Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@05:16:36 GMT

حریق گسترده در برج ١٠ طبقه

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۹۳۱۸

حریق گسترده در برج ١٠ طبقه

آفتاب‌‌نیوز :

سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ١٢:١۴ دقیقه روز جاری یک مورد حادثه آتش سوزی گسترده در یک برج مسکونی واقع در بزرگراه شهید همت به سمت غرب، ابتدای جاده وردیج به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه حریق در برج های مسکونی از حساسیت بالایی برخودار است ستاد فرماندهی پنج ایستگاه به همراه تانکر آب و نردبان های هیدرولیکی را به محل اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: حادثه آتش سوزی برج ١٠ طبقه و ۶٠ واحدی بود که در طبقه هشتم آن یک واحد حدود ١٢٠ متری کاملا شعله ور بود.

وی افزود: شعله ها از بیرون کاملا مشاهده می شد و آثار سوختگی ها کاملا مشخص بود. آتش به بخش هایی از واحد های مجاور نیز سرایت کرده بود و تعداد زیادی از ساکنان در وضعیت بسیار نادر ایمن حضور داشتند. دود بسیار غلیظ و متراکمی طبقه پنج و ششم به بعد را در بر گرفته بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: آتش نشانان به هر طریق خود را به کانون حریق رساندند و با اتخاذ تدابیر عملیاتی هر طبقه را جست و جو کردند.

ملکی گفت: مدت زیادی از خاموش شدن حریق می گذرد، خوشبختانه خطر سرایت به اطراف وجود ندارد اما خسارت مالی بسیاری بر جای گذاشته شده است.

وی افزود: تا به این لحظه خوشبختانه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم. البته چند نفر به علت دود گرفتگی به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حریق آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۹۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین

رضا معروفی افسرکشیک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: طی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در ساعت ۱:۳٠ دقیقه بامداد جمعه ۷ اردیبهشت از آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی واقع در خیابان شهدای قزوین خبر داده شد، که بلافاصله ستادفرماندهی این سازمان ۱ اکیپ اطفاء حریق از ایستگاه ۳مولوی این سازمان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

معروفی اضافه کرد: آتش نشانان با سرعت عمل با ورود به داخل مغازه و شناسایی کانون حریق نسبت به خاموش کردن آتش با کمترین خسارت ممکن و تخلیه دود از مغازه اقدام کرده و محل حادثه را ایمن سازی کردند.

وی افزود: علت بروز آتش سوزی از سوی کارشناسان علل حریق سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین در دست بررسی می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • دود گسترده در شهرری مربوط به حریق بیمارستان نیست
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • مهار حریق گسترده در دامداری سمنان
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد