Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@01:14:02 GMT

جنجال‌های شدید اظهارات «ماسک» در بازار رمز ارزها

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۰۳۲۶

جنجال‌های شدید اظهارات «ماسک» در بازار رمز ارزها

جنجال های ایلان ماسک کماکان بازار ارزهای دیجیتالی را تحت الشعاع قرار داده است. پاسخ یک کلمه ای ایلان ماسک به یک فعال توییتری باعث شد تا بیت کوین از ۴۴ هزار دلار هم پایین تر برود. وی در پاسخ به یک توییت که تسلا بیت کوین های خود را فروخته، نوشت: همین طور است. اگرچه خیلی ها این پاسخ را به نوعی تمسخر دانسته اند اما همین یک کلمه برای بیشتر شدن تعداد فروشنده ها کافی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پول نیوز، اگرچه برخی از فعالان و ناظران بازار رمزارزها نسبت به پیامدهای محیط زیستی آن ها از جمله بیت کوین ابراز نگرانی کرده اند، مارک کوبان- مدیرعامل باشگاه دالاس ماوریکز و میلیاردر مشهور آمریکایی- در پیامی توییتر ی نوشته است که ارزهای دیجیتالی با وجود مصرف برق بالا به نفع محیط زیست در آینده خواهند بود و مجموع تحت مدیریت وی کماکان به پذیرش بیت کوین، اتریوم و دوج کوین به عنوان ابزارهایی مناسب و راحت برای انجام تراکنش های مالی لازم ادامه خواهد داد.

با افزایش مقبولیت ارزهای دیجیتالی، مسیر آن ها به سمت کاربردهای خردتر نیز هموار شده است. قرار است یکی از شهرهای کوچک در ایالت داکوتای شمالی به نخستین شهر این ایالت تبدیل شود که ارزهای دیجیتالی را به عنوان ابزاری برای پرداخت قبوض قبول می کند. به گفته شهردار شهر ویلی استون، قبوض شهری و عوارض از این پس در این شهر با استفاده از ارزهای دیجیتالی از جمله بیت کوین قابل پرداخت خواهند بود.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۲.۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۷.۸۶ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۴۱ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۸ درصد در اختیار اتریوم است. بیت‌کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: ارزهای دیجیتالی بیت کوین تراکنش های مالی معامله گران بلاک چین معاملات اولیه ارزهای دیجیتالی بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۰۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لازمه ساماندهی اصولی آبشوران تهیه نقشه دیجیتالی شهر کرمانشاه است

دریافت 197 MB کد خبر 6090436

دیگر خبرها

  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ ارزش سهام تسلا ۶ درصد رشد کرد
  • دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن
  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • لازمه ساماندهی اصولی آبشوران تهیه نقشه دیجیتالی شهر کرمانشاه است
  • چه فاکتورهایی بر تعیین قیمت بیت کوین تأثیرگذار هستند؟
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • سقوط سودآوری بیت‌کوین