Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی- امروز پرسپولیس تهران در حالی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف تیم دسته دومی شاهین بندرعامری می رود که مهرماه سال ۹۵ برابر تیم دسته دومی قشقایی شیراز شکست تلخی را تجربه کرد و از آن رقابت ها حذف شد.

آن روز برانکو تیمش را در غیاب چند ملی پوش با ترکیب؛ بوژیدار رادوشوویچ، محسن ربیع‌خواه، محمدامین آرام‌طبع (۶۹- شهاب زاهدی)، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، احمد نورالهی، امید عالیشاه (۴۶-فرشاد احمدزاده)، ولادیمیر پریمیوف و علی علیپور (۸۴- احسان علوان‌زاده) به میدان فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم قشقایی و پرسپولیس در مرحله سوم جام حذفی کار خود را در ورزشگاه حافظیه شیراز آغاز کردند که این بازی یا تساوی یک – یک در ۹۰ دقیقه به وقت اضافه کشیده شد. محمدجواد زارعی  دقیقه ۱۰ برای میزبان و پریمیوف در دقیقه ۶۰ برای پرسپولیس گل زدند.

در دو نیمه وقت‌های اضافی، پرسپولیس فشار زیادی روز دروازه میزبان خود وارد آورد اما نتوانست نتیجه بازی را تغییر دهد. تیم قشقایی نیز همچنان در دفاع از دروازه‌اش موفق عمل کرد تا دو تیم با همان نتیجه تساوی یک – یک به کارشان در ۱۲۰ دقیقه پایان دهند تا ضربات پنالتی تعیین کننده تیم صعود کننده باشد که در نهایت قشقایی با برتری ۶ بر ۵ در ضربات پنالتی (در مجموع ۷ بر ۶) به برتری رسید و حریف آینده‌سازان برق شیراز در مرحله بعد شد.

در آن بازی کمال کامیابی نیا و شهاب زاهدی ضربات پنالتی خود را خراب کردند.

امروز اما در ترکیب اصلی پرسپولیس بوژیدار رادوشوویچ و احمد نورالهی تنها بازمانده های بازی با قشقایی شیراز هستند. البته امید عالیشاه و کمال کامیابی نیا با پرسپولیس به شهر بوشهر سفر نکرده و در تهران مانده اند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: قشقایی شیراز احمد نورالهی احمد نورالهی بوژیدار رادوشویچ قشقایی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۰۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در دیدار معوقه هفته سی و دوم «سری آ» ایتالیا، شامگاه پنج شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ تیم‌های فوتبال «رم» و «اودینزه» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک رم به پایان رسید.

بازی این دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه ۷۱ ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالی‌که همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد درباره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏

در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی یک به یک ادامه پیدا خواهد ‏کرد.‬ در این دیدار که به میزبانی اودینزه برگزار شده بود در دقیقه ۲۳ «روبرتو پریرا» موفق شد تیم میزبان را پیش بیندازد اما «روملو لوکاکو» در دقیقه ۶۴ بازی را به تساوی کشاند.

نکته قابل توجه این است که سردار آزمون در دیدار نیمه تمام ۲ تیم حتی در لیست رم هم حضور نداشت اما در این بازی به طور فیکس در ترکیب رم بازی کرد.

آزمون در دقیقه ۸۴ فرصت بسیار مناسبی به دست آورد و در حالی که توپ در اختیار مدافع حریف بود با یک پرس سریع توانست توپ را از حریف برباید و در موقعیت تک به تک قرار بگیرد اما واکنش سریع دروازه بان اودینزه مانع از گلزنی این مهاجم ایرانی شد.

اما در دقیقه ۵+۹۰ «برایان کریستانته» موفق شد گل برتری رم را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری شاگردان «ده روسی» به پایان برسد.

کد خبر 6088784

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • حذف پرسپولیس در یک بازی عجیب و دراماتیک
  • ترکیب عجیب پرسپولیس در اوقات اضافه
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