Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از تولید ۱۵ مستند و فیلم کوتاه با موضوع شهدای سلامت توسط بنیاد شهید خبرداد.

سردار یعقوب سلیمانی در این نشست ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، به ویژه شهدای عملیات بیت‌المقدس، عنوان کرد: در آستانه سوم خرداد ماه و سالروز فتح خرمشهر طی عملیات بیت‌المقدس هستیم که حقیقتاً روز افتخار، مقاومت و ایثار ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از فتح خرمشهر نگاه دنیا، خاصه نگاه مستشاران نظامی نسبت به جمهوری اسلامی متفاوت بود و همه مردم به این روز افتخار می‌کنند و جا دارد یاد و خاطره همه شهدای عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس، به ویژه شهید جهان‌آرا، شهید بهنام محمدی و شهید فهمیده را گرامی ‌داریم.


معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه با تبریک روز جهانی ارتباطات خدمت اهالی رسانه، اظهار کرد: در حالی روز جهانی ارتباطات را پشت سر گذاشتیم که رژیم غاصب صهیونیستی به پشتیبانی شیطان بزرگ و استکبار جهانی، آمریکا مردم بی‌دفاع غزه در فلسطین را به خاک و خون می‌کشد؛ حتی به ساختمان خبرنگاران حمله و آن را تخریب می‌کند، تا از انعکاس جنایات خود در دنیا جلوگیری کند. امیدواریم با استقامت، مقاومت و ایثارگری که مردم مظلوم فلسطین دارند و با همراهی مردم منطقه شاهد برچیده شدن غده سرطانی رژیم غاصب صهیونیستی از روی زمین باشیم.
سردار سلیمانی با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۰ به‌عنوان «سال تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» توسط مقام معظم رهبری، عنوان کرد: مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران، به ویژه بخش فرهنگی آن، در سال ۱۴۰۰ طرح‌ها و برنامه‌های تولیدی کمی و کیفی فراوان باتوجه به نیاز مخاطب و بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری برنامه‌ریزی کرده و در دست تولید و اجرا است.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه در آستانه سوم خرداد و سی‌ونهمین سالروز عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر هستیم و سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را در پیش داریم، اضافه کرد: به همین مناسبت در بنیاد ۳۹ برنامه محوری با چند هزار اجرا در سراسر کشور برنامه‌ریزی شده است. از مهم‌ترین این برنامه‌ها برگزاری چهاردهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران (ویژه جانبازان فتح خرمشهر) به‌صورت وبیناری در سراسر کشور است.

---

سردار سلیمانی برگزاری مراسم‌های یادبود و یادواره‌های ویژه ایثارگران و شهدای فتح خرمشهر را از دیگر برنامه‌های محوری بنیاد در ۳۹امین سالروز فتح خرمشهر خواند و اضافه کرد: دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم و معزز شهدای عملیات بیت‌المقدس و همچنین حضور این عزیزان در برنامه‌های استانی صداوسیما با محور گفت‌وگو و روایت‌گری، هماهنگی جهت اعزام پیام‌آوران به برنامه‌ها و یادواره‌های مختلف، برپایی نمایشگاه فیزیکی و مجازی، تولید و پخش نماهنگ در رسانه ملی و صداوسیمای مرکز استان‌ها، اجرای ۲۲ هزار برنامه در گلزارهای شهدا و ادای احترام به شهدای سوم خردادماه از دیگر برنامه‌های بخش فرهنگی بنیاد برای بزرگداشت ۳۹امین سالروز عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر است.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن اعلام خبر رونمایی از کتاب «حافظان مکتب شهید سلیمانی» در روز سوم خردادماه، عنوان کرد: برنامه جلسات هم‌اندیشی و برگزاری وبینار با رایزن‌های فرهنگی کشور و رونمایی از ۱۵ کتاب ترجمه شده به انگلیسی نشر شاهد و استفاده از ظرفیت برون‌مرزی از دیگر برنامه‌های فرهنگی در دست اجرای بنیاد است. همچنین سالروز عملیات حاج عمران را در پیش داریم که به همین مناسبت یادواره و گرامیداشت ۲۷۶ شهید این عملیات در استان لرستان برگزار خواهد شد.

وی ضمن اعلام خبر افتتاحیه جشنواره ملی عکس ایثار در استان فارس به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر، عنوان کرد: مسابقه «کوکب هدایت» برگرفته از وصیت‌نامه حضرت امام (ره) از دیگر فعالیت‌های بخش فرهنگی است که در خردادماه، برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

به گزارش ایثار، وی ضمن اشاره به تدوین و تصویب پیش‌نویس «سند ملی فرهنگ جهاد، مقاومت، دفاع، ایثار و شهادت» توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران با مشارکت سایر دستگاه‌ها و تحویل آن به شورای عالی انقلاب فرهنگی، آن را یک کار بزرگ و اثرگذار خواند که بعد از 40 سال اتفاق افتاده است و افزود: تنوع و نوآوری در اجرای برنامه‌های بزرگداشت و یادواره‌ها با نگاه تحولی در سال 1400 و ارتقای سطح کمی و کیفی برنامه‌های قرآنی بنیاد در سراسر کشور و به‌روز رسانی تابلوها و بیلبوردها با مشارکت همه دستگاه‌ها در سراسر کشور از دیگر اهداف برنامه‌ریزی شده و در دست اجرای بخش فرهنگی بنیاد در سال جاری است.

تولید ۱۵ مستند و فیلم کوتاه با موضوع شهدای سلامت توسط بنیاد شهید

به گزارش مهر، سلیمانی در خصوص برنامه‌های فرهنگی این سازمان برای شهدای سلامت به ویژه در رسانه ملی گفت: شهدای سلامت همواره در تمامی برنامه‌ها و سیاست‌های بنیاد شهید مورد توجه قرار گرفتند، در همین راستا نیز به منظور ایجاد فرهنگ ایثار و شهادت نسبت به این عزیزان با تعامل رسانه ملی تولیداتی را در این زمینه داشته‌ایم و در سال جاری این تولیدات و کنگره‌ها ادامه خواهد داشت.

وی توضیح داد: سال ۹۹، ۱۰ مستند و ۵ فیلم کوتاه با موضوع شهدای سلامت توسط بنیاد شهید تولید و در شبکه‌های سیما پخش شد.

سلیمانی تصریح کرد: در حال حاضر از ظرفیت ۱۲ شبکه سیما برای پخش مستندهای بنیاد شهید با این موضوع استفاده شده و همواره در حال تولید محصولات فرهنگی جدیدترین در این زمینه هستیم.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید اظهار داشت: تیزر ۱۲۰ ثانیه‌ای ویژه شهدای سلامت بیش از ۱۰۰ بار در شبکه امید پخش شده و برنامه‌هایی نظیر تکریم پرستاران و شهدای سلامت در سال ۹۹ انجام و در سال جاری ادامه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: به علاوه مستند آقانوری در مورد یکی از متخصصین شاخص کشور توسط بنیاد شهید در حال تهیه است و اولین نماهنگ فصل عاشقی با موضوع شهدای سلامت در شبکه‌های سیما به نمایش درآمده است.

سلیمانی در پایان تاکید کرد: یکی از ابعاد تکریم این عزیزان دیدار با خانواده‌های آنهاست که ریاست بنیاد شهید این امر را در برنامه‌های خود گنجانده است.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران عملیات بیت المقدس سراسر کشور برنامه ریزی بخش فرهنگی فتح خرمشهر برنامه ها سوم خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۹۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام از برنامه‌ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران گران استان ایلام، امین دوست محمدی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای قانون جامع حمایت از ایثارگران هستند، اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه استان ایلام از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای خدمات رسانی مطلوب به جامعه ایثارگران حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی استان ایلام از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران از ظرفیت جامعه هدف ایثارگران برای تحقق شعار سال تلاش کنند، افزود: برون سپاری خدمات از جمله موارد بسیار مهمی است که در دستگاه‌های اجرایی باید به این ظرفیت قانونی توجه کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام با اینکه واگذاری طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی از دیگر اولویت‌های مهم است، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری انجام شده است.

محمد رحیمی، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ضمن قدردانی از حمایت‌های سازمان برنامه و بودجه از فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی بنیاد شهید، تاکید کرد: ۱۰۰ درصد مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهوری به ایلام در حوزه بنیاد شهید استان با اعتبار ۵ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

وی اضافه کرد: کارهای زیرساختی و پروژه‌ای بسیار خوبی در حوزه زائرسرا و خانه ایثار برای استان ایلام تعریف شده که نیاز به حمایت مسئولان ارشد استان در بحث اعتبارات دارد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه برای تمام املاک بنیاد شهید سند تک برگ اخذ شده است، ادامه داد: در حال حاضر زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۶۰ درصد پیشرفت از جمله پروژه‌های مهم اداره کل بنیاد شهید است.

کد خبر 748398

دیگر خبرها

  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی