Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@09:52:42 GMT

مسابقات انتخابی تیم ملی زورخانه ای و کشتی پهلوانی لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۹۳۹۰

مسابقات انتخابی تیم ملی زورخانه ای و کشتی پهلوانی لغو شد

برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی زورخانه ای لغو به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در نظر داشت طی تقویم ورزشی سال 1400 رقابتهای انتخابی تیم ملی زورخانه ای و مسابقات تعیین پهلوانی کشور را در خردادماه جاری برگزار نماید که به زمان دیگری موکول گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوولین این فدراسیون طی نامه ای  جهت برگزاری "مسابقه انتخابی تیم ملی رده سنی بزرگسالان"  و همچنین "مسابقات کشتی پهلوانی در رده سنی بزرگسالان قهرمانی کشور و تعیین پهلوان سال 1400 "، از فدراسیون پزشکی ورزشی درخواست کسب مجوز برای برگزاری مسابقات مذکور براساس پروتکل های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا را نمود که آن فدراسیون در پاسخ طی نامه ای اعلام کرد با توجه به روند موج چهارم کووید 19 در کشور و با اولویت حفظ سلامت ورزشکاران، مناسب است این مسابقات در زمان دیگری که شرایط مناسب تر  باشد، برگزار گردد.

از سوی دیگر در طی چند روز گذشته نیز برخی از رؤسای هیئت های ورزشی استانها به این فدراسیون اعلام نمودند، جهت مسابقات انتخابی در سطح استان از ستادهای کرونای استانی درخواست کسب مجوز را نموده اند، که با توجه به شرایط نامناسب کرونایی در سطح استان، برگزاری مسابقات مورد موافقت قرار نگرفته است.

برهمین اساس با توجه به نامه فدراسیون پزشکی ورزشی و درخواست هیئت های استانی، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای خالصانه و صادقانه همه عزیزان در هیئت های ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی سراسر کشور، به آگاهی می رساند این مسابقات  ان شاءالله در زمان و فرصتی دیگر که شرایط مناسب تر باشد، برگزار خواهد شد.

برنامه های ابلاغی هفته ترویج فرهنگ پهلوانی در سطح استانها کماکان به قوت خود باقی بوده و می بایست با همکاری ادارات کل ورزش و جوانان استانها، سازمان بسیج ورزشکاران، سایر نهادها و سازمان ها با قوت و برنامه ریزی مناسب برگزار گردد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: زورخانه ای و کشتی پهلوانی انتخابی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۹۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد

دارنده ۹ نشان کشتی المپیک و جهان امروز جلسه‌ای دو ساعته با رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی آزاد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که وزن 86 کیلوگرم یکی از اوزانی است که هنوز تکلیف ملی‌پوش آن مشخص نشده و به نظر می‌رسد کار انتخابی نماینده این وزن ایران در المپیک، به اواخر ماه آینده کشیده شود، امروز حسن یزدانی با حضور در فدراسیون کشتی جلسه‌ای بیش از دو ساعت با رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد داشت.

او در این جلسه گزارش کاملی از وضعیت بدنش به علیرضا دبیر و محسن کاوه ارائه کرد و آنها در مورد همه برنامه‌های پیش رو و تمریناتی که تا پیش از این یزدانی برای بازگشت به تشک انجام داده، صحبت کردند.

یزدانی بعد از کسب نشان نقره جهانی 2023 بلگراد و طلای بازی‌های آسیایی، کتف خود را جراحی کرد.

این کشتی‌گیر که دو مدال طلا و نقره دو المپیک 2016 ریو و 2020 توکیو را در کارنامه دارد، در جلسه امروز، کادرفنی و فدراسیون را در جریان وضعیت کتفش، آمادگی بدنی‌ و تمریناتی که در این مدت انجام داده، قرار داد و درخصوص اینکه او در چه مسابقه‌ای قرار است کشتی بگیرد، صحبت شد.

حسن یزدانی تا امروز در چرخه انتخابی تیم ملی غایب بوده و بعد از بازی‌های آسیایی در هیچ مسابقه‌ای روی تشک نرفته است.

فدراسیون کشتی و کادرفنی باتوجه به عناوین قبلی و سوابق این کشتی‌گیر، برای او در چرخه سال 2024 این فُرجه را در نظر گرفتند که بعد از بهبود کتفش و زمانی که شرایط حضور در مسابقه را پیدا کرد، به مسابقه اعزام شود.

این در حالی است که امیرحسین زارع قهرمان سنگین وزن سال 2023 جهان، زمستان سال گذشته با کشتی گرفتن در تورنمنت زاگرب، ملی‌پوش شدن خود را قطعی کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد