Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@00:06:52 GMT

واژگونی وانت نیسان با بار میوه در بزرگراه آزادگان

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۰۰۲۳

واژگونی وانت نیسان با بار میوه در بزرگراه آزادگان

رییس منطقه ۲۶ پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی وانت نیسان با بار میوه بر روی سواری مزدا در در محور شرق به غرب آزادگان خبر داد.

به گزارش مشرق، محمد باقر پور رییس منطقه ۲۶ پلیس راهور تهران بزرگ ضمن اعلام این خبر گفت: در ساعت عصر دیروز ۰۶:۰۰ صبح در محور شرق به غرب آزادگان لاین کندرو و وردی به خلیج فارس جنوب یک دستگاه وانت نیسان به علت سنگینی بار به پهلوی چپ و بر روی سقف یکدستگاه سواری مزدا که در این مسیر در حال تردد بوده واژگون می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ببینید: عکس/ واژگونی وانت نیسان بر روی مزدا ٣

باقرپور افزود: این حادثه باعث توقف دیگر خودروها پشت سر این وسیله و ایجاد ترافیک سنگین در محور فوق گردید.

وی ادامه داد: بلافاصله تیمی از عوامل منطقه ۲۶ پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه حضور یافتند و نسبت به ایمن سازی و باز نمودن یک لاین عبوری موقت اقدام نمودند تا دیگر خودروها بتوانند از این مسیر عبور کرده و بار ترافیکی محدوده کاهش یابد.

وی گفت: همچنین با آمدن جرثقیل در موقعیت نسبت به جابجایی این نیسان اقدام گردید و به محل ایمن منتقل شد.

رییس منطقه ۲۶ پلیس راهور تهران بزرگ به رانندگان توصیه کرد: که هیچ گاه با خستگی و خواب آلودگی رانندگی ننمایند و همیشه قبل از از حرکت استراحت کافی داشته باشند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان فلسطین پلیس راهور تصادف اخبار حوادث بزرگراه آزادگان پلیس راهور تهران وانت نیسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۰۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

2 کشته بر اثر برخورد خودروی شوتی با اتوبوس در محور نهبندان-زاهدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  رئيس پليس راه استان گفت: بامداد امروز ساعت 5:10 در کیلومتر 14 محور نهبندان - زاهدان ، در اثر برخورد يکدستگاه اتوبوس با وانت تويوتا حامل سوخت قاچاق  2 نفر جان خود را از دست دادند.  
 
سرهنگ عليرضا رضايي افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند يکدستگاه اتوبوس با يک وانت تويوتا حامل سوخت قاچاق برخورد کرده است که بر اثر اين حادثه رانندگي،  خودروی تویوتا حامل سوخت دچار حریق شده و 2 نفر به دليل شدت جراحات جان خود را از دست دادند. 
 
وی  با بيان اين که علت تصادف برابر نظريه کارشناسان پليس راه، تغيير مسير ناگهاني از سوي راننده اتوبوس تشخيص داده شده است، گفت: رانندگان با رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي از هرگونه عجله و شتاب بي مورد پرهيز کنند تا شاهد اينگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشيم. 

دیگر خبرها

  • تشکیل کارگروه مشترک پلیس و شهرداری، برای رفع نواقص نقاط پرتصادف تهران
  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • واژگونی کامیونت در بزرگراه آزادگان
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید
  • 2 کشته بر اثر برخورد خودروی شوتی با اتوبوس در محور نهبندان-زاهدان 
  • رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید
  • واکنش عرب ها به وانت نیسان ایرانی | ویدئو