Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که راکت‌های شلیک شده از جانب لبنان ربطی به حزب‌الله ندارد.

 به نقل از میدل ایست نیوز،«هیدی زیلبرمن»، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت که از میان ۶ راکتی که شب گذشته از لبنان شلیک شده احتمالا یکی از آنها در خاک اراضی اشغالی اصابت کرده است.

او گفت که این حملات ربطی به حزب‌الله ندارد و افزود که شلیک این راکت‌ها کار گروه های فلسطینی در منطقه مزارع شبعا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود که نیروهای اسرائیلی منطقه شلیک راکت را با توپخانه‌های خود بمباران کرده‌اند.

رسانه‌ها خبر دادند که بامداد امروز ۳ راکت از جنوب لبنان به سمت منطقه الجلیل در شمال اراضی اشغالی شلیک شده است. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که در جریان شلیک ۶ راکت ازسمت اراضی اشغالی است و مدعی شد که اکثر آنها به خاک لبنان اصابت کرده است.

هیچ گروهی در لبنان مسئولیت شلیک این راکت ها را بر عهده نگرفته است.

اسرائیل سامانه هشدار در شهرک‌های شمالی را فعال و پناهگاه‌های نزدیک به مرز لبنان را به راه انداخته است.

در واکنش به این حمله راکتی، توپخانه های رژیم صهیونیستی حدود ۲۰ خمپاره به سمت روستای کفرشوبا در مرز لبنان شلیک کردند و هواپیماهای تجسسی آمریکایی در آسمان نقاط مرزی به پرواز درآمدند.

نیروهای چند ملیتی تابع سازمان ملل در لبنان (یونیفل) نیز شلیک راکت از لبنان و پاسخ اسرائیل را تأیید کردند.

یونیفل اعلام کرد که با مسئولان امنیتی لبنانی برای تقویت امنیت مناطق جنوبی لبنان هماهنگی های لازم را به عمل خواهد آورد و افزود که اوضاع در حال حاضر آرام است.

روز پنجشنبه گذشته نیز اسرائیل از شلیک ۳ راکت از لبنان خبر داده بود./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی شلیک شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۰۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان

 رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در خبری فوری اعلام کرد که بر اثر بمباران شب گذشته (پنجشنبه شب) حزب الله لبنان یک صهیونیست در منطقه هاردوف در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین کشته شد.

این منبع همچنین اضافه کرد که از آغاز جنگ غزه تاکنون ۲۰ صهبونیست در مرز لبنان در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین بر اثر حملات حزب الله کشته شده اند.

در این پیوند برخی از رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که رزمندگان مقاومت لبنان در کمینی موفق، یک کاروان نظامی ارتش رژیم اسرائیل متشکل از تیپ گولانی را در جبهه شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین منهدم کردند.

رزمندگان مقاومت لبنان از روز هشتم اکتبر (۱۶ مهر) و تنها یک روز پس از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در غزه وارد رویارویی با دشمن صهیونیستی شده‌اند، حزب‌الله لبنان از این تاریخ و در امتداد بیش از یکصد کیلومتر، بار‌ها مواضع اشغالگران را هدف قرار داده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که حزب‌الله لبنان از آغاز جنگ علیه نوار غزه بیش از یک هزار موشک ضد زره به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی فلسطین اشغالی شلیک کرده است و مقامات نظامی تل‌آویو راه‌حلی برای مقابله با این موشک‌ها ندارند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • پاسخ حزب‌الله کوبنده خواهد بود/ با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • حمله راکتی حزب‌الله به مقر تیپ «حرمون» ارتش اسرائیل
  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد