Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آماد و پشتیبانی ناجا گفت: اقدامات خوبی در عرصه تولید خودروهای متنوع در گروه بهمن صورت گرفته است و بخش خصوصی ثابت کرده در شکوفایی و رونق صنعت خودروی داخلی نقشی موثر دارد.
سردار رضا فریبا معاون آماد و پشتیبانی ناجا و هیات همراه از خط تولید بهمن موتور بازدید کرد.
معاون آماد و پشتیبانی ناجا با حضور در بهمن موتور از خط تولید خودرو‌های جدید این شرکت از جمله دیگنیتی و فیدلیتی و برنامه داخلی سازی بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار فریبا در حاشیه بازدید از خطوط تولید بهمن موتور با تاکید بر اینکه در این گروه خودروسازی در عرصه تولید داخل اقدامات خوبی صورت گرفته است، بیان داشت: متولیان و مسئولان باید از خودروسازی های بخش خصوصی حمایت همه جانبه داشته باشند تا شاهد شکوفایی روز افزون در صنعت خودروسازی باشیم و بخش خصوصی این توانمندی را به خوبی ثابت کرده است.
معاون آماد و پشتیبانی ناجا درخصوص همکاری ناجا و بهمن موتور نیز خاطر نشان کرد: محصولات بهمن موتور را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهیم و هر آنچه مورد نیاز  ناجا باشد و بتوانند مطالبات ما را پاسخ دهد در سیستم ناجا استفاده می نماییم تا با خدمات مناسب گروه در خدمات رسانی به مردم شریف کشور باشیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 انتخابات 1400 غزه بهمن موتور ناجا خودروسازی تولید داخلی صنعت خودرو نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 انتخابات 1400 غزه بهمن موتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۰۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس

امیرمسعود عابدین: سری Shanhai سال گذشته توسط Jetour با مدل L۹ معرفی شد و یک سری خودروهای انرژی جدید برای جتور، برند زیرمجموعه چری است. L۷ جدید دارای یک نمای جلوی کاملاً بسته با چراغ‌های روشنایی در روز و نوار نازک بوده که در امتداد کاپوت قرار گرفته است. چراغ‌های اصلی در کنار ورودی‌های هوای مشکی رنگ، در قسمت پایینی سپر قرار دارند.

در نمای عقب چراغ‌های متصلی وجود دارد که ظاهر آن بسیار نزدیک به فیدلیتی پرستیژ است.

به گزارش خبرآنلاین، نوشته C-DM در نمای پشتی، مخفف سیستم ترکیبی پلاگین Kunpeng Chery است. این پیشرانه از یک موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری توربو برای تولید ۱۵۴ اسب بخار قدرت به همراه یک موتور الکتریکی استفاده می‌کند. در حال حاضر مشخصات موتور الکتریکی و ظرفیت بسته باتری Gotion مشخص نیست.

فضای داخلی L۷ نمایش داده شده در نمایشگاه، ترکیب رنگ سفید و آبی داشت. یک صفحه‌نمایش دوگانه بزرگ همراه با یک نمایشگر کنترل سیستم تهویه‌مطبوع در کابین خودرو وجود دارد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۳۲۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899813

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • کرمانشاه به مرکز پشتیبانی حوادث و سوانح غرب کشور تبدیل شود
  • متعهد به خرید داخلی مرغ از مرغداران
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس
  • خرید روزانه هزار تن مرغ از مرغداران داخلی