Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@10:56:29 GMT

کدال ‌نگر ۲۸اردیبهشت۱۴۰۰ / روغن گران شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۹۴۳۹

کدال ‌نگر ۲۸اردیبهشت۱۴۰۰ / روغن گران شد

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین – سهیل بانی؛ کدال‌نگر ۲۸اردیبهشت ۱۴۰۰ به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.

افزایش سرمایه

«کنور»: حسابرس قانونی شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبا نور، افزایش سرمایه ۵۱۹درصدی این شرکت از محل مطالبات و آورده نقدی را تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«فمراد»: هیئت مدیره شرکت  آلومراد پیشنهادی مبنی بر افزایش سرمایه ۴۰۰درصدی این شرکت از محل سود انباشته به سهامداران ارائه کرد.

«دکوثر»: افزایش سرمایه ۲۱۴درصدی شرکت داروسازی کوثر از محل سود انباشته ثبت شد.

«کالا»: حسابرس قانونی شرکت بورس کالای ایران، با افزایش سرمایه ۱۰۰درصدی این شرکت از محل محل سود انباشته و سایر اندوخته ها موافقت کرد.

اطلاعیه‌ها

«غپونه»، «غمارگ»، «غبهشر»: شرکت‌های مارگارین، نوش پونه مشهد، صنعتی بهشهر اعلام کردند قیمت انواع روغن نباتی مایع و جامد افزایش خواهد یافت.

«تمحرکه»: شرکت ماشین سازی نیرو محرکه اعلام کرد مبلغ یک میلیارد تومان سهام کماسه به فروس رسانده است و از ان طریق زیان دو میلیارد و ۸۰۰میلیون تومانی شناسایی کرده است.

«شپنا»: شرکت پالایش نفت اصفهان از شرکت در مزایده خریده سهلم شرکت نفت سپاهان به صورت عمده خبر داد.

«دقاضی»: شرکت داروسازی شهید قاضی حق تقدم‌های استفاده نشده از افزایش سرمایه مورخ ۱۳۹۹.۰۹.۰۹، را به مبلغ ۲۵,۷۶۱ریال به ازای هر حق تقدم به فروش رساند.

«خبهمن»: شرکت گروه بهمن برنامه انتشار اوراق مرابحه توسط شرکت بهمن موتور را اعلام کرد.

«چکاپا»: شرکت گروه صنایع کاغذ از دریافت مجوز سیب سلامت و پروانه بهداشتی محصولات خبر داد.

پرداخت سود

«کفرا»: شرکت فرآورده های نسوز ایران، در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، برای هر سهم ۱,۶۴۷ریال سود محقق کرده‌است که ۱,۵۲۰ریال از آن را ، بین سهامداران خود تقسیم خواهد کرد.

«زملارد»: بنابر اعلام شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر، این شرکت در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، به ازای هر سهم ۸۱۳ریال سود کسب کرده است و ۷۵۰ریال از آن را بین سهامداران خود تقسیم می‌کند.

«غشاذر»: بنابر اعلام شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی، این شرکت در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، به ازای هر سهم ۱۲۰ریال سود کسب کرده است و ۸۶ریال از آن را بین سهامداران خود تقسیم می‌کند.

«دابور»: شرکت داروسازی ابوریحان، در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، برای هر سهم ۳,۷۵۴ریال سود محقق کرده ‌است که ۳,۵۴۷ریال از آن را ، بین سهامداران خود تقسیم خواهد کرد.

«رتاپ»: شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، برای هر سهم ۶۰۷ریال سود محقق کرده‌است که ۴۰۰ریال از آن را ، بین سهامداران خود تقسیم خواهد کرد.

«وسپهر»: شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات، اعلام کرد ۱,۰۰۶ریال از ۱,۱۷۲ریال سود خالص به ازای هر سهم خود را در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، بین سهامداران توزیع می‌کند.

«ساوه»: شرکت سیمان ساوه، در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، برای هر سهم ۵,۱۷۵ریال سود محقق کرده ‌است که ۴,۸۷۰ریال از آن را، بین سهامداران خود تقسیم خواهد کرد.

«حتوکا»: شرکت حمل و نقل توکا، در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، برای هر سهم ۸۲۱ریال سود محقق کرده‌است که ۲۰۰ریال از آن را ، بین سهامداران خود تقسیم خواهد کرد.

«دقاضی»: شرکت داروسازی شهید قاضی، اعلام کرد ۲,۹.۲ریال از ۴,۳۴۱ریال سود خالص به ازای هر سهم خود را در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، بین سهامداران توزیع می‌کند.

«پارسیان»: شرکت بیمه پارسیان، در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، برای هر سهم ۳۶۲ریال سود محقق کرده‌است که ۳۰۰ریال از آن را ، بین سهامداران خود تقسیم خواهد کرد.

«شغدیر»: شرکت پتروشیمی غدیر اعلام کرد سود سهامداران حقیقی شرکت، سه ماه پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه، به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

«کالا»: شرکت بورس کالای ایران اعلام کرد سود سهامداران حقیقی شرکت، در تیرماه ۱۴۰۰ پرداخت خواهد شد.

«کزغال»: شرکت زغال‌سنگ پرورده طبس، سود سهامداران حقیقی خود را از طی آبان ماه ۱۴۰۰، از طریق واریز به حساب‌های آن‌ها در سامانه سجام پرداخت خواهد کرد.

«دلقما»: شرکت دارویی لقمان اعلام کرد سهامداران حقیقی این شرکت می‌توانند بسته به تعداد سهام خود؛ از ابتدای آذر ماه تا انتهای اسفند ماه ۱۴۰۰، سود سهام سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰ را دریافت کنند.

«خراسان»: شرکت پتروشیمی خراسان سود سهامداران حقیقی خود که در سامانه سجام ثبت نام نموده‌اند را در تاریخ ۱۴۰۰.۰۴.۰۱ پرداخت خواهد کرد. همچنین افرادی که در این سامانه ثبت نام نکرده اند، می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۰.۰۵.۰۱ لغایت ۱۴۰۰.۱۱.۱۰، با مراجعه به شعب بانک رفاه کارگران، سود خود را دریافت کنند.

صورت‌های مالی

«کقزوی»: طبق صورت‌ مالی یک ساله منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰، شرکت شیشه قزوین، در این مدت پنج میلیارد تومان سود خالص کسب کرد و سود خالص هر سهم به ۳۶ریال رقم خورد.

«شگویا»: سود خالص شرکت پتروشیمی تندگویان، در ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰، با ۷۰درصد افزایش به ۲۲۰میلیارد تومان رسید. همچنین سود خالص هر سهم دتوزیع ۳,۶۵۹ریال رقم خورد.

«کگاز»: شرکت شیشه و گاز، صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰ را منتشر کرد. طبق این اطلاعیه، «کگاز» طی یک سال گذشته ۸۰میلیارد تومان سود خالص، شناسایی کرده ‍‌است که حاکی از افزایش ۱۶۱درصدی این مبلغ نسبت به سال گذشته دارد. به این ترتیب سود خالص هر سهم کگاز ۱,۷۷۴ریال رقم خورد.

«شغدیر»: شرکت پتروشیمی غدیر، صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۳۰ را منتشر کرد که طبق آن «شغدیر» طی این مدت هزار و ۳۰۰میلیارد تومان سود خالص، شناسایی کرده ‍‌است که نشان از افزایش ۴۶۸درصدی این مبلغ نسبت به سال گذشته دارد.

«دتوزیع»: سود خالص شرکت توزیع داروپخش، در ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰، با ۱۱۷درصد افزایش به ۲۲۰میلیارد تومان رسید. همچنین سود خالص هر سهم دتوزیع ۳,۶۵۹ریال رقم خورد.

«خفنر»: شرکت فنر سازی خاور، صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰ را منتشر کرد. «خفنر» طی یک سال گذشته ۲۲میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان سود خالص، شناسایی کرده ‍‌است که نسبت به سال گذشته ۲۱۳درصد افزایش یافته است. به این ترتیب سود خالص هر سهم خفنر به ۱۹۴ریال رسید.

«آبادا»: طبق صورت‌ مالی یک ساله منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰، شرکت تولید نیروی برق آبادان، در این مدت ۹۵میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان سود خالص کسب کرد که نسبت به دوره گذشته ۶۴درصد افزایش یافته است. همچنین سود خالص هر سهم به ۳۸۳ریال رقم خورد.

«پتایر»: سود خالص شرکت تولیدی ایران تایر، در ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰، با ۳۱۰درصد افزایش به ۳۵۳میلیارد تومان رسید. همچنین سود خالص هر سهم پتایر ۳۵۸ریال رقم خورد.

