Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@23:45:30 GMT

اجرای طرح هفتگی “قم در مسیر تحول”

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۱۱۴۷

اجرای طرح هفتگی “قم در مسیر تحول”

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از اجرای طرح هفتگی "قم در مسیر تحول" به‌منظور افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های شهری خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری قم، مهدی کلانتر زاده با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های شهری، اظهار کرد: این پروژه‌ها به‌منظور افزایش خدمات مدیریت شهری به زائران و مجاوران کریمه اهل‌بیت (س) صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه افتتاح و آغاز عملیات عمران شهری سبب تقویت روحیه امید و ایجاد انگیزه مضاعف در بین مردم می‌شود، افزود: یکی از اهداف این برنامه که از ۲۹ اردیبهشت‌ماه تا ۱۲ مردادماه برگزار می‌شود، ایجاد انگیزه و افزایش مشارکت مردم در امور شهری است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: این پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف امور شهری نظیر عمرانی، خدماتی، ترافیکی، شهرسازی، فرهنگی، ورزشی، فضای سبز، تفریحی و سرمایه‌گذاری خواهد بود.

وی از برگزاری نخستین دوره این افتتاحیه‌ها در هفته جاری خبر داد و گفت: در این هفته بهره‌برداری از پروژه مجتمع فرهنگی ورزشی سردار شهید عزیز زادگان در منطقه دو، احداث ادامه بلوار امامت و احداث بوستان ستایش در منطقه هشت در نظر گرفته شده است.

کد خبر 494487

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر قم کلانشهر شهر شهرداری قم افتتاح پروژه های عمرانی پروژه های شهری تحولات منطقه مدیریت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۱۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد

بابک رستم‌پور شهردار مهاباد امروز در حاشیه آیین کلنگ‌زنی طرح عمران شهری، گفت: این کمربندی از آپارتمان‌های ۴۸۰ واحدی فجر تا شهرک‌فجر به طول ۷۰۰ متر، از آن محل به میدان دانشگاه پیام‌نور به طول هزار متر و از شهرک‌فجر نیز به شهرک کارمندان به طول هزار و ۵۰۰ متر پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه طرح‌های در دست اقدام در راستای آسیب‌شناسی شهری و ارزیابی توسعه فیزیکی در دستور کار قرار دارد، افزود: احداث کمربندی در مناطق مختلف شهری با هدف ایجاد مسیر تردد راحت به شهرک‌ها و مناطق انبوه‌سازی در حال انجام است.

حسن عباسی فرماندار مهاباد هم ضمن قدردانی از اقدامات شهرداری در توسعه عمران شهری گفت: این طرح ضمن کاهش بار ترافیکی از هسته مرکزی شهری موجب رفاه و راحتی بیشتر شهروندان در تردد‌ها خواهد شد.

وی یادآور شد: دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز باید در مرحله اولیه این طرح‌ها نسبت به تکمیل زیرساخت‌های خود برای جلوگیری از حفاری دوباره و هزینه مجدد اقدامات لازم را انجام دهند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت یکی از شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی بوده که ترافیک‌شهری در آن همواره اعتراض شهروندان را به دنبال داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • آغاز اجرای طرح کلید به کلید در ۱۸ استان کشور                           
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری