Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مسعود غلامزاده فرد عصر امروز در نشست خبری همایش علمی بلدیه و بوشهر شهر آرزوها اظهار داشت: خرداد امسال همایش ۱۱۰ سالگی بلدیه بوشهر را جشن می‌گیریم و با توجه به تدارکات انجام شده این برنامه در قالب همایش علمی برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر گفت: این همایش از تاریخ چهار تا 6 خردادماه برگزار خواهد شد و کارگروه‌هایی مثل کارگروه علما و فضلا، فرهنگ هنر، ورزش و نخبگان تشکیل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسؤول افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا یک سری محدودیت‌های خواسته و ناخواسته گریبان‌گیر ما شده است و به دلیل رعایت مسائل بهداشتی باید این برنامه را به‌صورت محدود برگزار کنیم.

برنامه ای برای صدسال آینده

حسین صالحیان در این نشست خبری اظهار داشت: ساختار نظام‌مند هر جامعه‌ای عقبه‌ای را داراست و اگر به تاریخ کهن دیار بوشهر رجوع کنیم می‌فهمیم که بلدیه بوشهر قدمتی ۱۱۰ ساله دارد.

شهردار بندر بوشهر بیان کرد: یک‌صد و دهمین سالگرد تأسیس بلدیه بوشهر را بهانه‌ای قرار دادیم و موضوع بوشهر آرزوها را مطرح کرده‌ایم.

وی ادامه داد: بوشهر آرزوها یعنی ما برای سال‌های آینده، دهه‌ها و سده‌ها چه برنامه‌هایی را می‌توانیم داشته باشیم که در همه سطوح بتوانیم در حوزه شهری برای مردم خدمتگزاری کنیم.

صالحیان عنوان کرد: ما به دنبال این هستیم که بوشهر شهر آرزوها را بسط ملی دهیم و از همه فرهیختگان در جای‌جای میهن برای مشارکت در این طرح دعوت به‌عمل‌آمده است.

این مقام مسؤول اظهار کرد: برای این همایش از بعضی شهرداران ایران و معاونت عمرانی وزارت کشور دعوت شده البته برای ما رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در اولویت اول قرار دارد با این شرایط عدهٔ کمی از این عزیزان مهمان ما خواهند شد.

شهردار بندر بوشهر عنوان کرد: هدف ما از برگزاری این همایش یک جشن صرف نیست چراکه ما نیازمند نقشه راهی هستیم تا بتوانیم هرسال با تقویت نقاط قوت و برطرف‌کردن نقاط ضعف شهری شایسته را داشته باشیم.

وی گفت: یکی از جذابیت همایش این است که شهروندان بوشهری در سال ۱۵۰۰ خواهند دید که مدیران شهری چه آرزوهایی برای این شهر داشته‌اند.

افتتاح دفتر یونسکو در بوشهر

شهردار بوشهر افزود: تعداد ۱۵۳ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده که با توجه به شرایط امروز، آخرین‌مهلت ارسال آثار نخبگان بوده است.

صالحیان تصریح کرد: یکی از اقدامات ما در راستای این همایش بازدید نماینده یونسکو از بوشهر بوده است که شرایط آن فراهم شده و دفتر یونسکو در شهر بوشهر افتتاح خواهد شد.

وی افزود: چاپ مقاله‌های ارسالی در یک کتاب به‌عنوان نقشه راه برای صدسال آینده از دیگر اقدامات ما در همایش بوشهر آرزوها خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر ورزشی همایش شهرداری حسین صالحیان شهرداری بوشهر شهر آرزوها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۰۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ وحید نیک روش افزود: طرح ساماندهی گذر فدک در بافت تاریخی بوشهر نیز بر عهده اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان واگذار شده ولی تاکنون این مهم را به اتمام نرسانده است.   وی بیان کرد: چنانچه اداره کل میراث فرهنگی توان اجرای طرح را ندارد شورا و شهرداری بوشهر آمادگی دارند تا طرح ساماندهی گذر فدک را به اتمام برسانند.   نیک روش ادامه داد: بخش قابل توجهی از اعتبارات مدیریت شهری در بوشهر از محل اعتبارت ارزش افزوده است که در این زمینه از اداره کل مالیاتی استان خواسته شده سهم دقیق استان در این حوزه را مشخص کند.   وی گفت: اعتبارات ارزش افزوده بوشهر همچنان براساس جمعیت ۲۳۰ هزار نفری پرداخت می‌شود و این در حالی است که شهر به مرز ۳۰۰ هزار نفر رسیده است.   نیک روش یادآور شد: در سال گذشته پیش بینی‌ها برای پرداخت هزار میلیارد ریال اعتبارت ارزش افزوده به شهرداری بوشهر بود که از این میزان تنها هفت هزار میلیارد ریال آن محقق شد.   وی ادامه داد: پیش‌بینی شده امسال بین ۱۱ تا ۱۲ هزار اعتبارات ارزش افزوده به شهرداری بوشهر پرداخت شود که براساس روال سابق شاید این میزان نیز محقق نشود.   نیک روش گفت: این اعتبارات مصوب دولت و مجلس شورای اسلامی بوده از این رو انتظار می‌رود حق شهر بوشهر به طور تمام و کمال پرداخت شود.

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند