Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – طبق اعلام روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن در پی اتفاقات مسابقه تیم‌های سایپا و پیکان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

سابقه بیش ازنیم قرن حضور باشگاه اصیل و ریشه دار ذوب‌آهن همچون اکثر باشگاه‌های با قدمت و ساختارمند کشورمان در میادین و مسابقات ورزشی بویژه رشته فوتبال به خوبی نشانگر این است که این باشگاه علی رغم ضرر‌های فروانی که با تصدیق و تایید کارشناسان محترم فوتبال از داوری دیده هرگز نه در امر مهم و مقدس داوری دخالت نموده و نه اینکه سعی کرده تا از این رویه به سود خود بهره برداری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است که انتخاب و تعیین داوران نیز هیچ ربطی به باشگاه‌های حاضر در لیگ نداشته و نخواهد داشت و فدارسیون فوتبال و کمیته داوران نیز بعنوان فصل الخطاب امر داوری تنها پاسخگو و مسئول عملکرد داوران خواهد بود و باشگاه ذوب آهن چنانچه نفوذی داشت از این نفوذ برای بهبود نتایج و جلوگیری از زیان خودش بهره می‌برد فلذا مطرح نمودن ادعایی واهی در تلقین ارتباط باشگاه ذوب‌آهن در تعیین داوران بدلیل اصفهانی بودن داور مذکور و اشاره غیرمستقیم به نقش این باشگاه در تعیین نتیجه این بازی از سوی کمالوند مایه تاسف و تعجب است و باشگاه ذوب‌آهن حق پیگری قانونی و حقوقی این افترا و تهمت عوامانه از سوی نامبرده را برای خود محفوظ می‌دارد؛ بهتر و پسندیده‌تر این است که وی به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و اموری که نه به او مربوط است و نه دخل و تصرفی در آن دارند و توجیه ناکارآمدی او به شغل اصلی و وظیفه‌ی تخصصی‌اش که امر مهم مربیگری است بپردازد تا لیگ فوتبال کشورمان در بستری امن و آرام و دور از غوغا سالاری و حواشی بیهوده به کار خود ادامه دهد و مسابقات این دوره نیز به انجام برسد.

هر عقل سلیم و انسان منصفی به خوبی آگاه است که حضور چند ثانیه‌ای یه بازیکن تعویضی (وحتی نه بازیکن اضافه در زمین همانند بازی ذوب آهن و ماشین سازی) نمی‌تواند نتیجه یک بازی را تغییر دهد و توسل به این خطای کوچک برای کسب امتیازی که در زمین بازی عاجز از آن بوده اند مایه تأسف است. بیشتر بخوانید: دیاباته غایب احتمالی استقلال مقابل ذوب‌آهن

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال ذوب آهن سایپا باشگاه ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۰۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ شهرام ایزدی داور استان در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور حضور دارد.
سمینار دانش افزایی داوران فوتبال ساحلی در هتل آکادمی ملی فوتبال به صورت تئوری و عملی در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • شجاعی: دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • ناتینگهام فارست، تیمی که همیشه در مورد داوری حقیقت را می‌گوید
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان