Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@13:59:06 GMT

تشریح برنامه‌های سوم خرداد و ترویج فرهنگ مقاومت در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۹۵۷۱

تشریح برنامه‌های سوم خرداد و ترویج فرهنگ مقاومت در اصفهان

محمدعلی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت یاد شهدای حوادث تروریستی فلسطین، غزه و افغانستان و همچنین گرامیداشت روز سوم خرداد و فتح خرمشهر اظهار داشت: این روزها شاهد جنایت صهیونیست‌های ملعون، قتل‌عام و به‌شهادت رساندن مردم مظلوم و بی‌پناه غزه و فلسطین هستیم.

وی افزود: مدعیان حقوق بشر هیچ واکنشی نسبت به این حوادث نشان ندادند و رژیم کودک‌کش صهیونیستی همچون سنوات گذشته وقتی قدرت مقابله با دفاع موشکی مردم مظلوم را ندارد دست به اقدامات تروریستی و ضد حقوق بشری می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به مقاومت و استقامت مردم مظلوم فلسطین، عنوان کرد: این مقاومت باعث به ثمر رسیدن بخش اعظمی از آرمان‌ها شده و مردم دنیا متوجه جنایات این رژیم شدند.

برگزاری اجتماع مردمی به شرط نظر ستاد کرونا

وی ادامه داد: استیصال رژیم صهیونیستی با شکسته شدن گنبد آهنین و ایجاد ناامنی درون شهرهای مختلف مشخص و هویدا شده است.

احمدی با بیان اینکه مردم در شهر اصفهان هم مطابق جای‌جای ایران اسلامی واکنش‌های مختلفی را در فضای مجازی نشان دادند، تصریح کرد: شورای هماهنگی به جهت اینکه زبان مردم است، به‌دنبال برگزاری اجتماعاتی برای نشان دادن همبستگی مردم است.

وی افزود: در صورت موافقت و اعلام نظر ستاد مبارزه با کرونا روز چهارشنبه در میدان امام حسین (ع) اصفهان و گذر چهارباغ اجتماع مردم را برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه و گرامیداشت یاد شهدای عزیز غزه و فلسطین و دختران و نوگلان افغانستان که به‌دست تروریست‌ها به‌شهادت رسیدند برگزار خواهیم کرد.

فتح خرمشهر با اراده مقاومت بر تفکر لیبرالی

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان اصفهان در ارتباط با عوامل سقوط و فتح خرمشهر در دوران دفاع مقدس گفت: اگر تاریخچه دفاع مقدس و چرایی سقوط خرمشهر به‌دست عوامل و نظامیان رژیم بعثی را بررسی کنیم، خواهیم دید که در آغازین روزهای جنگ تحمیلی، مردم ازجمله زن و مرد و پیر و جوان مقاومت و استقامت کردند.

وی تفکر لیبرالی را عاملی برای تأخیر در فتح خرمشهر در بخش‌هایی از مسئولان کشور دانست و افزود: این تفکر باعث شد پشتیبانی از مردم خرمشهر به تأخیر بیافتد، البته یکی از عوامل آزادی خرمشهر، اراده مقاومت بر تفکر لیبرالی بود.

احمدی پشتیبانی از ولایت، حمایت از فرمان امام (ره)، ولایت‌مداری رزمندگان، اتحاد همه مردم، مقاومت، از جان گذشتگی، شهادت و ایثار را از جمله عوامل پیروزی و فتح خرمشهر برشمرد و افزود: آزادی خرمشهر را به خداوند و در واقع به پشتیبانی اصلی رزمندگان نسبت دادند و گفتند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

تشریح برنامه‌های سوم خرداد در اصفهان

وی خاطرنشان کرد: این تفکر و مقاومت، همدلی، وحدت، ولایتمداری و اتحاد نیاز امروز جامعه ماست که مردم با درس گرفتن از این مناسبت و این روز مسیر انقلاب را طی کنند.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان اصفهان در ارتباط با برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد گفت: تجلیل از مدافعان و فاتحان خرمشهر و بزرگداشت شهدای عزیز فاتح خرمشهر ازجمله شهید مهندس محمود شهبازی که فرماندهی یکی از یگان‌های این عملیات را برعهده داشتند و در فتح خرمشهر به‌شهادت رسیدند در دستور برنامه قرار گرفته است.

وی افزود: در سطح استان ستادهایی تشکیل شده و شب سوم خرداد در گلستان شهدای اصفهان بعد از نماز برنامه‌هایی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود. همچنین صبح روز سوم خرداد عطرافشانی و گل‌گذاری قبور شهدای عزیز عملیات بیت‌المقدس و شهدای فتح خرمشهر برگزار می‌شود.

احمدی یادآور شد: به‌یاد روزی‌که فتح خرمشهر اعلام شد و مردم سراسر شادی و سرور داشتند، سوم خرداد امسال هم همین شرایط پیش خواهد آمد و تصاویر و آهنگ‌ها و برنامه‌های خاصی در این ساعت پخش می‌شود، برنامه‌ها و مسابقات مختلف ورزشی و هنری انجام می‌شود و همچنین فعالیت عزیزان در فضای مجازی و تولید ویدئو کلیپ‌های مناسبی که توسط بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس آماده شده نیز منتشر می‌شود و همچنین رونمایی از ۶ عنوان کتاب مرتبط با دفاع مقدس توسط اداره حفظ آثار انجام می‌شود.

کد خبر 5214994

منبع: مهر

کلیدواژه: مقاومت فلسطین سوم خرداد فتح خرمشهر فلسطین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر آمار کرونا کرمانشاه گرگان شیوع کرونا فلسطین اردبیل زلزله واکسن کرونا انتخابات شورای شهر و روستا شورای هماهنگی مردم مظلوم فتح خرمشهر دفاع مقدس برنامه ها سوم خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۹۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در جلسه عفاف و حجاب این شهرستان با بیان اینکه جامعه سالم درگرو حجاب و عفاف است، گفت: نهاد‌ها ودستگاههای اجرایی برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف باید برنامه‌های جامع و عملی داشته باشند.

حسن عباسی افزود: اجرای دستورالعمل های ابلاغی مرتبط بر رعایت حجاب و اصل امر به معروف و نهی از منکر در سطح اداره ها ضروری و کوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهاباد هم در این نشست حجاب و عفاف را زیربنای تحکیم بنیان خانواده و مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن دانست.

حجت الاسلام آقا محمدی، با اشاره به اینکه رعایت حجاب و عفاف ویژه شرعی هر انسان مسلمانی است،افزود: توجه به امر پوشش و رعایت حجاب برای زنان و مردان توصیه اکید قرآن کریم به بندگان است.

آشنایی خانواده‌ها با سبک زندگی ایرانی اسلامی و انتقال آن به نسل جوان، بسترسازی برای حفظ اصالت و ارزشهای دینی، برگزاری کارگاههای آموزشی و استفاده از ظرفیت رسانه ملی و فضای مجازی برای فرهنگ‌سازی و تبیین ابعاد و ثمرات حجاب و عفاف در جامعه، از دیگر موضوعهای مطرح شده در این نشست بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • مشارکت در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب
  • پناهیان: رسالت امروز هیئتی‌ها ترویج فرهنگ زندگی تعاونی است
  • ورزش باستانی ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است