Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@09:46:32 GMT

از جدایی «شیخ دیاباته» بی‌اطلاعم/ راه استقلال پاک است

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۰۸۱۶

از جدایی «شیخ دیاباته» بی‌اطلاعم/ راه استقلال پاک است

به گزارش خبرنگار مهر، صالح مصطفوی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور اظهار داشت: بازی مشکلی مقابل ذوب آهن در پیش داریم. ذوب آهن از نظر ساختار دفاعی منسجم و مستحکم است و روی ضد حملات هم تیم خطرناکی است. یک بازی با این تیم انجام دادیم و دیدار این تیم با گل گهر هم آنالیز شده تا با اتخاذ راهکارهای مناسب به نتیجه لازم برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: امیدوارم در دیدار فردا مثل دو بازی قبل فوتبال روی بدش را به ما نشان ندهد و با بازی بهتر و اشتباهات کمتر پیروز شویم.

مربی آبی پوشان در خصوص غیبت شیخ دیاباته در تمرینات و احتمال جدایی وی به دلیل مشکلات مالی، گفت: آسیب دیدگی او در حال بررسی است و اگر شرایط بازی داشته باشد، در این مسابقه مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما اینکه آیا او قصد جدایی از تیم دارد یا خیر، این را من خبر ندارم.

مصطفوی در خصوص نحوه استفاده از رشید مظاهری و سیدحسین حسینی در درون دروازه استقلال و احتمال بازی کردن حسینی مقابل ذوب آهن، تاکید کرد: اول از حسینی که کاپیتان دوم تیم هم هست نهایت تشکر را دارم چون در تمرینات همکاری لازم را داشته‌ و از روحیه و انگیزه مناسبی برخوردار است. اما اینکه چه کسی بازی کند کاملاً در اختیار سرمربی است که تصمیم می‌گیرد در هر بازی از چه بازیکنی استفاده کند.

مربی استقلال در خاتمه گفت: دربی و اتفاقات آن تمام شده و همه تمرکز ما بر روی بازی با ذوب آهن است. تنها چیزی که در این باره می‌گویم این است که ما استقلال هستیم و به نجابت و اصالتی که داریم افتخار می‌کنیم. راه ما یک راه پاک است و تاریخ نشان داده راه ما با خیلی از باشگاه‌ها متفاوت است. هر باشگاهی فرهنگ خودش را دارد و اصالت و نجابت در استقلال ذاتی است. چه از نظر فنی چه از نظر اخلاقی راه خودمان را داریم اما به روش دیگر تیم‌ها هم احترام می‌گذاریم.

کد خبر 5215133

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران جام حذفی فوتبال کشور تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فوتبال شیخ دیاباته فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران دربی 95 تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران کشتی فرنگی دربی فرهاد مجیدی کشتی آزاد لیگ برتر فوتسال جام تختی فوتسال تیم فوتبال سپاهان اصفهان باشگاه پرسپولیس ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۰۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست

به گزارش همشهری آنلاین محمد نوری درباره دیدار آینده استقلال مقابل تراکتور در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: تراکتور تا زمانی که در تبریز بازی می‌کند خطرناک است و روحیه مضاعفی دارند. حمید مطهری و تراکتور مقابل استقلال انگیزه زیادی دارمد و برای پیروزی در این بازی همه کار خواهند کرد.

وی در این رابطه افزود: متأسفانه دست‌های پشت پرده برای زمین زدن استقلال همچنان فعال است و برخی رسانه‌ها شیطنت می‌کنند. استقلال این فصل با خیلی از عوامل رقابت کرد و متأسفانه در این شرایط مدیریت باشگاه نتوانست سپری مقابل این اتفاقات شود و همواره سکوت کرد. تراکتور یکی از فینال‌های مهم استقلال در مسیر قهرمانی خواهد بود و امیدوارم بازیکنان این بازی را دست کم نگیرند و با حفظ آرامش در این دیدار حاضر شوند.

*یکسری تلاش می‌کنند تا به هر طریقی به استقلال ضربه بزنند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: یکسری تمام تلاششان را می‌کنند تا به هر طریقی ضربه‌شان را به استقلال بزنند. حکم حسینی سختگیرانه بود و به نظر من او قصدی از انجام این کار نداشت و رسانه‌ها شلوغ کاری کردند. اگر اتفاقی هم افتاد به خاطر عدم مسئولیت پذیری ناظران بازی بود که هوادار وارد زمین شد، از کجا معلوم یک هوادار دیگر وارد زمین می‌شد و به حسینی صدمه نمی‌زد؟ حسینی نیتش خیر بود و از بروز اتفاقات احتمالی جلوگیری کرد. خالدآبادی دروازه‌بان خوبی است و ما از وی حمایت می‌کنیم. این شاید یک شانس بزرگ برای او باشد که در دل هواداران جا پیدا کند.

نوری در ادامه در خصوص انتقال مالکیت آبی‌پوشان به هلدینگ خلیج فارس، متذکر شد: این کار بزرگی در ورزش ایران بود که باید خیلی وقت پیش اتفاق می‌افتاد. به هر حال باشگاه استقلال درگیر مشکلات مالی است و مالک استقلال باید این نکته را در نظر داشته باشد که برای نجات تیم مطالبات بازیکنان سابق که نقش زیادی در عدم دریافت مجوز حرفه‌ای داشتند را پرداخت کند. امیدوارم با وجود آن‌ها هیئت مدیره باشگاه تغییر و تحول مثبتی داشته باشد و افرادی وارد باشگاه شوند که فوتبالی باشند و تیم را به معنای واقعی مدیریت کنند.

*استقلال تیمی نیست که فرصت رسیدن به صدر را به پرسپولیس بدهد

پیشکسوت استقلال در پایان خاطرنشان کرد: بازی پرسپولیس را دیدم و امیدوارم در گینس این رکورد سرخ‌پوشان را ثبت کنند. ۳ بار کامبک خوردن در یک مسابقه کار هر تیمی نیست. حالا باید در لیگ بازی کنند و امیدوار باشند که استقلال لغزش داشته باشد تا به صدر برسند، اما خوشبختانه استقلال تیمی نیست که به آن‌ها فرصت رسیدن به صدر را بدهد. امیدوارم با هوش و ذکاوتی که کادرفنی استقلال دارد در ۶ بازی باقی مانده نتایج مورد نظر را کسب کنیم و قهرمانی را با هواداران جشن بگیریم.

کد خبر 847631 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • (عکس) حسین حسینی به جانشینش در استقلال؛ مطمئنم که می‌درخشی
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش