Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@03:37:39 GMT

بیانیه ذوب آهن علیه کمالوند و به سود باشگاه پیکان

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۱۲۱۴

بیانیه ذوب آهن علیه کمالوند و به سود باشگاه پیکان

باشگاه ذوب آهن طی بیانیه ای نسبت به اتفاقات دیدار سایپا و پیکان واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، در پی اتفاقات مسابقه تیم‌های سایپا و پیکان در لیگ برتر و اتهاماتی که در این خصوص به ذوب‌آهن وارد شد، باشگاه ذوب آهن اطلاعیه ای را صادر کرد.


در متن بیانیه باشگاه اصفهانی که در رقابت با سایپا برای سقوط نکردن به دسته پایین تر است، آمده است: 
«سابقه بیش از نیم قرن حضور باشگاه اصیل و ریشه دار ذوب‌آهن همچون اکثر باشگاه‌های با قدمت و ساختارمند کشورمان در میادین و مسابقات ورزشی به ویژه رشته فوتبال به خوبی نشانگر این است که این باشگاه علیرغم ضررهای فروانی که با تصدیق و تایید کارشناسان محترم فوتبال از داوری دیده هرگز نه در امر مهم و مقدس داوری دخالت کرده و نه اینکه سعی کرده تا از این رویه به سود خود بهره برداری نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بدیهی است که انتخاب و تعیین داوران نیز هیچ ربطی به باشگاه‌های حاضر در لیگ نداشته و نخواهد داشت و  فدراسیون فوتبال و کمیته داوران نیز به عنوان فصل الخطاب امر داوری تنها پاسخگو و مسئول عملکرد داوران خواهد بود و باشگاه ذوب‌آهن چنانچه نفوذی داشت از این نفوذ برای بهبود نتایج و جلوگیری از زیان خودش بهره می‌برد.


فلذا مطرح کردن ادعایی واهی در تلقین ارتباط  باشگاه ذوب‌آهن در تعیین داوران به دلیل اصفهانی بودن داور مذکور و اشاره غیر مستقیم به نقش این باشگاه‌ در تعیین نتیجه این بازی از سوی آقای کمالوند مایه تاسف و تعجب است و باشگاه ذوب آهن حق پیگیری قانونی و حقوقی این افترا و تهمت عوامانه از سوی نامبرده را برای خود محفوظ می دارد.


بهتر و پسندیده‌تر این است  که کمالوند به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و اموری که نه به وی مربوط است و نه دخل و تصرفی در آن دارد و توجیه نا کارآمدی اش به شغل اصلی و وظیفه تخصصی‌اش که امر مهم مربیگری است بپردازد تا لیگ فوتبال کشورمان در بستری امن و آرام و دور از غوغا سالاری و حواشی بیهوده به کار خود ادامه دهد و مسابقات این دوره نیز به انجام برسد.


هر عقل سلیم و انسان منصفی به خوبی آگاه است که حضور چند ثانیه‌ای یک بازیکن تعویضی (وحتی نه بازیکن اضافه در زمین همانند بازی ذوب‌آهن و ماشین سازی) نمی‌تواند نتیجه یک بازی را تغییر دهد و توسل به این خطای کوچک برای کسب امتیازی که در زمین بازی عاجز از آن بوده‌اند مایه تأسف است.»

فراز کمالوند (سرمربی) پیکان سایپا ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فراز کمالوند سرمربی پیکان سایپا ذوب آهن اصفهان باشگاه ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۱۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاک قهرمانی لیگ بعداز امتیاز، تفاضل یا بازی رودررو؟

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ملاک قهرمانی در لیگ برتر، در صورت تساوی در کسب امتیاز، بازی رو در رو است نه تفاضل گل.

به گزارش تابناک ورزشی، منصور قنبرزاده درباره تنبیهات انضباطی بازیکنان خاطی اظهار داشت: در بحث بیانیه نویسی باشگاه‌ها ، خود جامعه ورزش و تیم‌ها به این جمع بندی رسیدند که چنین چیزی در هیچ کجای فوتبال حرفه‌ای در دنیا وجود ندارد. ما مواردی را داشتیم که دقیقه 20 بازی، یک باشگاه بیانیه می‌داد و نقطه نظراتی را درباره مسابقه‌ای که جریان داشت، مطرح می‌کرد. در هفته های پایانی لیگ این جو داشت غالب می‌شد و مسابقه‌ای بین باشگاه ها برای بیانیه نویسی بود، این موضوع در جلسه هیات رئیسه مطرح شد و واقعا از سازمان لیگ خواستند این موضوع را یک سازماندهی کنند. در نتیجه این تصمیمات در هیات رئیسه سازمان لیگ مورد تایید قرار گرفت.

وی افزود: در وهله اول جرایم مالی، بار دوم و سوم افزایش می‌یابد و در ادامه به تنبیهات انضباطی و حتی محرومیت هم می‌رسد، این لازم بود و انتظار داریم همه باشگاه‌ها به خاطر اینکه این جو آرام باشد، انجام دهند. باشگاه‌ها هر موردی که فکر کنند حق شان تضییع شده می‌توانند طی نامه رسمی به مراجع ذیربط اعلام کنند. هر وقت قانون دست باشگاه را باز گذاشته، نیاز به بیانیه نویسی نیست.

قنبرزاده عنوان کرد: در یکی دو هفته اخیر هم باشگاه ها رعایت کردند و مطالب خاصی نداشتند. یکی دو مورد بود که مربوط به پیشکسوتان برخی باشگاه‌ها بود و از باشگاه خواستیم تا رعایت این موضوع را انجام دهند.

وی درباره تفاضل گل در بازی‌های مستقیم تیم‌ها برای تعیین قهرمان لیگ گفت: بر اساس امتیاز، یک تیم قهرمان می‌شود و در صورتی که امتیازها مساوی بود، تفاضل گل لحاظ می‌شود و بازی رو در رو مدنظر نیست. چون تعدادی از باشگاه‌ها ابهام داشتند، سازمان لیگ مکاتبه کرد و ابهام را برطرف کرد.

قنبرزاده درباره اینکه دو سال پیش این قانون لحاظ شد، گفت: جدول دو سال پیش را ببینید، استقلال با کسب امتیاز توانست عنوان قهرمانی را بدست آورد.

دیگر خبرها

  • حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون سهند تبریز
  • بیانیه تند باشگاه تراکتور؛ «مطالبه‌گری» را دستاویز پوشش ضعف‌هایتان نکنید!
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • ملاک قهرمانی لیگ بعداز امتیاز، تفاضل یا بازی رودررو؟