Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رسن هلیل الشحمانی، دانشجوی خارجی پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران از مقطع کارشناسی ارشد فارغ‌التحصیل شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم دانش آموختگی اولین دانشجوی خارجی مقطع کارشناسی ارشد در پردیس‌های بین المللی ارس دانشگاه تهران اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به صورت مجازی برگزار شد.


محمد رسن هلیل الشحمانی از کشورعراق، اولین دانش آموخته خارجی مقطع کارشناسی ارشد پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران دررشته مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت استراتژیک است که از پایانه نامه کارشناسی ارشد خود با عنوان: تفکر استراتژیک و تاثیر آن بر تعالی عملکرد تحت راهنمایی دکتر مرتضی سلطانی استادیار دانشگاه تهران و مشاوره دکترمحمد ذوالفقاری - دکتری پژوهشگاه بین المللی المصطفی با درجه عالی دفاع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




حضور دانشجویان خارجی در دانشگاه‌های ایران باعث توسعه تعاملات بین‌المللی دانشگاه‌ها می‌شود و در برنامه‌ریزی‌های وزارت علوم، کشور‌های هدف برای جذب دانشجو، کشور‌هایی هستند که همسویی فرهنگی بیشتری با کشور ما دارند.


لازم به ذکر است، هم‌اکنون حدود ۷۰۰ دانشجوی فعال در پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران مشغول به تحصیل هستند و بیش از ۲۰۰۰ دانشجو نیز دانش آموخته شده اند که امیدواریم در آینده با چشم‌اندازی که برای این پردیس ترسیم شده است، این مسیر با سمت و سوی بهتری ادامه یابد.


شایان ذکر است، پردیس ارس یکی از پردیس بین المللیی دانشگاه تهران به شمار می‌آید، که دو هدف دراینجا دنبال می‌شود یکی پذیرش دانشجویان خارجی و دیگری بسترسازی برای ادامه تحصیل متقاضیان ورود به دانشگاه‌ها که قصد عزیمت به خارج از کشور را دارند. علاقه خروج از ایران حالا بیشتر در دوره‌های تحصیلات تکمیلی است که با توجه به وضعیت جمعیت جوان کشور این اتفاق به نفع کشور ما نخواهد بود.


پردیس ارس یک پردیس منطقه‌ای است که با اهداف خاص و پس از بررسی نیاز‌های منطقه و با توجه به مطالباتی که از سوی مقامات و مسئولان منطقه‌ای صورت گرفت، برای پاسخگویی به نیاز‌ها و ضرورت‌های منطقه و کشور‌های همسایه توسط دانشگاه تهران در سال ۸۹ ایجاد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پردیس بین المللی ارس دانشجوی بین المللی وزارت علوم بین المللی ارس دانشگاه تهران پردیس بین المللی ارس کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۰۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس | ببینید

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ویدئوی این ماجرا را در ادامه ببینید.

کد خبر 847264 منبع: فارس برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو اسرائیل خبر ویژه ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • ایران آماده تعامل است/ ۱۵۳ میلیارد دلار حجم تجارت خارجی داریم
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس | ببینید
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا
  • لغو مراسم فارغ‌التحصیلی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • اقدامات امنیتی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا را به تعطیلی کشاند
  • تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی