Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنگنه گفت: از دستگاه قضایی استان انتظار است اتهام مطرح شده در خصوص یکی از مدیران شهرستان مه ولات را سریع تر تعیین تکلیف کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن زنگنه، نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: از دستگاه قضایی استان انتظار داریم در خصوص اتهام مطرح شده برای یکی از مدیران شهرستان مه ولات، سریع تر اظهار نظر و تعیین تکلیف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از همان اوایل تشکیل پرونده در جریان امور قرار گرفتم و پیگیری های لازم در این زمینه انجام شد.

زنگنه  افزود: با توجه به رسانه ای شدن این موضوع در شهرستان و درخواست های متعدد مردم و ارسال طومارهای اعتراضی به دفتر نماینده و امام جمعه شهرستان، درخواست ما از دستگاه قضایی استان ای انست که هر چه سریعتر در این زمینه اعلام نظر کنند.

وی با بیان این‌که فساد یک مدیر دولتی با فساد یک شهروند عادی متفاوت است، گفت: انتظار داریم که اگر اتهام مطرح شده مدیر ارشد دولتی در شهرستان اثبات شده با صراحت اعلام شود و از ادامه کار مدیر خاطی جلوگیری شود و در صورتی که اتهام برای دستگاه قضایی ثابت نشده هم اعلام شود تا از هتک حرمت یک مومن جلوگیری شود.

وی مرجع رسیدگی را دستگاه قضا عنوان کرد و افزود: هنوز این اتهام اثبات نشده و لذا ما هم حق پیش داوری نداریم اما به جهت تبعات منفی فضای بوجود آمده، تسریع دادگستری استان، می تواند در کاهش این تبعات موثر باشد.

زنگنه بیان کرد: از اقدام قاطعانه دادستانی مه ولات و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی شهرستان که در مبارزه با فساد و صیانت از حقوق مردم و بیت المال، پرونده درخشانی دارند، تقدیر و تشکر می کنم.

  در روزهای پایانی اسفند سال گذشته یکی از مدیران ارشد شهرستان مه ولات در حال گرفتن رشوه دستگیر و پرونده پس از سیر مراحل قانونی به حوزه قضایی مرکز استان ارسال شد.   انتهای پیام/  

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان مه ولات اتهام مطرح شده دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۰۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس کل دادگستری اصفهان در آیین گشایش دادگاه بخش برزک گفت: نباید عدالت را تنها در حوزه قضایی انتظار داشته باشیم بلکه اجرای عدالت باید در عرصه‌های مختلف وجود داشته باشد و براین اساس اگر کار‌ها در حوزه‌های مختلف براساس قانون، وجدان کاری، احساس مسوولیت و تعهد صورت بگیرد بسیاری از پرونده‌های قضایی دیگر وجود نخواهد نداشت وبرخورد با ناهنجاری‌ها، برنامه جدی قوه قضائیه است.


حجت الاسلام والمسلمین جعفری افزود: باید منویات مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضایی سرلوحه کار قرار دارد و امیدواریم بتوان به شکلی عمل کرد که رضایتمندی مردم را در کوتاهترین زمان و با دقت کامل بتوان محقق کرد.


وی با بیان اینکه به مسأله حجاب در جامعه باید ورای یک مقوله اجتماعیِ صرف نگریسته شود، بر حمایت دستگاه قضائی استان از مجریان طرح نور تاکید کرد.

وی افزود: بخش برزک بنا به آمار دستگاه قضایی، کمترین پرونده را دارد که از فرهنگ بالا و غنای فرهنگی شهروندان این منطقه ریشه گرفته است و جای تحسین و تقدیر دارد و امیدواریم فرهنگ صلح و سازش در این منطقه بیش از پیش تقویت شود.


سرپرست فرمانداری کاشان گفت: گشایش دادگاه در بخش برزک مصداق عینی نهضت خدمت‌رسانی قوه قضاییه در این بخش است تا مردم مجبور نباشند که مسافت طولانی و خطرآفرین تا شهر کاشان را طی کنند.


محمدی فشارکی افزود: سوابق بررسی شده نشان می‌دهد که دستگاه قضایی و دستگاه اجرایی تعامل خوبی با یکدیگر دارند و تلاش می‌کنند تا فضای شهرستان کاشان را امن و آرام نگه دارند و در مسیر توسعه و ارتقا حرکت کنند.


وی گفت: تعامل دستگاه قضایی و اجرایی یک تعامل خوب است که نشانه تداخل یا نافی استقلال نیست، بلکه مصداق همراهی دستگاه‌ها در شهرستان است که امیدواریم بتوانیم به مردم خدمت کنیم.
دادگاه شهر برزک با حضور مسئولان اجرایی و قضایی استان اصفهان و شهرستان کاشان به بهره‌برداری رسید.
شهر برزک در فاصله ۵۰ کیلومتری جنوب غربی کاشان واقع شده و مهم‌ترین منطقه تولید گل محمدی شهرستان کاشان است

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه
  • رئیس دادگستری تهران : تا ۲۷ خرداد تمامی وسایل نقلیهٔ توقیفی از پارکینگ‌ ها خارج می‌شوند
  • تابع فضاسازی ها تصمیم قضائی نمی گیریم
  • صدور رای از دادگاه انقلاب برای ۲۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه
  • تعیین تکلیف ۶۵۷۰۰ وسیله نقلیه توقیفی در تهران
  • تعیین تکلیف ۱۸ هزار و ۸۳۵ ردیف کالا در حوزه گمرکات و اموال تملیکی
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • گمانه‌زنی تایمز درباره بازداشت سران تل‌آویو به اتهام جنایت جنگی