«ولپارس»: شرکت لیزینگ پارسیان، صورت‌های مالی سه ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۰۱.۳۱ را منتشر کرد که طبق آن «ولپارس» طی این مدت ۱۶میلیارد و ۴۵۵میلیون تومان سود خالص، شناسایی کرده ‍‌است که نشان از کاهش چهار درصدی این مبلغ نسبت به سال گذشته دارد.

«زاگرس»: بر اساس صورت‌ مالی یک ساله منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰، شرکت پتروشیمی زاگرس، در این مدت ۶هزار و ۱۰۵میلیارد تومان سود خالص کسب کرد که نسبت به دوره گذشته ۱۰۸درصد افزایش یافته است. همچنین سود خالص هر سهم به ۲۵,۴۴۱ریال رقم خورد.

پربیننده ترین روند بازار تا انتخابات ریاست جمهوری / پیش بینی مثبت برای بورس تهران امکان تضمین اصل سرمایه و سود سهامداران فراهم شد پیش‌بینی‌ ۴ کارشناس درباره وضعیت امروز بورس جزئیات جلسه سازمان بورس با مدیران صنعت پالایشی گزارش روزانه صندوق های ETF‌(۲۶اردیبهشت۱۴۰۰) / دارا یکم در روز سقوط پالایش، رشد کرد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس انتخابات ۱۴۰۰ سود سهامداران حقیقی نسبت به سال گذشته تومان سود خالص ازای هر سهم شرکت داروسازی شرکت پتروشیمی افزایش سرمایه صورت های مالی شناسایی کرده پرداخت خواهد برای هر سهم رقم خورد یک سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۹۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از توانیر، محسن ذبیحی با اشاره به اینکه اصلاح روابط مالی صنعت برق می‌تواند به سرعت گردش منابع نقدینگی و حذف بروکراسی امکان برنامه‌ریزی و برآورد منابع برای کل سال بهبود نقدینگی بر اساس تلاش شرکت‌ها در وصول استفاده از اعتبار گردش نقدینگی در حساب شرکت‌ها انگیزه وصول معوقات رسوب شده در استان‌ها و حمایت مقامات سیاسی استان بیانجامد، گفت: تأمین منابع مالی در حوزه جاری با توجه به نیازهای منطقی هر شرکت با تعیین ضرایب محاسبه و تعیین شده، انجام خواهد شد و متناسب با آنها منابع لازم در اختیار شرکت‌ها قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در حوزه سرمایه‌ای سعی شده تا با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های قانون موجود، برنامه‌های مصوب سالیانه بر اساس منابع در دسترس، اجرا و از طریق کنترل حجم سرمایه گذاری شرکت‌ها از افزایش بدهی‌ها جلوگیری شود.

ذبیحی در عین حال بزرگترین تهدید در راه اجرای طرح مالکیت و استقلال مالی شرکت‌های توزیع را عدم توجه کافی احتمالی برخی از شرکت‌های توزیع به مناسبات و نحوه خرید برق از بورس انرژی و عدم مراقبت و مدیریت دقیق تناسب منابع و مصارف عنوان کرد و در خصوص بدهی سالیان گذشته شرکت‌های توزیع به سازندگان و پیمانکاران نیز گفت: حل اساسی این بدهی‌ها مستلزم اصلاحات اساسی اقتصاد صنعت برق در هزینه انشعاب و دریافت بهای تمام شده قیمت برق است.

وی در همین زمینه افزود: اما در کوتاه مدت استفاده از رسوب معوقات فروش برق و وصول آن در شرایط حاضر، راه حل کوتاه مدت است، ضمن آنکه امیدواریم بخشی از بدهی‌ها نیز از طریق ظرفیت‌های قانونی در دسترس قابل تحقق، در آینده تأمین شود.
معاون هماهنگی توزیع توانیر در پایان تأمین برق تعهدات ایجاد شده در حوزه مشترکین جدید را اولویت نخست کارهای حوزه توزیع نیروی برق در کشور اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: طرح‌های مرتبط با گذر از اوج بار سال ١٤٠٣، هوشمندسازی و کنترل پذیری بار و طرح‌های تبدیل شبکه‌های سیمی مسی به کابل خود نگهدار نیز در زمره برنامه‌های اولویت دار سال جاری است.

کد خبر 6089929 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • چرا شرکت‌ها مشکل تامین مالی دارند؟
  • مقام سابق موساد: ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد
  • کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت​
  • نرخ بهره بین بانکی به این عدد رسید/ جزییات
  • معامله گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • این ۱۴ نفر بالاترین ثروت در جهان را دارند