Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@22:57:01 GMT

نیازمند دولتی هستیم که از تشر غربی‌ها نترسد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۹۳۴۸

نیازمند دولتی هستیم که از تشر غربی‌ها نترسد

قاسم حبیب‌زاده گفت: برای صیانت از ظفرمندی، حفظ کرامت، شرافت و عزت خود، نیازمند دولت شجاعی است که از تشر غربی‌ها نترسد و فریب نیرنگ‌های آن‌ها را نیز نخورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم حبیب‌زاده، کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز اظهار داشت: نگاه به درون و اعتماد به ظرفیت‌ها و امکانات داخلی و امید واهی به بیرون و دل خوش کردن به مذاکره با عاملان فشارها و تحریم‌های اقتصادی، دو نگاه متفاوت و متعارضی است که اکنون در کشور و بین قوای سه‌گانه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: دولتی که حتی حل مشکل آب خوردن مردم را در مذاکره با تروریست‌های اقتصادی می‌جوید و مجلس و دستگاه قضایی که در صدد حل مشکلات و برطرف کردن موانع تولید با اتکا به ظرفیت‌های درونی هستند و همین اختلاف دیدگاه راهبردی است که باعث تداوم مشکلات شده و این مردم هستند که کمتر از ۵۰ روز دیگر تداوم این وضع یا اصلاح آن را تعیین تکلیف خواهند کرد.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان این‌که تیم دولت کنونی و دیپلمات‌های ارشد آن نشان دادند که از صلابت لازم مقابل دشمنان ملت ایران برخوردار نیستند، عنوان کرد: همین امر باعث گستاخی‌های بیشتر دولت های تروریستی مثل آمریکا و اسرائیل شده است، تا جایی که برخی کارشناسان همین عدم صلابت و شجاعت دولت را عامل حرکت‌های تروریستی آمریکا و اسرائیل در ترور حاج قاسم و خرابکاری‌های نطنز می‌دانند.

حبیب‌زاده افزود: ایران در شرایطی که ملت آن شدیدترین فشارها را با سربلندی پشت سر گذاشته، برای صیانت از این ظفرمندی و حفظ کرامت و شرافت و عزت خود، نیازمند دولت شجاعی است که از تشر غربی‌ها نترسد و فریب نیرنگ های آنها را نیز نخورد.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۹۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایه و اساس و ریشه قدرت امروز کشور، معلمان و اساتید هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی احمد زاده عصر چهار شنبه در آئین تجلیل از معلمان شهرستان گچساران افزود: علم سرلوحه کار، رشد و ترقی بشریت است و معلمی یک هنر است.

احمد زاده تصریح کرد: معلم یک نقش سازنده و بی بدیل در جامعه ایفا می‌کند و برای جامعه بشری نقش سرآمدی دارد.

وی بیان داشت: دولت سیزدهم در عرصه‌های مختلف خدمات ارزنده‌ای برای عمران و آبادی مناطق کم برخوردار و محروم این استان طی دو سال گذشته انجام داده است.

احمد زاده تصریح کرد: مدیران باید با نگاه به دولت جدی پای کار باشند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم، دولتی صادق الوعده است، گفت: مدیران جوابگوی افراد بیرون از دولت نیستند و مدیران با نگاه به دولت باید به مردم خدمت رسانی کنند و دیگران حق تعیین تکلیف برای مدیران شهرستان و استان را ندارند.

استاندار با بیان اینکه بیشتر جنگ‌های منطقه خاورمیانه ریشه در خباثت آمریکای جهان خوار و ایادی استکباری اش دارد، گفت: در عملیات وعده صادق کاری انجام شد که دشمنان انگشت حیرت به دهان گرفتند و دشمنان سیلی محکمی از ایران اسلامی دریافت کردند و برخی به جای اینکه اقدامات دولت را بازگو کنند دنبال این هستند که دل مردم را خالی کنند و این هنر نیست.

کد خبر 6100903

دیگر خبرها

  • پایه و اساس و ریشه قدرت امروز کشور، معلمان و اساتید هستند
  • برنامه دولت برای واگذاری های سال ۱۴۰۳ اعلام شد/ کیش ایر در اولویت
  • خبر خوش قاضی‌زاده برای واردات تجهیزات پزشکی و داروهای جانبازان
  • خبر قاضی‌زاده برای واردات تجهیزات پزشکی و داروهای جانبازان
  • خبر خوش قاضی‌زاده هاشمی برای واردات تجهیزات و داروهای مصرفی جانبازان
  • عرضه روایت مستند کودکی حاج قاسم در نمایشگاه کتاب
  • برای اسکان ۱.۵ میلیون آواره نیازمند شمار زیادی چادر هستیم
  • بازسازی امامزاده ابراهیم(ع) نیازمند استفاده از تمام ظرفیت ها است
  • تیم ووشو کرواسی با حبیب بهمنی به ۵ مدال تاریخی رسید
  • سهم ۱۹ درصدی آموزش عالی از کل بودجه عربستان/ دولت به دانشگاه‌ها آزادی عمل می‌دهد