتریچ، وزیر دارایی کابینه راه‌حلی برای جایگزینی حماس پیدا نکرده است و این امر پایان جنگ را به تأخیر می‌اندازد.

کد خبر 6090666

دیگر خبرها

  • وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • اسرای اسرائیلی خطاب به نتانیاهو: هر چه زودتر برای آزادی ما توافق کن!
  • وضعیت نتانیاهو ۲۰۰ روز بعد از طوفان
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل خانه گانتس و نتانیاهو
  • مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسید؟ | حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • پاسخ برنی سندرز به فرافکنی نتانیاهو
  • العربیه: مصر به اسرائیل پیشنهاد ازسرگیری مذاکرات در مقابل تعلیق عملیات رفح را داد