Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ابوذر قربانی، با اشاره به این مطلب؛ بر ضرورت تمهید زیرساخت های مناسب جهت برگزاری هر چه بهتر انتخابات تمام مکانیزه درشهر ساری تاکید کرد. ‎

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری،جلسه کمیته فناوری ستاد انتخابات استان، با حضور مدیر دفتر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت و رییس کمیته فناوری ستاد انتخابات استان، مدیرکل اداری مالی استانداری، فرماندار ساری و دیگر اعضای کمیته تشکیل گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوذر قربانی، رییس کمیته فناوری ستاد انتخابات استان ضمن تشریح موضوع جلسه؛ بر ضرورت تمهید زیرساخت های مناسب جهت برگزاری هر چه بهتر انتخابات تمام مکانیزه در شهر ساری تاکید کرد و افزود: با توجه به دریافت 901 دستگاه تمام مکانیزه از وزارت کشور برای ساری، آمادگی فرمانداری ساری جهت کلیه تمهیدات لازم، موضوعی مهم و ضروری است.

قربانی، با اشاره به پوشش مخابراتی روستاهای استان خصوصا در نقاط دوردست، یادآور شد: همکاری و تعامل اداره کل ارتباطات و مخابرات استان در این راستا امری ضروری است .

عباسعلی رضایی، فرماندار شهرستان ساری، آمادگی فرمانداری ساری را جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات تمام مکانیزه شورای اسلامی شهر و همکاری در زمینه مرتفع گردیدن مشکلات ارتباطی مخابرات را اعلام نمود.

عزیزی، معاون دفتر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت و دبیر کمیته فناوری ستاد انتخابات استان ضمن اشاره به آمادگی دفتر فناوری اطلاعات در ارسال تجهیزات الکترونیکی انتخابات و آموزش مربیان جهت آموزش به کاربران دستگاه های تمام مکانیزه و احراز هویت، در مورد مشکلات آنتن دهی در روستاها با توجه به افزایش شعب در روستاها مطالبی را افزود.

گفتنی است در این جلسه مقرر گردید شرکت مخابرات استان؛ جهت رفع مشکلات در نقاط کم پوشش و فاقد پوشش کل استان، فرمانداری ساری؛ جهت رفع موانع ( مجوزهای لازم در شهر ساری ) شرکت مخابرات جهت ارائه زیرساخت های مخابراتی، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، نسبت به شناسایی و نصب دکل های مخابراتی در نقاط فاقد پوشش یا تقویت در نقاطی با پوشش ضعیف در سطح استان همکاری لازم را بعمل آورند، اداره کل اداری و مالی استانداری جهت نقل و انتقال و یا تحویل دستگاههای الکترونیکی مرتبط با انتخابات نهایت دقت، مراقبت و رعایت نکات ایمنی را در نظر گرفته و اعمال نماید و دفتر فناوری اطلاعات استانداری و فرمانداری ساری، برنامه ریزی برای آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در خصوص انتخابات تمام مکانیزه را صورت دهند.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تاکید زیرساخت های برگزاری بهتر انتخابات تمام مکانیزه کمیته فناوری ستاد انتخابات استان انتخابات تمام مکانیزه دفتر فناوری اطلاعات بهتر انتخابات تمام فرمانداری ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۹۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفتخیز جنوب

 علیرضا دانشی با تأکید بر ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفتخیز جنوب، اظهار داشت: اگر دانش افراد در کسوت‌های مختلف به روز نشود همچون آب و سرابی خواهند بود که پس از مدتی به دلیل عدم سیالیت علمی از بین خواهد رفت.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، گفت: اهمیت کسب علم برای مناطق نفتخیز جنوب به دلیل گستردگی حوزه عملیات و تنوع مأموریت‌ها بیش از سایر دستگاه‌هاست؛ از وجهی دیگر این مجموعه بنگاهی اقتصادی نیز به شمار می‌رود و باید براساس منطق اداره شود.

او بر ضرورت اهتمام مدیران و کارکنان در علم آموزی تاکید کرد و افزود: دین و شریعت برای طلب علم جایگاه ویژه‌ای قائل است، به طوری که در آموزه‌های قرآنی نیز ارزش انسان به دانش او ذکر شده.

این مقام مسئول گفت: انتظار می‌رود که مدیریت منابع انسانی در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اهتمامی ویژه‌تر و تلاشی مضاعف‌تر در جهت برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مدیران و کارکنان بکوشد

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟
  • ضرورت لایروبی حوضچه نیروگاه نکا/ پیشرفت زباله سوز ساری شتاب گرفت
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب
  • فصول مناسب برای سفر به مشهد چه زمانی است؟
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست
  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفتخیز جنوب
  • ضرورت توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران